Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In Noord, Delfshaven, Centrum, Kralingen of het gebied rondom de Kop van Zuid zijn ongetwijfeld leuke studentenkamers te vinden. https://www.stadswonenrotterdam.nl/ |
![]() |
|
Verder allemaal goede tips. Persoonlijk vind ik delen van Overschie, Hillegersberg en Schiebroek nog niet zo heel ver van het centrum liggen, zou een goede tweede keuze kunnen zijn.
Aangezien je op redelijk korte termijn een kamer nodig hebt voor een vrij korte vaste periode, zou ik ook zoeken naar kamers in onderhuur van mensen die zelf bijv. een half jaar naar het buitenland gaan. |
![]() |
|
![]() |
Waarschijnlijk moet ik in het Stadhuis zijn. Dat ligt er dus een beetje middenin. Ik zou het ook niet erg vinden om een stuk te moeten fietsen, want ik ben wel wat gewend als Noorderling.
![]() Als ik het goed begrijp maakt het dus niet per se uit of ik nou in Noord of Zuid ga wonen qua veiligheid? Ik zal ook de wijken die Søren noemde bekijken en ga zelf ook op 'onderzoek' uit! En bedankt voor de tip Axel! Onderhuur scheelt volgens mij aanzienlijk in kosten (toch?). Ik ben in ieder geval weer een stukje wijzer geworden!! ![]() |
![]() |
|
Oh okee!
En om even terug te komen op de TS. Onderhuren is niet perse goedkoper (als ik mijn kamer zou onderhuren zou ik er tenminste gewoon de normale huurprijs voor vragen) maar het voordeel is wellicht wel dat het dan vaak gemeubileerd is en je niet voor een halfjaar het halve land door hoeft met een aanhanger met meubels.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriend gaat op kamers. Wat moet ik? Guinie | 23 | 23-12-2011 09:38 | |
Werk, Geld & Recht |
Te dure kamers in rotterdam sammydjee | 12 | 18-11-2010 20:54 | |
De Kantine |
Hoeveel forummers komen er uit jouw woonplaats? hasseltboy | 161 | 18-02-2006 16:22 | |
Liefde & Relatie |
als je vriend/vriendin op kamers gaat meisje833 | 5 | 10-03-2005 08:28 | |
De Kantine |
Waar ga jij later wonen? Verwijderd | 167 | 06-06-2004 20:49 | |
Algemene schoolzaken |
Studeren in rotterdam en kamers?? azncutie | 21 | 27-03-2002 19:34 |