Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2016, 14:34
Robbert297
Robbert297 is offline
Hey!
Inmiddels zit ik al weer in jaar 2 van het hbo in Leeuwarden.
Vanaf februari gaan we een half schooljaar op stage bij een gemeente.
Nu zit ik eraan te denken om naar Rotterdam te gaan en dan zou ik dus op kamers moeten.
Ik heb totaal geen ervaring met Rotterdam, want ik ben er zelf nog maar één keer geweest (toevallig een paar weken geleden).

Heeft iemand ervaring met Rotterdam? In welk gebied kun je het best op kamers? Is het een leuke stad? etc...

Bij voorbaat dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2016, 14:59
bloodyb
bloodyb is offline
Naamzoek Søren en Axel11.
Oud 18-09-2016, 15:48
Robbert297
Robbert297 is offline
Citaat:
Naamzoek Søren en Axel11.
Zij hebben er ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 15:54
Elin3
Elin3 is offline
Rotterdam is een prima stad om op kamers te gaan. Mogelijk kan je eens contact opnemen met een of meerdere studentenverenigingen in Rotterdam. Als je lid wordt, of mensen kent is het vaak makkelijker een kamer te vinden.
Oud 18-09-2016, 16:15
Robbert297
Robbert297 is offline
Dat is inderdaad ook een reden waarom ik voor Rotterdam heb gekozen. Ik heb er een goede vriendin wonen (leren kennen van vakantie vorig jaar).
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 16:21
rensend
rensend is offline
Ik heb in rotterdam zuid gewoont vlak bij zuidplein is een leuke stad vin ik maar de buurt waar ik woonde was niet zo goed geloof ik en het is wel egt its anders dan leeuwaarde
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 16:28
Robbert297
Robbert297 is offline
Leeuwarden is inderdaad niets vergeleken met Rotterdam, maar dat is voor mijn opleiding (Mobiliteit) zeker een uitdaging!
Ook heb ik al ergens gelezen dat Rotterdam Noord beter wonen is dan Rotterdam Zuid.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 16:38
Elin3
Elin3 is offline