![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Body en fit shop heeft veel dingen. Je kan gewoon zoeken op de term 'energie'. Maar als je naar een sportschool gaat (wat bijna wel moet als je in no-time in top vorm wil zijn) is daar altijd wel iemand die er verstand van heeft en je verder kan helpen. Dan kan je beter uitleggen wat je wil en zij beter uitleggen wat (en waarom) je iets (niet) nodig hebt.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over Body & Fit gesproken: ik heb daar inderdaad enkele poedertjes gevonden maar woon in Vlaanderen en weet niet of ze tot daar verzenden? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zoek dus iets dat ik kan nemen voor de inspanning en die je vermoeidheid even uitstelt, je in staat stelt om even over je grenzen te gaan. Ik heb gehoord dat dexedrine daarvoor ideaal zou zijn maar dat is een amfetamine dus dat kan niet toegelaten zijn. Maar er bestaan vast nog andere middelen met een vergelijkbaar effect. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als er een legaal middel, niet slecht voor je gezondheid, geen doping, zou bestaan, dat evenveel nut zou hebben als bijvoorbeeld amfetamine, dan zou dat natuurlijk breed bekend zijn. Middeltjes die je over je grenzen laten gaan zijn precies daarom illegaal/doping, je lichaam kent die grenzen niet voor niets. Dit zeg ik niet als moraalridderpraatje, als jij amfetaminen of ander spul wilt gebruiken moet je dat vooral doen, interesseert mij niet. Maar er is een reden waarom die spullen verboden zijn en die reden is precies de reden waarom er niets vergelijkbaars legaal/niet-doping/zonder ongezonde bijwerkingen bestaat.
Kortom: je zoekt naar iets dat niet bestaat. Concreet voor wat je beschrijft, lijkt me iets dat verzuring uitstelt het meest relevant. Dan zou je voor epo kunnen kiezen. Uiteraard is dat doping, maar volgens mij - ik ben niet zeker - verder niet illegaal. In Duitsland zo in de apotheek te kopen zonder recept. Overigens zijn er nogal tegenstrijdige berichten/onderzoeken over het nut van epo voor gezonde topsporters. Veel succes verder, ik hoop voor je dat je aangenomen wordt ![]() |
![]() |
|
Hindernissenparcours, wil je bij defensie ofzo? Het is toch veel stoerder om zoiets op eigen kracht te kunnen?
En verder zou ik ver blijven van middelen die vermoeidheid maskeren want daar kun je je lijf mee kapot maken. Je voelt grenzen dan niet meer wat blessures in de hand speelt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|