Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij vieren kerst eigenlijk altijd met familie. Op de ene dag gaan we naar mijn ene op en oma, waar we 's middags gaan lunchen. 's Avonds eten we dan uitgebreid met het gezin. Op de andere kerstdag doen we 's ochtends weinig en gaan we 's middags naar mijn andere opa en oma toe. Daar komt dan nog andere familie en dan gaan we 's avonds uren lang gourmetten. We eten dus eigenlijk altijd thuis of bij mijn opa en oma. En we vieren het met kleine cadeautjes, maar dat is vooral omdat mijn neefje en nichtje nog klein zijn en het dus leuk vinden om cadeautjes te geven en te krijgen. Zelf vind ik kerst altijd wel heel gezellig en leuk! Een kerstboom hebben wij thuis overigens niet, wel bij mijn opa en oma.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie geen speciale betekenis aan Kerst, echter mijn familie wel. Het is dan ook de periode waarop we altijd gezamenlijk naar de Kerk gaan en vervolgens vaak bij opa en oma of bij mijn andere ome op bezoek gaan. Ik vind dat je niet alleen met Kerst aandacht aan je familie moet steken, maar dat je dit héél het jaar door moet doen. Daarom zit er geen speciale betekenis aan Kerst voor mij.
|
![]() |
||
Cadeautjes met Sinterklaas en Nieuwjaar. Met Nederlands kerstmis is mijn oma jarig, die komt dan meestal bij ons of wij bij haar en dan gaan we vooral veel eten. Met orthodox kerstmis, eh. Naar de kerk. Als we/iemand zin hebben/heeft.
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Sinterklaas of Kerst?? Tink* | 7 | 15-11-2004 18:00 | |
Psychologie |
Kerst....bah Verwijderd | 12 | 27-12-2003 22:48 | |
Muziek |
Kerst-muziek M@@IKE | 7 | 08-12-2003 16:39 | |
Liefde & Relatie |
Kerst... sweetangel19 | 17 | 16-07-2003 19:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
krijgen we dadelijk dat geouwe kutzeik weer met .wat ga je doen met kerst..hoe ga je Verwijderd | 35 | 27-10-2002 17:36 |