Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nou, mijn ouders PROBEREN burgerlijk te zijn. Waar ik een hekel aan heb is mensen die denken dat andere dingen dan standaard dingen niet kunnen. Die zich niet kunnen uiten *omdat iedereen kijkt*.
Maar zo zal ik ook wel eindigen. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb wat moeite met bepaalde aspecten van de burgerlijkheid. Het is vervlakking in vele gevallen. Dingen doen, omdat andere mensen vinden dat het zo hoort... Het beperkt je in je creativiteit, in je zelfontplooing. Ik hoop het toch wel een beetje anders te kunnen (blijven) doen.
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
met huisje, boompje beestje is niks mis, ik heb alleen een hekel aan 'beschaafd' westers gedrag. dat conservatieve bedoel ik dan. |
![]() |
||
Citaat:
1 het bekrompen, benepen zijn. Zo staat het in het woordenboek. Stomme k woordenboeken ook altijd!
|
![]() |
Mis met burgerlijkheid is een hoop:
- De luiheid het echte geluk na te streven - De angst anders te zijn - Het gebrek aan eigen initiatief, waardoor de evolutie stilstaat Wil je burgelijk zijn? Mij best, maar doe het in je eigen tijd, wij proberen hier een maatschappij te verlichten!
|
![]() |
Waarom zou je niet gewoon jezelf kunnen zijn. Das toch niet zo moeilijk?
Voor veel mensen kennelijk wel, want die willen zoals de rest zijn. Dat vindt ik burgelijkheid. Daar vallen onder meer alle "Ik wil anders zijn" idioten onder. Mensen die dingen doen 'omdat het zo hoort'. Wees gewoon jezelf - Ja, maar zo ben ik helemaal niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Films, TV & Radio |
spel zonder grenzen Sasz | 61 | 12-01-2005 20:47 | |
Flora & Fauna |
Dieren liefhebben? TERRORISTEN ZIJN HET !! JCL | 142 | 13-02-2004 17:54 | |
Algemene schoolzaken |
Wat is nou de beste universiteit in Nederland? Amisha | 72 | 02-12-2003 14:45 | |
Lifestyle |
onze generatie is saai Ninnoc | 69 | 15-09-2002 14:44 | |
Flora & Fauna |
Het Nederlanse Natuurlandschap beuk | 1 | 17-01-2002 10:11 |