Advertentie | |
|
![]() |
|
Via internet iemand vinden betekent niet altijd "via een datingsite", er zijn bijvoorbeeld ook stelletjes hier op het forum die elkaar als vrienden hebben leren kennen hier. Dat kan dus ook nog
![]() In de sportschool, op straat, bij de vereniging, het komt allemaal een beetje aan op spontaniteit. Even een praatje maken met iemand, een grapje maken, een complimentje geven. Alleen op een plek zijn waar ook andere mensen zijn is geen wondermiddel, soms moet je zelf ook wat initiatief nemen en contact leggen (misschien doe je dat al hoor - dan heb ik niks gezegd). Een jongerenreis, singles-reis of werkvakantie kan ook een mooie manier zijn om nieuwe vriendschappen op te bouwen en nieuwe mensen te leren kennen. Omdat je direct een paar dagen met die groep doorbrengt heb je gelijk een band met je groepsgenoten, en wie weet komt van het een het ander.
||
![]() |
Citaat:
Hartstikke bedankt. PS: als er nog andere tips zijn, zijn van harte welkom. Ik blijf even een beetje rond hangen om te kijken of er meerdere mensen reageren ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je echt op zoek gaat naar "een relatie" moet je oppassen dat je dit doet voor het persoon en niet om het hebben van een relatie. Ook al duurt het een tijd voordat je een echt leuk persoon hebt gevonden, zodra je daar een relatie mee hebt is de kans groter dat die langer en gelukkiger is.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je vriendinnen ( ik bedoel gewoon als vriend ofz.) Wat nou als je meer met hun omgaat. Ik zou eig. zeggen maak je geen zorgen en denk niet de hele tijd ik wil een relatie ik wil een relatie. Miss helpt het als je dat even los laat en misschien vind je dan de juiste persoon.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Versieren, maar hoe? ricardoalonso | 45 | 14-11-2011 15:04 | |
Liefde & Relatie |
meisje leuk vinden, maar meisje heeft vriend. Volle_Toeren | 24 | 17-10-2008 18:19 | |
Liefde & Relatie |
Hij vind mij en iemand anders leuk! Help!! ikkeislief | 19 | 28-03-2007 12:49 | |
Liefde & Relatie |
Ik hou van je... Maar hoe kan ik je dat duidelijk maken? Lauratjuh | 16 | 31-03-2004 20:09 | |
Seksualiteit |
ik wil meer, maar hoe? paajper | 8 | 18-03-2002 15:07 |