![]() |
||
![]() |
Citaat:
niet meer dan normaal dit verschijnsel. Lees bovenstaande reacties, maar bereid je er vast wel op voor dat je net zo sexuel gefrustreerd zal zijn tegen de tijd dat je onze leeftijd bereikt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Puh! i did it way before i woz his age, anywayz dit staat op http://www.jackinworld.com :
If you can read this, you're old enough to masturbate! You may, though, be too young to ejaculate. Most boys begin to ejaculate semen when they're between the ages of 12 and 15, although some begin ejaculating at a later or earlier age. You can still masturbate and even have orgasms before you're old enough to ejaculate. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik ben een jongen, maar voel me eigenlijk meer een meisje. En wil er een zijn. HELP ThijmenAKALisa | 3 | 09-09-2015 09:02 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op BFF (Ik ben een jongen mijn BFF is een meisje) Verwijderd | 2 | 02-05-2012 14:43 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op BFF (Ik ben een jongen mijn BFF is een meisje) Verwijderd | 3 | 01-05-2012 09:47 | |
Lifestyle |
pesten om hoe ik ben starscream | 31 | 07-01-2011 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
te jong voor mezelf ( geen gedicht, eerder soort verhaal) sunflouwer | 1 | 23-04-2002 08:58 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben te jong De Beast | 3 | 29-01-2002 16:52 |