Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wil echt niet arrogant overkomen hoor, maar zo zie ik het! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik snap je argumentatie niet ![]() Maareh jezelf bekeren tot het christendom omdat de vader van het meisje die je leuk vindt christelijk is, is wel heel erg extreem. Waarschijnlijk heeft het ook niet veel nut, want je hangt een geloofsovertuiging aan voor jezelf en niet voor iemand anders en ik neem aan dat iedereen die een bepaald geloof aanhangt het met mij eens is dat je een geloof aanhangt voor jezelf en niet om zo in een beter daglicht te komen staan bij een eventuele schoonvader.
|
Verwijderd
|
Ik vind het nogal vreemd allemaal. Haar vader heeft zelf een relatie met een ongelovige vrouw, maar zal dan wel de hypocriete lul uithangen als zijn dochter een ongelovige vriend heeft? Ook is ze al zeventien en zou ze zich niet zoveel moeten aantrekken van wat haar ouders vinden; in ieder geval niet als het om dit soort dingen gaat.
Jezelf bekeren moet je natuurlijk nooit doen. Ze heeft je maar te nemen zoals je bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee hoor, ik ben echt aan het overwegen. Zoals ik al zei het christendom interesseert me wel! Maar in elk geval heel erg bedankt voor alle tips! Ook Syori! Bedanktt! |
![]() |
|
Interesseren in een geloof is naar mijn mening echt niet genoeg. Ik interesseer me ook in het Boeddhisme en in het geloof algemeen, maar om nou gelijk dat geloof aan te hangen.
Laat ik de vraag zo stellen: Als dit meisje er niet was geweest, had je dan ook overwogen om je te bekeren tot het christendom en regelmatig naar de kerk te gaan en bidden enz.? |
![]() |
|
Ik geloof dat 17-jarigen en 20-jarigen zich juist niet zo veel aan hoorden te trekken van hun ouders.
Verder, je bekeren tot het christendom?! Ben je gek? Dat je veel voor een persoon overhebt, oké, maar je bekeren is een serieuze stap. Je moet gedoopt worden, communie, etc... (of belijdenis bij protestanten) Je dacht dat bekeren over één nacht ijs ging? Je hoeft je helemaal niet te bewijzen, als ze je niet wil zoals je bent word jij er ook niet vrolijker van.
|
Je hoeft niet gedoopt te worden hoor.
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |