Advertentie | |
|
![]() |
|
Vragen naar zijn normantwoorden en hoe de punten daarbij verdeeld worden. Eigenlijk wat Tink zegt.
Je kan er altijd mee naar je examencommissie gaan, vaak is dat een docent. Je mentor/mentrix weet wel wie dat is. Je kan dan vragen om herbeoordeling door een andere vakdocent bijvoorbeeld. |
![]() |
|
![]() |
Misschien moet je proberen om naar een andere leerkracht te gaan van hetzelfde vak of een bijles te volgen, dat kan redelijk goed helpen . En zeg ook tegen de leerkracht dat het soms niet echt duidelijk is, misschien zal hij er rekening mee houden en gaat het wat beter. Veel geluk met je examen en hoop dat je het goed doet!
|
![]() |
||
Citaat:
Handig voor de leerling, lekker makkelijk voor de luie docent. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat maakt het uit of hij een opgaven uit een oud examen pakt of de opgaven zelf?
Vaak pakken ze ook dezelfde opgaven maar verbouwen ze hem een beetje. Bij wiskunde verdubbelen ze alle getallen, bij MenO worden auto's omgezet naar fietsen, bij een verhaal bij maatschappijleer worden Kees en Jan gewoon Naomi en Tessa, et voila, geen leerling die de opgaven zou herkennen. Afgezien van dat hebben ze een prima, realistische opgave voor hun CE. Of andersom, de docent heeft een prima opgaven gemaakt die ze zo op hun CE zouden kunnen krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou het fijn vinden als ik kon wennen aan de examenmanier van vragen voor ik daadwerkelijk op mijn examem zit. Je kunt beter nu allemaal een onvoldoende halen dan op je CE, want nu kun je nog je manier van leren en toetsen maken aanpassen, op je CE ben je dan echt gezakt. Maar het is wel heel vreemd dat iedereen een onvoldoende heeft, dat betekent dat je niet goed voorbereid bent op een dergelijke toets. Misschien wilde de leraar iedereen ook expres laten schrikken om zo te laten zien 'dit moeten jullie wel echt gaan leren', maar misschien vraagth hij ook gewoon te veel van jullie. Is er niet een andere economieleraar aan wie je kunt vragen hoe hij jullie zou toetsen en nakijken? Dan weet je ook of er echt een groot verschil zit.
Verder wordt communiceren een stuk makkelijker als je het niet over 'dat mens' hebt.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe was jij vroeger op school? Verwijderd | 50 | 24-01-2011 22:53 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over cijfers op school Gunkan | 23 | 22-02-2008 07:06 | |