Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2014, 13:44
jokerh
jokerh is offline
hoi,

ik ben vorig jaar van opleiding veranderd en doe nu Service Medewerker (Niv 2)
mijn vorige opleiding was Financieel Administratief niv 3/4 ( ja dat is een grote stap )

Zoals sommige van jullie weten dat er 1/3 Installatie techniek 1/3 Elektrotechniek
en 1/3 bouw zit in de Opleiding Service medewerker

ik denk dat ik weer van opleiding wil veranderen... en wil overstappen naar Elektrotechniek niveau 3
De redenen daarvan zijn, Geld (voor een groot gedeelte) en mijn motivatie, want ik vind het vak zelf (elektrotechniek) heel erg leuk en het enige waar aan ik denk is Elektrotechniek

ik weet gewoon 100% zeker dat ik na mijn opleiding Service medewerker gelijk elektrotechniek wil doen, dus waarom niet gelijk nu? inplaats van 2 jaar verliezen

Wat denken jullie hierover?
Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2014, 07:25
Elin3
Elin3 is offline
Als je twee jaar wacht heb je in elk geval die diploma op zak. En misschien kan je vrijstelling krijgen voor bepaalde dingen omdat je die dan al succesvol hebt afgerond.

Bespreek dit eens met je vrienden en ouders.

Wat bedoel je met "geld" als argument?

Veranderen is niet erg, maar soms moet je ook de discipline opbrengen iets af te maken.
Oud 11-11-2014, 22:33
Robert-LHC
Robert-LHC is offline
Ik ben het eens met Elin dat het soms nodig is om dingen te doen die niet plezierig zijn.

Maar wanneer jij zegt dat jij alleen maar aan elektrotechniek kunt denken, is dat voor mij een teken dat je er misschien goed aan zou doen om je daarin verder te verdiepen. Zeker gezien het feit dat je huidige opleiding maar 1/3e elektrotechniek is. Daarnaast ben je nog jong en ben ik zelf meer van het nu veranderen dan 2 jaar wachten om dan alsnog bijvoorbeeld elektrotechniek te gaan studeren.
Oud 16-11-2014, 14:46
Allure
Allure is offline
Citaat:

ik weet gewoon 100% zeker dat ik na mijn opleiding Service medewerker gelijk elektrotechniek wil doen, dus waarom niet gelijk nu? inplaats van 2 jaar verliezen
Gezien bovenstaande heb je ons advies toch niet nodig?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten