Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2011, 06:53
Informant
Informant is offline
Sex kan tof zijn... Maar?
Mijn vriendin is 23 en gaat al enige tijd werken. Nu daar zei een kantoorjob heeft moet ze de hele dag zitten op een bureaustoel. Onlangs kwam ze thuis en had ze zin, mij geen probleem.

Nu wat mij wel opviel, zei is niet geschoren en stond vrij nat. Nu is het zo dat toen ik ze befte haar vagina een doffe geur had, is dit normaal?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 07:25
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik kan me voorstellen dat het niet helemaal lekker ruikt na een dag werken, zelf zou ik liever eerst douchen iig.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 09:21
Pluis
Pluis is offline
kerel waarom maak jij je in gosdnaam zo druk over hoe de vagina van je vriendin ruikt en eruit ziet? Als je de hele dag op je gat zit dan ga je zweten, ook daar, dus dan is het toch niet zo raar dat het daar een beetje muf ruikt? Als je dat onoverkomelijk lijkt dan ga je eerst samen even lekker douchen en dan zijn jullie allebei helemaal fris.
Oud 10-09-2011, 10:17
Verwijderd
Heb je je zak wel eens geroken na een dag zitten..?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 10:40
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:

Nou, dan weet je het: volgende keer met de douchekop erbij! of deo, maar dat lijkt me geen aanrader
Oud 10-09-2011, 10:49
hookee
hookee is offline
Citaat:
Als ik zo lenig was had ik geen vriendin nodig..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 11:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hookee heeft zijn vriendin alleen nodig voor pijpbeurten...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 11:21
Verwijderd
Sterker nog, Hookee vindt zichzelf pijpen even leuk dan wanneer een lekkere chick hem pijpt
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 16:54
Verwijderd
ja dat. of hookee is nog nooit gepijpt door een leuke chick (hoewel ik zelf gepijpt worden ook niet zo vreselijk bijzonder vind...)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 18:51
Em.
Em. is offline
Misschien kunnen we het vanaf hier weer over de TS hebben en niet over hookee.

In ieder geval, ik zie niet in waarom seks ineens niet meer tof is als iemand niet geschoren is en een vagina heeft die wat dof ruikt. Mensen zijn nou eenmaal niet altijd helemaal glad en strak en vagina's ruiken nooit naar bloemetjes, zeker niet na een dag werken. Of lees ik het verkeerd dat het niet meer tof is (want je zegt 'seks kán tof zijn, maar...')?
Oud 12-09-2011, 07:15
Verwijderd
Ik dacht al dat ik jouw nickname herkende dus ik ging even zoeken. Jij bent diezelfde gast van dit topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1835471 en je hebt nogal de neiging om je druk te maken over onzin.

Ten eerste ruikt waarschijnlijk niemand meer helemaal fris na een dag lang werken; al helemaal niet als je de hele dag moet zitten. En het issue met betrekking tot scheren hebben we in dat andere topic al veelvuldig besproken.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 07:34
Verwijderd
Ik vraag me - nogmaals! - af waarom je dit soort dingen niet gewoon met je vriendin bespreekt. Als ik een dag gewerkt heb, of ik nu een hele dag gezeten heb of de hele dag heb rondgerend, ruik ik ook. Je zweet, dus ruik je een beetje. Ik sluit me wat dat betreft aan bij Freyja, ruik maar eens aan je zak nadat je een drukke dag hebt gehad. Veel frisser wordt het er niet op hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 09:27
Volk
Volk is offline
Maar als ik het goed begrijp raak je dus niet opgewonden van de geur van je vriendin? Dat vind ik toch wel... apart...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten