Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2013, 17:46
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Hallo allemaal,

Ik heb jullie een paar maanden geleden verteld over een meisje bij mij in de wiskunde klas. We zijn steeds hechter geworden. Ze raakt me de laatste tijd veel aan enzo. Op valentijnsdag heb ik een roos gestuurd, maar iedereen waarschijnlijk inclusief zij dacht dat ik hem voor de grap heb gestuurd. Toen was er nog niks aan de hand. Echter die avond maakte ik de grooooootste fout van mijn leven. Ik wilde een smsje SNEL sturen naar me neef en haar naam staat onder zijn naam. Dus ik had in dat smsje gezet dat dus datmeisje leuk vond enzo. Bleek dat smsje naar haar verstuurde te zijn. -.- ik heb me nog verontschuldigd en gezegd dat dat niet de bedoeling was dat het naar haar zou gaan, maar kreeg geen antwoord. Vandaag kwam ik ik op school, haar beste vriendin wist dus van dat smsje en zei ach joh alles komt goed en maak je niet druk en blijf gewoon jezelf. Ze heeft me misschien op de dag maar 2x aangekeken. Maar mijn beste vriend en ik denken dus dat zei hem leuk vind, maarde signalen wijzen er ook op dat ze mij ook leuk vind. Ik wil eigenlijk alleen maar weten of ze hem leuk vind, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben. Wat moet ik doen.......?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2013, 17:54
Verwijderd
Met haar praten.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 17:55
crazycamel070
crazycamel070 is offline
kandat ook via de sms??
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 17:59
Elin3
Elin3 is offline
Beter van niet. Gewoon in real-life, desnoods opbellen. Via sms mis je heel veel lichaamstaal en stukken van haar reactie, dan weet je nog steeds niet waar je aan toe bent.
Oud 15-02-2013, 18:00
crazycamel070
crazycamel070 is offline
das waar maar bellen doe ik nooit met haar zou het dan niet raar zijn als ik dat nu ineens wel doe?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 18:26
crazycamel070
crazycamel070 is offline
misschien is het beter om tot maandag te wachten kijken hoe ze reageert en dan met haar praten....
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 18:37
bloodyb
bloodyb is offline
Maar als je alleen een sms hebt gestuurd dat je haar leuk vindt is er toch weinig aan de hand lijkt me?
Oud 15-02-2013, 18:47
crazycamel070
crazycamel070 is offline
blijkbaar niet.....
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 18:57
bloodyb
bloodyb is offline
Ok biecht maar eens op! Wat heb je er in gezet? "Ik ben nu toch een ontzettend geile bitch tegengekomen"?
Oud 15-02-2013, 19:18
crazycamel070
crazycamel070 is offline
ik heb neergezet :

Luister dan je weet tog die meisje uit mijn klas die ik leuk vind. Ik heb haar vandaag die roos gestuurd..Ik vind haar echt leuk man maar ik weet niet wat zij vind Wat moet ik doen dat ik het aan haar duidelijk kan maken?

dit is letterlijk wat ik heb gestuurd
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 19:25
Verwijderd
Gewoon praten. Niet bellen en niet smsen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 09:12
Heer Wil
Heer Wil is offline
Misschien wacht ze wel tot jij een volgende stap onderneemt? Kijkt ze je daarom niet aan? En als jij dan niets doet laat je zien dat je niet weet wat je met haar aan moet, en gaat ze naar je vriend waarvan ze denkt dat jij het sms'je eigenlijk wou sturen, omdat die dat blijkbaar wel lijkt te weten.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 09:23
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Misschien wacht ze wel tot jij een volgende stap onderneemt? Kijkt ze je daarom niet aan? En als jij dan niets doet laat je zien dat je niet weet wat je met haar aan moet, en gaat ze naar je vriend waarvan ze denkt dat jij het sms'je eigenlijk wou sturen, omdat die dat blijkbaar wel lijkt te weten.
Het smsje was naar mijn neef bedoeld, die kent zij niet. Maar als ze zou willen dat ik een stap neem, waarom zou ze dan niet iets iets , een glimlach geven ofzo, maar dat heeft ze 1x keer gedaan gister en dan niet eens meer aangekeken..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 10:17
hookee
hookee is offline
Hmm, misschien denkt ze dat dit SMS-je voor haar bedoeld was, en denkt ze dus dat jij nòg een meisje een roos hebt gestuurd. Dat soort dingen valt meestal niet in goede aarde.
In het andere geval, heb je haar dus (al 2x) duidelijk gemaakt dat je haar leuk vindt, lijkt me een mooi begin om te vragen of ze jou ook leuk vindt (en anders moet ze je niet steeds zo aanraken...)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 15:55
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Hmm, misschien denkt ze dat dit SMS-je voor haar bedoeld was, en denkt ze dus dat jij nòg een meisje een roos hebt gestuurd. Dat soort dingen valt meestal niet in goede aarde.
In het andere geval, heb je haar dus (al 2x) duidelijk gemaakt dat je haar leuk vindt, lijkt me een mooi begin om te vragen of ze jou ook leuk vindt (en anders moet ze je niet steeds zo aanraken...)
mijn neef weet haar naam, maar ik wilde dat hierniet in het forum plaatsen , maar had het wel inhet smsje geplaatst. daar zat ik ook al aan te denken om het aan te vragen of ze mij wel leuk vind... dat doe ik waarschijnlijk maandag...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 17:23
bierkoning
bierkoning is offline
Vraag haar gewoon is mee na school of in je vakantie als je dat hebt. Ga wat drinken ergens. En praat er met elkaar over. En laat alle neven beste vriendinnen etc thuis.
Oud 17-02-2013, 09:08
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Ja denk ook dat dat het beste is. Hartstikke bedankt mensen voor jullie reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten