Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Internet via de gasleiding moet ook mogelijk zijn. Er is een keer een persiflage over gemaakt, maar in theorie is het mogelijk. |
![]() |
|
http://www.tweakers.net/nieuws/16328
lees onderaan P.S.: Zoals aan de reacties al wel duidelijk te zien is, was dit een 1 april grap. Toch leuk om te zien hoeveel tweakers eerst nog serieus hierop in gingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
In arnhem zijn ze er al mee bezig bij.. wat was het... 500 huishoudens ofzo?? IIG, het zal niet lang meer duren
![]() Maaruh... wordt het nou echt zo snel?? of is www.bredband.nl met een beter alternatief bezig? Die leggen namelijk gratis een glasvezeltje aan en dan heb je voor 50 - 60 piek p/maand een verbinding van 10 tot 100 Mbit!!! Als bredband beter is, WAAR ZIJN DIE DUDES DAN ALLEMAAL MEE BEZIG???!! greetzz, Furious©
|||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Denk overigens dat ik bij Xs4all voorlopig blijf, die zijn gewoon lief die stellen mij een reverse DNS in.. ik ken geen enkele ISP die dat zo 'even' zou doen..
![]()
|
Internet via het stopcontact kan wel, het probleem is alleen dat dit hoog frequent signaal is en de trafo's dat niet leuk vinden.
Als ze een oplossing hebben om die trafo's voor internet signaal te kunnen 'bypassen' dan heb je perfect internet ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dat een trafo zo'n signaal niet leuk vind is bullshit. Da's niks meet dan een paar domme spoelen om een ferrietkern. Probleem is alleen dat van het signaal gewoon niks overblijft. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
USB Dongle -SoloWolf- | 7 | 20-01-2014 19:36 | |
De Kantine |
Susaaina Vega is lélijk! #1212 Verwijderd | 500 | 13-11-2010 13:27 | |