|
|
|
Ik kan snel werken maar soms heb ik er echt geen zin in.
|
|
|
|
Verwijderd
Ben over het algemeen behoorlijk lui, alleen als iets me weet te boeien dan ga ik er 200% voor.
|
|
|
|
ik zet mij tegenwoordig graag in voor mijn toekomst :]
--> noeste arbeider |
|
|
|
Echt niet aangenaam!! je bent een luie donder, je laat mensen huiswerk voor je maken enz...........noeste arbeider noemt ie dat!
doerie
|
|
Verwijderd
Mijn bijnaam is toch gvd niet voor niks Koning Lambal.
|
|
|
|
Ik plan meestal heel slecht, doe niet goed mn best, maak bijna nooit mn huiswerk.. *blah*..
|
|
|
|
Ik ben denk ik eerder een luie donder.
Ik heb nooit hobbys gehad waar ik 100% voor ging. Soms iets voor school, maar dan is het altijd iets waar ik goed in ben, en dus leuk vind
|
|
|
|
Hou het bij maar op de luie donder, ik probeer het met zo weinig mogelijk moeite doen
|
|
Verwijderd
die reclame van de pizza shoarma, dat is een documantaire over mijn dagelijks leven.
|
|
|
|
ben wel een beetje lui, als het er echt op aan komt werk ik hard ( op het laatste moment natuurlijk)
|
|
ik ben lui, ik ontken het niet. maar ik kan wel hard werken als ik maar goed genoeg betaalt word ;]
|
|
|
|
Als ik het leuk vind of belangrijk acht, ga ik er echt helemaal voor; maar als ik het onnodig of saai vind niet. Sim-pel.
|
|
|
|
Verwijderd
maar schreef:
Als ik het leuk vind of belangrijk acht, ga ik er echt helemaal voor; maar als ik het onnodig of saai vind niet. Sim-pel. |
|
|
|
toch wel eerder de luie donder
|
|
Ik heb erg veel plezier in mijn werk, dus ik zet me er ook volledig voor in. Als iets me echter niet boeit ben ik meestal niet vooruit te branden.
|
|
AtHell schreef:
ik heb zwaar last van een "laat maar zitten, doe ik zo wel" houding :]