Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2013, 15:53
lolaa90
lolaa90 is offline
hallo allemaal,
ik ben een 1ste jaars en doe gymnasium, omdat ik op de basischool vwo advies had.
Mijn cijfers zijn altijd goed, ik heb nog nooit een onvoldoende gehaald, daar ligt het ook niet aan, maar ik ben hartstikke down, en dan zie ik het allemaal niet meer zitten voor school.
ook plan ik soms slecht en da heb ik verschrikkelijke stressmomenten. Door die stressmomenten ben ik de hele week zenuwachtig omdat ik denk: als het maar goed gaat, als ik maar niet ga stressen.
Ik vind het ook zwaar om woordjes te leren, en ik word al misselijk bij het idee dat daar volgend jaar Latijn en Duits bij komen!
Ik weet zeker dat ik toch niks met grieks of latijn ga doen!
Ik ben echt helemaal de weg kwijt en voel me depri.
Maar als ik zeg dat ik liever naar athaneum wil, zal iedereen me voor gek verklaren, omdat ik vaak de beste cijfers van de klas heb!
Ik ben gewoon bang dat ik bijna geen vrije tijd overhou en dat ik ga stressen en dat soort dingen!

help me, please, geef advies!
groetjes van depri ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2013, 15:54
lolaa90
lolaa90 is offline
eigelijk, heel diep in me, wil ik naar athaneum toe.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 17:11
Verwijderd
Als je toch zeker weet dat je niets met Latijn of Grieks gaat doen, waarom doe je dat dan niet?

Verder, als goede leerling, zou ik me niet al te druk en gestressed maken. Er zijn zat kinderen die de grootste moeite hebben om goede cijfers te halen, en jij pacht dat je "depri" bent omdat je misschien volgend jaar meer moeite moet gaan doen?

Kom op zeg.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 16:05
Superphris
Superphris is offline