![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel "dom" (sorry voor de woordkeuze) van je dat je na 5 weken overtijd te zijn, geen zwangerschapstest hebt gedaan? Had ik, zeker als ik af en toe de pil wel eens vergeet, al lang gedaan. Een raad voor de toekomst... |
![]() |
|
Je kan er niks mee, helemaal niet als ze nu wel weer een cyclus heeft en de dokter kan er ook echt niks met zekerheid van zeggen. Het kan best dat het een miskaam geweest is, maar er is geen manier om er 100% zeker van te zijn.
|
ja, de meeste miskramen ontstaan in de eerste 3 maanden van de zwangerschap. En de pil door blijven slikken terwijl je zwanger bent kan ook voor miskramen en schade aan het kind zorgen.
Ik vraag me wel af waarom het je nu zo bezig houdt? Het zou in ieder geval een miskraam kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat jij door dat gestress gewoon je menstruatie hebt uitgesteld... In ieder geval maakt het nu niet zoveel meer uit, aangezien je weer terug bent op je normale cyclus.
|
![]() |
ja, late reactie maar toevallig wel hetzelfde meegemaakt. ja het kan inderdaad dat je een miskraam hebt gehad. http://zwangerbuikkramp.nl/miskraam.html dat kan al vroeg beginnen met 4 weken. ik had er een met 5 weken echt rot om mee te maken. Maar ja, achteraf mss maar goed zoals het gelopen is
![]() |
![]() |
|
![]() |
Verder geen probleem dan toch, of je nou wel of niet een miskraam hebt gehad maakt niet uit. Alleen als je er naderhand nog klachten aan over hebt dan moet je even naar de huisarts. Misschien kan je verder met familie meer contact zoeken, oma tante nichten. Gewoon een paar keer per week opbellen en praten dan bouw je vanzelf een band op. Heb ik zelf ook moeten doen toen het een en ander afstierf.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Floep floep wappperklap: Jij 5 jaar geleden. Mc Kauw | 31 | 24-03-2011 18:52 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 155 IcedEarth | 500 | 01-06-2010 19:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil topic #18 Bloem | 500 | 30-08-2007 18:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Miskraam BelleRosé | 29 | 18-05-2004 19:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |