![]() |
|
Ik kreeg mijn sexuele voorlichting in de vierde t/m de zesde klas van de basisschool, maar het beperkte zich alleen maar tot de biologische aspecten van sexualiteit. Over masturberen werd bijvoorbeeld niet gesproken en ook een onderwerp als homosexualiteit kwam helemaal niet ter sprake.
Tijdens mijn puberteit ben ik boeken over sexualiteit gaan lezen waardoor ik me ervan bewust werd dat sexualiteit zowel lichamelijke als emotionele aspecten bevat. Ik heb nog steeds een aantal boeken over sexualiteit die ik als naslagwerk gebruik om bepaalde vragen op dit forum te kunnen beantwoorden.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vragen over seksuele voorlichting Cherryheart | 1 | 30-10-2013 00:19 | |
Algemene schoolzaken |
Voorlichting pesten op school risicovol Poliziek.info | 4 | 06-03-2013 13:00 | |
Seksualiteit |
Seksuele voorlichting *oma* | 31 | 14-02-2008 17:11 | |
Drugs & Alcohol |
Voorlichting over drugs Wammus | 29 | 26-10-2005 15:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe meer voorlichting over roken, hoe meer er gerookt word (discussie prinses eowyn | 24 | 05-02-2003 19:24 | |
Seksualiteit |
Voorlichting Verwijderd | 30 | 17-01-2003 09:41 |