![]() |
|
Verwijderd
|
naar aanleiding van dit topic vroeg ik me af wie er allemaal een lift op school heeft.
En vind je het normaal dat jou school wel/geen lift heeft? mijn school heeft wel een lift. Aan de locatie waar ik zit is er een, en aan de andere lokatie zitten er 2. Ik vind het ook heel normaal dat er een lift is deze reactie verbaasde me dan ook.. Een lift is niet alleen handig voor leerlingen die op krukken lopen, of in een rolstoel zitten ofzo, maar leraren moeten vaak ook allemaal spullen voor de les meeslepen van de ene naar de andere verdieping. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() btw , wij hebben 2 en 3 verdiepingen op school eigenlijk bestwel vaag dat het gebouw met de minste verdiepingen de meeste liften heeft. ![]() |
![]() |
|
Wij hebben 3 locaties met op de twee grootsten een 'gewone' lift en op de kleine locatie zo'n trap lift.
Op die kleine heb ik overigens nooit gezeten, maar ik ben maar al te blij dat die liften er zijn, anders kon m'n vriendin die in een rolstoel zit er nooit naar toe!
|
op elke school hoort naar mijn mening een lift te zijn. Anders verbied je als het ware leerlingen in een rolstoel enzo. Dit kan toch niet? Wij hebben dan ook wel een lift, echter maar eentje terwijl onze school toch vrij groot is, dat is wel dom. We hebben ook een gymzaal op de eerste verdieping maar daar is een aparte trap heen en dus geen lift. Maar ja, als je op krukken loopt of in een rolstoel zit lijkt het me ook niet erg logisch dat je wel mee moet dan met de gymles...
|
![]() |
Het hangt volgens mij af hoe je school gebouw er uit ziet..
Stel dat er 2 verdiepingen zijn en de begane grond, en er op 1 verdieping even veel lokalen zijn als op de begane grond is het wel handig... +/- 10% van onze lokalen zijn niet op de begane grond, een lift zou echt overbodig zijn.. |
![]() |
|
Op onze middelbare school hadden wij één lift. De school heeft drie verdiepingen (excl. begane grond). Leraren (en ander personeel) mocht er altijd gebruik van maken, leerlingen alleen met een speciaal briefje, als je bijvoorbeeld je been gebroken had of wat dan ook.
En op de universiteit? Tsja, zat gebouwen met zat verdiepingen en zat liften! ![]() |
![]() |
|
wij hadden een lift waarvoor je een sleutel nodig had. Alleen de conciërge ne de minder validen hadden zo'n sleutel.
Op mijn huidige opleiding is een lift (kantoorpand ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik wel, en die heeft voor onze school op het pantarijn gewerkt, en is daar nog steeds een of andere leerlingenbegelijder ofzo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bij mij op school was ook zoiets, hadden ze in een nieuw bijgebouw een wc gebouwt, maar hij zit altijd op slot omdat schoonmaken te duur was... wij dachten dat ze gewoon dom waren om die wc's te bouwen.. maar achteraf bleek dus dat het verplicht was.... maar goed, het hoeft dus niet een foutje van de school te zijn...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben wel een lift op school. Op zich ook wel handig, want er zijn veel leraren die bv met een of andere grote kar met iets erin de lift ingaan, dat gaat niet zo makkelijk met de trap. Wij hebben ook iets van 1700 leerlingen op school, er zijn altijd wel een paar mensen die met krukken lopen of in een rolstoel zitten, ik vind dat je het die mensen ook niet aan kan doen om met de trap naar boven of beneden te gaan. Trouwens, volgens mij gaan de leraren bij mij op school bijna allemaal met de lift :/
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op mijn school hadden ze ook een lift, handig toen ik m'n been had gebroken
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als iemand invalide is moet die al die trappen lopen aangezien het er nog al veel zijn is dta onwijs lullig..veel mensen breken welles wat en dat moeten ze met krukken al die trappen op.. echt belachelijk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
een gedoe om gewoon met de lift te kunnen.. mjaa.. alles beter dan geen lift.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hebben twee liften: één voor iedereen, één schijnt officieel voor het personeel te zijn ed, maar daar gaat ook iedereen mee (minder dan met die andere, want die is in de centrale hal op de begane grond en voor die andere moet je naar de eerste en dan helemaal achter in het gebouw). Je moet soms wel lang wachten op de lift (en als je op 0 (-1 is begane grond) staat, dan moet je op twee knopjes drukken als je naar boven wilt, anders zit ie al vol voordat ie op 0 stopt (moet je wel weten
![]() ![]() ![]() ![]() Sorry, voor het hele verhaal. Kort samengevat: ja, we hebben een lift (2 zelfs) en iedereen mag er in mee, maar je moet wel geduld hebben. ![]() |
![]() |
|
ik vind het abnormaal als schoolzijnde geen lift te hebben. Of iets wat er op lijkt. Dat geeft naar mijn idee al een slechte uitstraling van ja hier mogen minder valide gewoon niet komen.
Bij ons op school hebben we wel liften. En op me stage ook. Niet iedereen mag er gewoon mee. Leraren hebben natuurlijk een sleutel. Loop je op krukken ofzo of iig je kan niet de trap op om naar boven te komen krijg je gewoon een liftsleutel. |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #14 Luna | 500 | 08-11-2004 20:16 | |
Muziek |
Brakke Concertverhalen vertel ze allemaal! 86dagreed | 40 | 25-06-2003 19:04 | |
De Kantine |
Wanneer stond je pas echt voor lul. Evil creature | 52 | 03-04-2003 18:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
krukken mariskaatje | 14 | 01-12-2002 12:05 |