Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
WinAMP3 vreet spontaan 16-20MB aan geheugen .. nu begrijp ik waarom hij op mijn Athlon XP 1700+ met 256MB RAM niet eens snel opstart :/
Bah, voor de rest ziet 'ie er wel leuk uit en werkt bij mij ook zonder problemen .. maar denk toch dat ik binnenkort weer downgrade of overstap op een andere player. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
skins vind ik ook al useless video, daar gebruik ik mplayer wel voor meerdere playlists is wel handig Ik koos eerst voor winamp omdat het een snel klein programma was ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Terwijl wel het versienummer van versietje 3 in beeld staat.... Dus óf dit is een hele creatieve fotosoep van iemand die ons in het ootje wil nemen, óf er is iets heel vreemds aan de hand :? winamp 2 skin op winamp 3 misschien? :? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb best een zooitje hier .. bijvoorbeeld mijn samenvattingen, die ik maak voor mijn studie, zijn zowel in M$ Word, StarWriter, OpenOffice.org, RichText als HTML geschreven ![]() Dat komt ervan als je steeds iets anders leuk vindt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zinf en WinAMP 2 starten bij mij haast direct op. Als ik in de explorer sta en dubbelklik op MP3 bestand, dan ben ik gewend dat het direct begint te spelen .. maar dan ook 'direct'. Bij WinAMP3 moet ik hele 2 seconden wachten ![]() ![]() Nee, ff serieus .. het is gewoon een geheugenvreter. Heb hem inmiddels alweer verwijderd. Pfff, zelfs Mozilla start sneller op dan WinAMP 3 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en je hoeft niet te downgraden wamt 3.0 installt in een eigen map en is geen upgrade van 2.80. die bestaan gewoon naast elkaar, en dat doen ze express. oa. om enkele van de genoemde redenen.
||
Citaat:
Oh en ik had idd op deze screenshot niet op play gedrukt of een nummer geselecteerd, maar hij geeft hetzelfde beeld (dat lege linksboven) als ik dat wel doe. Damn, ik weet heus wel dat ik op play moet drukken ![]()
|
Ik heb etzelfde prob met die playlist editor...fuck winamp 3, de slechste ooit...de videosupport is echt niet stabiel en werkt niet met alle videos...en het ligt niet aan mijn compressieshit, mediaplayer neemt ze wel...maar ik gebruik toch bsplayer, die is lekker snel voor videos maar heeft een prebufferdinges..(dat je al kan afspelen voor ie helemaal is gedownd)
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
alle media-spelers werken niet op laptop ligt niet aan geluid ofzow olha1 | 5 | 06-03-2011 20:28 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Internetconnectie onbetrouwbaar Verwijderd | 13 | 11-08-2009 20:55 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Problemen met GRUB Verwijderd | 36 | 21-01-2006 01:27 | |
Software & Hardware |
[ipod shuffle] windows 98, hij werkt niet Verwijderd | 8 | 20-07-2005 12:46 | |
Software & Hardware |
Winamp 2.9x Kaboon | 65 | 24-04-2003 21:27 |