Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2002, 06:54
Deliveran委
Deliveran委 is offline
waarschijnlijk is er ooit al zo'n topic gemaakt en als dat zo is dan mag je deze wel sluiten...

ik wordt de laatste tijd steeds dikker, en dan ligt ook deels aan mezelf.

Ik ben vanaf de zomervakantie tot een paar weken geleden 5 kilo aangekomen ...en toen ik vanmorgen op de weegschaal stond..hmm je wil et niej weten
Zijn er hier mensen die er ook last van hebben en of mensen die misschien tips of oplossingen hebben?

ik heb gewoon geen vertrouwen meer in mezelf, omdat ik zo vaak heb gezegt dat ik NU zou afvallen en het toch niet lukte, ik heb gewoon GEEN zelfdiscipline...en ik haat mezelf daardoor

Laatst gewijzigd op 03-12-2002 om 07:06.
Oud 03-12-2002, 06:55
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
ga niet op zo'n dieet van de TV das mijn enigste tip, let op je voeding en sport voldoende
Oud 03-12-2002, 13:02
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Ik weet niet of je regelmatig eet, maar dat zou ik wel proberen als je het nog niet deed. Echt een goed ontbijt (dat helpt al heel veel), een stevige lunch en stevige avondmaaltijd.

Als tussendoortjes kun je proberen van die biskwietjes te nemen, zo heb je toch iets lekkers, maar toch niet iets waar je meteen een explosie van suikers of vetten van hebt ofzo.

Bij de lnch kun je bijvoorbeeld, als je van zoet beleg houd, doen dat je 1 witte boterham met iets zoet doet, en de andere boterhammen(hoe schrijf je dat woord eigenlijk???) bruin met iets van vlees,leverpastei, smeerkaas e.d.

En tis sowieso al moeilijk om geen friet e.d. meer te eten, dus neem je voor om dat nog maar 1 keer per week te eten. En met net 獯ts minder mayo, maar wel veel curry of appelmoes ofzo.

Probeer dus niet een al te streng dieet, want dat houd je toch nooit vol. Sta jezelf af en toe gewoon wat lekkers toe. Dat kan geen kwaad.
Succes ermee!
Oud 03-12-2002, 13:15
dreadlocks
dreadlocks is offline
kweet nie of je de pil slikt? dan kan t bijv daardoor komen. gebeurt vaak. en als je gaat dieeten, wel gewoon eten. ontbijt, iets in de middag en avondeten. niet snoepen scheelt ook al een boel. en veel water en vitamine drinken! veel success meid!
Oud 03-12-2002, 17:29
Missy_X
Missy_X is offline
Ja, ik heb hetzelfde hoor. Je bent niet de enige.
Ik kan gewoon niet volhouden en ik eet echt veel te veel en te lekker.
Ook al weet ik dat ik eraf moet blijven dan nog zwicht ik weer voor die lekkere quarter pounder van de macdonalds of zo en achteraf een ijsje.

Maar nu word het mij ook te erg..ik weeg nu 67! en voor de zomer woog ik nog 63.

Ik hoef geen tips want ik weet nu al alles op dit gebied, maar het LUKT me niet
Het enige wat ik nodig heb is geen zin in lekkers.
Oud 03-12-2002, 17:33
Verwijderd
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
waarschijnlijk is er ooit al zo'n topic gemaakt en als dat zo is dan mag je deze wel sluiten...

ik wordt de laatste tijd steeds dikker, en dan ligt ook deels aan mezelf.

Ik ben vanaf de zomervakantie tot een paar weken geleden 5 kilo aangekomen ...en toen ik vanmorgen op de weegschaal stond..hmm je wil et niej weten
Zijn er hier mensen die er ook last van hebben en of mensen die misschien tips of oplossingen hebben?

ik heb gewoon geen vertrouwen meer in mezelf, omdat ik zo vaak heb gezegt dat ik NU zou afvallen en het toch niet lukte, ik heb gewoon GEEN zelfdiscipline...en ik haat mezelf daardoor
ik zag een keer een fotow van jou in een zwembad..ga veel zwemmen dan ..val je in no time af...ik was op mn 11e erg dik..ging veel zwemmen en zie nu
Oud 03-12-2002, 17:39
Snufje
Snufje is offline
lijntopic..
Topic gesloten

Regels voor berichten