Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja het kan gewoon (als je een gehackte UltraMon downloadt heb je zelfs 2 taakbalken)
Voor gamen zou ik echter een nieuwe kaart kopen, daarvoor zou een budget handig zijn en welke voeding je hebt (open je kast) Ieder spel goed:een ATi 5870 a somma 165 euri incl verzend. Iets beter: een AMD 6850 a somma 140 incl (niet doen, 25 euro meer en een veel betere kaart) beter dan ieder spel goed: Nvidia GTX560 Ti of hoger (omdat je nu ATi hebt beter geen Nvidia) AMD 6950 of hoger
|
Ik zou als ik jou was niet gelijk een nieuwe videokaart gaan aanschaffen. Alles leuk en aardig als je de nieuwste games om de hoogste resolutie wilt draaien, maar voor het aansluiten van een tweede monitor is dat natuurlijk volledig overbodig en zonde van het geld.
Je voeding hoef je je niet druk over te maken, want die extra monitor heeft natuurlijk een eigen stroomvoorziening ![]() Ik gok dat jouw videokaart er eentje is met 1x een DVI-aansluiting en 1x een VGA-aansluiting. Afhankelijk van waarop de huidige monitor aangesloten is, zou je op zoek moeten gaan naar een monitor waarop in ieder geval niet-gebruikte aansluiting aanwezig is. De meeste monitoren beschikken echter over beide aansluitingen, maar wel even goed opletten wat je aanschaft. Offtopic: Verder zou ik wel kijken naar de Windows-versie (al is dat eigenlijk software en hoort het hier niet thuis). Je hebt een 32-bit versie draaien en die ondersteunt de 4GB RAM die je in je pc hebt zitten niet volledig. Als je de volle 4GB wilt benutten zou je een 64-bit versie moeten draaien.
|
Je zou het ook gedeeltelijk softwarematig op kunnen lossen door een virtuele desktop te installeren
(bijvoorbeeld dexpot of microsoft virtual deskop manager).
Laatst gewijzigd op 10-06-2011 om 16:18. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Op het moment gebruik ik de VGA, dus eigenlijk heb ik alleen nog een monitor nodig die DVI of HDMI ondersteunt?? Ik dacht dat er sowieso 2VGA aansluitingen nodig waren ![]() Als het verder niet uitmaakt of je DVI of VGA gebruikt, waarom zitten beide er dan eigenlijk op vraag ik me af ![]()
||
Citaat:
|
Ik heb op mn huidige monitor een dvi aansluiting zitten, wel dom dan dat ik die nooit gebruikt heb... Kan me niet herinneren of er zo'n kabel bij zat dalijk maar is ff zoeken.
Kan ik mn monitoren dadelijk wel instellen dat de klok/datum etc wel op monitor 1 zit? En monitor 2 gewoon een lege taakbalk als ware?
|
Jep dat kun je instellen. Ultramon (waar daantjer al aan refereerde) is daar een handig programma voor.
Bij goedkopere schermen als Acer en Medion gebeurt het trouwens vaak dat je er geen DVI kabel bij krijgt, die dingen zijn los echter niet zo duur.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
laptop Verwijderd | 21 | 22-05-2009 10:41 | |
Software & Hardware |
Dual View ac38599 | 1 | 20-02-2009 15:35 | |
Software & Hardware |