Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2013, 00:16
Purkie
Purkie is offline
Hi allemaal,

Ik vind al een tijdje een meisje bij mij uit de klas erg leuk. Afgelopen week ben ik hier in de buurt naar het nieuwjaarsfeest geweest. Zonder dat ik het wist waren zij en nog en hele hoop mensen van school ook op dat feest. Ik heb aan het begin van de avond bij mijn vrienden gestaan waarmee ik naar het feest ben gegaan en na een tijdje zijn we bij haar en de rest gaan staan.

Telkens als één van ons drinken ging halen, vroegen we aan elkaar om samen een drankje te gaan halen. Ik en mijn vrienden zouden al op tijd weggaan, maar ik heb tegen ze gezegd dat ik nog niet wilde gaan omdat ik het te gezellig vond. Uiteindelijk ben ik als enige van ons groepje nog daar gebleven, en heb ik de rest van de avond bij haar gestaan. Ik heb haar op een gegeven moment een drankje gegeven. In eerste instantie zei ze, "Nee joh, dat hoeft toch niet, dat is veel te duur" maar toen ik zei "Pak maar gewoon, ik geef het niet zomaar aan iedereen" pakte ze het toch aan en bedankte ze me.

Aan het eind van het feest ben ik met haar en een paar vriendinnen van haar naar de garderobe gelopen om onze jassen te halen. Het was er heel druk dus we hebben lang staan wachten op elkaar.

Toen we stonden te wachten op elkaar kwam er een vervelende gast naar haar toe en begon haar uit te schelden voor vieze ****hoer. Ik vroeg hem om weg te gaan maar dat deed hij niet. Ik ben toen tussen die gast en haar in gaan staan maar dat hielp niet. Uiteindelijk zijn we maar ergens anders gaan staan om te wachten.

Toen iedereen zijn jas had, liepen we richting de fietsen. Zij en haar vriendinnen moesten allemaal een andere kant op als ik moest. Ik heb haar een knuffel gegeven en zij gaf mij ook een knuffel terug. Ze bedankte me voor de leuke avond en voor het feit dat ik tussen haar en die vervelende gast kwam staan om hem proberen te stoppen. Ik bedankte haar ook voor de gezellige avond.

Ik heb haar ook via Facebook nog bedankt en ik heb gezegd dat ik het heel er naar me zin had gehad. Zij zei dat ze het ook erg leuk vond.

Ik ben echt verliefd op haar maar ik weet niet goed hoe ik het duidelijk moet maken aan haar. Ik ben best wel onzeker over mezelf. Dit komt omdat ik 6 jaar lang gepest ben over mijn uiterlijk. Ik ben bang dat ze mij daarom afwijst. Ik hoop echt dat jullie mij willen/kunnen helpen.

Alvast bedankt!!!! Ik hoop niet dat dit lange verhaal jullie ervan weerhoud om mij te helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2013, 00:45
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Hier een idee om de volgende stap te zetten.

- vraag haar om samen wat leuks te gaan doen (bios / wandeling / iets anders wat passend is), dit via sms of facebook of hoe je met haar kan communiceren laten weten.

Als je aan haar kan zien dat ze echt genoten heb, weet je bijna zeker dat je een kans kan maken (benut hem dan ook), als je een 'date/afspraakje' heb en je bent helemaal alleen met haar zeg gewoon wat je voor haar voelt (hoogst waarschijnlijk zal ze jou ook leuk vinden, anders was ze niet gekomen)

Kleine tip: wees jezelf en je gaat het zoiezo maken!

Je moet het verleden laten rusten en er nu gewoon helemaal voor gaan!

Hopelijk ga je dit uitvoeren (zodra je dit doet) laat het me weten hoe het verlopen is! succes! Andere zullen hoogst waarschijnlijk andere tips hebben maar vind persoonlijk als je al zo ver bent dit de beste

Groete kwaliteit (anoniem).

Als je nog enige vragen heb aan mij, stel ze dan gerust vind het leuk om mensen te helpen met verschillende liefdes problemen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 08:23
WolterB
WolterB is offline
Je moet inderdaad ervoor gaan zorgen dat jullie samen wat leuks gaan doen. Aan jouw verhaal te horen heeft ze een erg leuke avond gehad met je en wil ze vast wel eens iets met je samen doen.

Maak het vooral niet te ingewikkeld, want het gaat er echt niet om wat jullie doen, maar dat je gezellig met elkaar kunt praten en elkaar beter kan leren kennen. Hier staan verschillende tips wat je kan voorstellen om te gaan doen.
Oud 04-01-2013, 08:51
Purkie
Purkie is offline
Citaat:
Je moet inderdaad ervoor gaan zorgen dat jullie samen wat leuks gaan doen. Aan jouw verhaal te horen heeft ze een erg leuke avond gehad met je en wil ze vast wel eens iets met je samen doen.

Maak het vooral niet te ingewikkeld, want het gaat er echt niet om wat jullie doen, maar dat je gezellig met elkaar kunt praten en elkaar beter kan leren kennen. Hier staan verschillende tips wat je kan voorstellen om te gaan doen.
Hoe onzeker ik ook ben, ik denk dat ik toch maar eens wat stappen moet gaan ondernemen. Anders denk ik dat er nooit iets van komt... Ben best zenuwachtig
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 11:34
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Succes! Hou ons op de hoogte hoe het is verlopen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 15:45
steffanx3
steffanx3 is offline
Je zal er later spijt van hebben als je het niet heb gedaan!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 15:15
Heer Wil
Heer Wil is offline
je bent wel onzeker maar zo te lezen behoor jij wel tot de betere 30% die geen stomme dingen doen. Je hebt haar gewoon netjes een drankje aangeboden, niet te opdringerig gedaan waarschijnlijk, toen ze werd lastiggevallen ben je als een leider (aantrekkelijk voor haar) tussen hen in gaan staan, je geeft haar een knuffel bij het afscheid wat ik persoonlijk beter vindt dan zoenen.

Wat betreft die onzekerheid, zet jezelf eroverheen, maar niet met te grote stappen. Ben gewoon jezelf, als jij liever nog een keertje vaker gewoon met haar wil praten ipv haar mee uit te vragen, vraag je het gewoon de volgende keer, maar dan doe je het wel voor jezelf en niet omdat je bang bent om nee te horen wat me onwaarschijnlijk lijkt.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 09:13
Purkie
Purkie is offline
Hi!
Ik wil graag actie ondernemen, ik weet alleen niet goed hoe? Ik heb haar nummer, Facebook en Twitter. Weet niet goed hoe ik het moet vragen... "Hey ...., Heb je zin om mee te gaan naar de bios? xxx" of "Hey ..., Laten we wat leuks gaan doen samen. Wat denk je ervan om naar de bios te gaan? xxx" of denken jullie dat ik het anders aan moet pakken?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 19:47
Purkie
Purkie is offline
Actie ondernomen. Heb haar een sms gestuurd met de vraag of ze een keer zin had om samen naar de film te gaan. Nu wachten op antwoord
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 00:33
Neverdone
Neverdone is offline
Goedzo!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 13:58
Heer Wil
Heer Wil is offline
En wat was de reactie?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 15:25
Purkie
Purkie is offline
Het lijkt haar wel leuk, maar gewoon als vrienden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten