Advertentie | |
|
![]() |
|
Hallo!
Ik ben een paar foutjes tegen gekomen. They bloomed -marvelously- yesterday. Is een bijwoord, dus is het met -ly -Blockbuster's- family exhibition, Dino jaws, -opened- on -June 30th-. Bezittelijk vnw - moest past simple - ze zeggen geen 30 June... ![]() In a irony almost too mind-boggling, is it possible that the New York Times just helped Obama get re-elected? - hier kan ik echt niks van maken... What is the penalty for -failing- to hit the target? Lastig uit te leggen... Did the government strengthen his ties with the province? - ik zou het zo doen - HAS the government STRENGTHENED ITS ties with the province? Idem... Ik denk dat dat het wel zo'n beetje was! ![]() Groetjes, Kaaspepsel! |
![]() |
|
Wat was de opdracht precies? Moest je zelf zinnen formuleren, of kreeg je een zin die je daarna moest omzetten naar de juiste tijd?
Ik zie namelijk een aantal foutjes en onnatuurlijke/onlogische zinnen. Dit zou ik veranderen: Simple past: They bloomed marvelously yesterday. Blockbuster family exhibition 'Dino Jaws' opened on june 30th. (Geen komma's en '30 june' klinkt ook vreemd.) Negative sentences: Don’t encourage your heirs to expect a windfall, however. (However kan beter vooraan de zin, of tussen Don't en Encourage. En 'encourage to expect' is ook vreemd. Heel die zin eigenlijk wel.) Questions: In an irony almost too mind-boggling, is it possible that the New York Times just helped Obama get re-elected? (Altijd 'an' als het volgende woord begint met een klinker. Verder een vreemde zin, maar grammaticaal correct.) What is the penalty for failure to hit the target? (Het is ofwel 'failing to hit the target' of 'failure of hitting the target') Did the government strengthen its ties with the province?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nakijken engelse zinnen lisahaan | 3 | 06-11-2012 22:30 | |
[Engels] Tekst nakijken? Sagana | 3 | 21-09-2007 17:13 | |
Frans zinnetjes Stijn21 | 8 | 26-01-2007 14:05 | |
Engelse brief liesje861 | 8 | 14-03-2005 16:19 | |
Zou iem. mijn engelse tekst willen nakijken alsjebl.?! Sanneke1983 | 17 | 13-11-2003 12:35 | |
engelse zinnen bobbette17 | 4 | 01-11-2003 15:45 |