Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2001, 23:19
nosferato
nosferato is offline
Ik heb geen geluidskaart, maar wel iets die geluiden ondersteunt. Dat ben ik zeker, want vroeger kon ik zonder problemen naar muziek luisteren. Nu heb ik alles van mijn HD gesmeten en mijn OS (win 2k) opnieuw derop gezet. Als ik nu bij apparaatbeheer ga kjken dan staat er zo'n geel vraagtekentje (die ken je waarschijnlijk wel) en ik zou moeten de gepaste stuurprogramma's installeren. Is er een mogelijkheid om te vinden welk stuurprogramma ik moet installeren. Morgen bel ik naar de computerwinkel om te vragen of zij nog weten wat er allemaal in me pc zit, maar ik vrees daar wel voor.
Oud 06-09-2001, 23:29
vortex
vortex is offline
Hoezo je hebt geen geluidskaart? Misschien dat je niet zo'n geluidskaart hebt die je in zo'n PCI-slot pleurt maar een soundkaart die 'on-board' zit. Dus op je moederbord vast.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2001, 07:47
ick
ick is offline
voor onboardsound, probeer de AC'97 drivers eens, daar is 80% vande onboard soundkaarten mee compatible
Met citaat reageren
Oud 07-09-2001, 08:16
Verwijderd
hoezo je hebt geen geluidskaart?? als je vroeger wel muziek kon beluisteren, heb je dus ergens in je pc het stekkertje van je boxen in gedaan en heb je dus wel een geluidskaart. zoals vortex al zei, dan heb je waarschijnlijk een onboard.

ik zou zeggen, kijk ff in de handleiding (als je die hebt) naar wat voor soundchip er op het mobo zit. als je dat niet kunt vinden bel je toch ff naar de leverancier?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2001, 18:21
nosferato
nosferato is offline
Ik heb nu pas de drivers van mijn moederbord opnieuw geïnstalleerd, maar als ik nu als geluidsschema geen geluiden kies (ik haat die windows geluidjes) krijg ik bij iedere foutmalding een korte biep. Ook bij msn (iemand online, niewe mail, berichtje)
Aarg het is echt niet te doen. Zo'n irri geluid!
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

Ohja en wanneer ik zei dat ik geen geluidskaart had bedoelde ik dat ik niet zo'n speciale kaart had ingeplugd. Verkeerd woordgebruik! Sorry

[Dit bericht is aangepast door nosferato (07-09-2001).]
Oud 07-09-2001, 19:24
Verwijderd
Citaat:
nosferato schreef:
Ik heb nu pas de drivers van mijn moederbord opnieuw geïnstalleerd, maar als ik nu als geluidsschema geen geluiden kies (ik haat die windows geluidjes) krijg ik bij iedere foutmalding een korte biep. Ook bij msn (iemand online, niewe mail, berichtje)
Aarg het is echt niet te doen. Zo'n irri geluid!
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
wat bedoel je met een korte biep? en die msngeluidjes, dat zijn wel de "standaard"" geluidjes?

Citaat:

Ohja en wanneer ik zei dat ik geen geluidskaart had bedoelde ik dat ik niet zo'n speciale kaart had ingeplugd. Verkeerd woordgebruik! Sorry
k'dach al
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten