Advertentie | |
|
![]() |
|
moet de Tros commercieel worden?
moet Karel van Doodewaerd dood? moet Atze Nicolai dood? ja ja ja En de TROS brengt natuurlijk niet alleen amusement, ze zijn verplicht om een bepaald percentage kunst en cultuur uit te zenden. Dat doen ze dan ook: rond een uur of 1 's nachts hebben (hadden?) ze het programma met de weinig flatteuze naam: Kunst..... omdat het moet (!!!). Maar ondanks de krankzinnige uitzendtijd zitten hier wel vaak goede docu's bij, dat moet gezegd worden. En heeft iedereen hier net als ik ontzettend genoten van de uitzending van "Voor alle fans..." van vorige week met niemand minder dan Jan Boezeroen?? Vooral die carnavalskrakers van hem zijn niet te versmaden. En weet er iemand wanneer er weer een special komt met BZN, Frans Bauer of Jantje Smit? |
![]() |
|
![]() |
is de publieke omroep bestemd voor culturele programma's of is het bestemd ter amusement van het volk? kan dat dan niet samengaan? Een cultureel programma kan toch best wat amusement bevatten.
moet de Tros commercieel worden? Graag, want die rotzooi hoort nou eenmaal niet bij de publieke omroepen. moet Karel van Doodewaerd dood?Nee, tuurlijk niet. (stomme vraag) moet Atze Nicolai dood?ie het vorige antwoord. moet kunst & cultuur geen subsidie meer krijgen?Juist meer!
||
Citaat:
![]() trek eerst de lijn tussen ammusement en kunst/cultuur en dan kan je na gaan denken over JOU vraag. het probleem is dat die lijn niet bestaat, of liever gezegt voor iedereen anders is... -de postbode- ps. dat van die mensen dood en zo slaat natuurlijk helemaal nergens op
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tuurlijk ook amusement op de publieke omroepen, er zijn namelijk nog steeds mensen die de commerciële omroepen niet aankunnen en die willen ook wel eens wat anders zien dan kunst en cultuur of het nieuws
||
![]() |
Citaat:
![]() ff Offtopic: moet je mijn topic maar s goed lezen, ik was TEGEN het standpunt van Tros' Karel van Doodewaerd... dus dat "eigen bekrompen wereldje" slaat nergens op, sorry... jezus heeft iemand iets tegen et woord DOOD ofzoiets?!?! dood, BIJ WIJZE VAN SPREKEN.. christus :/ en wat JIJ doet is met uitspraken smijten zonder een argumentatie erachteraan te gooien....daarom vroeg ik WAAROM...niet vijandig bedoeld ofzo... jeugd van tegenwoordig is f*cking paranoïde en vijandig wat ik dus bedoelde, kunst & cultuur (documentaire, wetenschap, films e.d.) worden vaak alleen door een (intellectuele?) elite in Nederland bekeken.. moet de gewone nederlander, die naar onbenullige programma's als Lingo, Ter Land.., 1 tegen 100 ed kijkt voor deze cultureel superieure programma's betalen? (wat dus het geval is als amusement commercieel gaat en alleen kunst op de publieke omroep te zien is) het punt van de Tros is, dat dat niet erg democratisch is, en zit daar niet wat in? don't get me wrong, ik ben juist VOOR kunst&cultuur op de publieke omroep, maar deze gaat vaak ten koste van populaire amusementsprogramma's nog maar een smiley drbij om de sfeer in dit topic goed te houden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ohkeey ![]() ![]() in jou punt zeg je dus dat de kunt en ciultuur programma's waar maar een kein deel van de bevolking naar kijkt minder gesubsideert moet worden dan programma's die wel populair zijn zoasl bijvoorbeeld lingo? -de postbode-
||
![]() |
Citaat:
![]() dat is het punt van Karel van Doodewaerd van de Tros... ik ben et totaal met em oneens, maar waar et om gaat in dit topic is hoe JULLIE erover denken... hoort amusement (zoals Lingo blablabla) op de publieke omroep... een argument voor zou kunnen zijn dat veel mensen ernaar kijken en de publieke omroep door belastingsgeld wordt betaald.. amusement op de publieke omroep zou dan wel democratisch verantwoord zijn... een argument tegen zou kunnen zijn dat de commerciële zenders een groot genoeg aanbod bvan amusementsprogramma's hebben en dat amusement op de publieke omroep niks toevoegt aan dat aanbod.. daarom zou de tros commercieel moeten gaan, zodat meer subsidie naar "culturele" publieke omroepen moet gaan (zoals NPS, VPRO, VARA enzo)...waardoor het (culturele)aanbod van de nederlandse TV gevarieerd blijft... nu is er haast geen enkel nuttige post op dit topic terechtgekomen (behalve die van mij dan ![]() nah ben ik niet duidelijk genoeg ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nu is er haast geen enkel nuttige post op dit topic terechtgekomen (behalve die van mij dan ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]Silent Enigma schreef:
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat: