Advertentie | |
|
![]() |
|
Tussen de meeste van jouw leeftijdsgenoten is er sprake van kalverliefde; daarop is de uitspraak van 'die volwassenen' gebaseerd. Dit betekent dus niet dat de relatie tussen jouw vriend en jij per definitie geen toekomst heeft, maar over het algemeen niet.
Gewoon niets van aantrekken. Jullie zijn verliefd, geniet daarvan ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Een van mijn vriendinnetjes was ook een jaar of 14/15 toen ze wat met haar vriendje kreeg, ze is nu 28 en happily getrouwd met hem... Hij was haar eerste, en zal waarschijnlijk haar laatste zijn... Ze zijn nog steeds helemaal gek op elkaar!
Maar goed, de meeste liefdes van 15-jarigen gaan over, er komen nieuwe vriendjes of vriendinnetjes voor in de plaats, maar maakt dat echt wat uit? Als het nu toch leuk en goed en fijn is dan moet je daar nú gewoon van genieten... Genieten van wat je hebt, en niet vasthouden aan wat je wil dat komen gaat... Werkt sowieso het beste, want dan heb je tenminste geen onrealistische verwachtingen... Vergeet ook je vrienden en vriendinnen niet, en het allerbelangrijkst: jezelf... Ik heb me in m'n puberteit veel te veel weggecijferd voor een superslecht vriendje die dat niet waard was... (Niet dat ik denk dat jouw vriendje slecht is, maar gewoon, pas op dat je jezelf en je hobby's en wat jíj leuk en belangrijk vindt in het leven niet te veel naar de achtergrond schuift, het is eng om op een dag wakker te worden en jezelf niet meer terug te herkennen!)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Idd, geniet er van, wat maakt het nu uit of het voor eeuwig is of niet? Nu zijn jullie verliefd, dat is alles dat telt, die toekomst komt vanzelf wel.
Ik kreeg op m'n 15de inderdaad ook te horen dat het kalverliefde was etc, maar nu zijn we 12 jaar verder, getrouwd, kindje... Ik hoor er niemand meer over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tuurlijk is de kans aanwezig dat het 'maar' kalverliefde is, maar soms is het instinct van de mens groter dan een
'kansberekening' geniet wat je nu hebt, ik ken het gevoel, heb ook een vriend waar ik helemaal stapel op ben, al is het gevoel van altijd bij elkaar blijven er niet. (we hebben nog maar een maand ![]() vindt die leuker is dan hij. Geniet ervan! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De begravenis. Quiana | 13 | 05-11-2002 20:15 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HońeY | 156 | 15-04-2002 16:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |