Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik kan me voorstellen dat je het niet tof vindt, maar het is niet alsof je er iets aan kunt doen, het is onderdeel van iets wat ze graag doet. Als je haar gaat verbieden om toneel te spelen, heb je een ander probleem en ben je een lul en raak je haar waarschijnlijk kwijt. Misschien scheelt het als je een keer bij een repetitie gaat kijken, zodat je ziet hoe het gaat en in de gaten krijgt dat het echt niet romantisch is, allesbehalve dat. Leg je er maar bij neer.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik speel zelf toneel, en heb een paar weken geleden een stuk opgevoerd waar ik ook iemand heb moeten zoenen en waar we een beetje aan elkaar moesten zitten enzo. Ik kan alleen maar zeggen dat:
1: Er wordt meestal pas gekust op de generale repetitie en de voorstellingen zelf. 2: Het blijft SPELEN, van een echte zoen is dus meestal niet de sprake, en de acteurs zijn zich er ook van bewust dat het maar gespeeld wordt. 3: Als jullie een gelukkig stel zijn, zou zij het nooit in d'r hoofd halen met hem iets te beginnen. Misschien heeft haar tegenspeler wel een vriendin? Ik zou me d'r niet zo veel zorgen over maken, al is dat natuurlijk makkelijk gezegd. Maar als je nu ruzie gaat maken en je maakt het uit, kan ze evengoed wél iets beginnen met Mr. Tegenspeler. Relax! ![]() Laatst gewijzigd op 26-05-2013 om 13:31. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij onze repetitie ging het zo: o, wacht, we moeten nu zoenen. de actrice viel(ze stonden op een plateau ) acteur hè je moet pas de volgende scène vallen. Kortom alles behalve romantisch. Laatst gewijzigd op 21-05-2013 om 09:17. Reden: Samengevoegd :) |
![]() |
|
![]() |
Ik lees allemaal reactie's met 'je kan het haar niet verbieden' en dat is ook juist het gene wat ik in mijn bericht zet. Het 'verliefd spelen' zelf vind ik ook helemaal niet erg, maar gewoon het idee dat ze met iemand anders zou moeten kussen, en dat ik daar dan naar zou moeten kijken... Maar ik begin me er eerlijk gezegd langzamerhand wel overheen te zetten!
|
![]() |
|
ze speelt het
het is niet zo dat het echt is je moet gewoon vertrouwen in haar hebben, haar vertrouwen dat ze niks geks doet. en dat doet ze ook niet als het over toneel gaat want dat is spelen, alsof, fake, nep. vertrouwen staat op nummer 1 in een relatie dus geloof me maar dat ze niks doet. succes |
![]() |
|
Hmmm, nare situatie. Ik denk dat het meer aan de gene ligt die het allemaal moet aan zien (jij dus). Ik denk dat je je er niet zo druk over hoeft te maken. Als ze jouw daardoor niet meer leuk gaat vinden merk je dat in alle opzichten. Het is alleen heel erg vervelend om dat allemaal te zien, de keuze is aan jouw.
|
![]() |
|
Ik denk dat je ook moet bedenken dat het voor haarzelf waarschijnlijk ook raar is. Zij moet met iemand zoenen waar ze verder geen gevoelens bij heeft terwijl iedereen er naar kijkt en op de avond zelf haar vriendje/ouders/broers/zussen/klasgenoten ook allemaal naar komen kijken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete musical voor ckv eva claudia | 15 | 02-01-2008 12:43 | |
Films, TV & Radio |
Film musicals Trimm Trabb | 18 | 23-03-2004 22:14 | |
Muziek |
(Queen) the musical Fantôme | 4 | 05-06-2003 11:55 | |
Films, TV & Radio |
Buffy the musical op tv? Verwijderd | 9 | 18-09-2002 18:51 | |
Films, TV & Radio |
Buffy - the musical? (you got to be kidding me).. BillyFish | 31 | 11-03-2002 20:13 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
CKV verslag: namen musical Grease drakootje | 1 | 09-09-2001 13:53 |