Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dan heb jij een KUT en rete onstabiel systeem!
mijn TB'tje wordt stressed 55 graden, idle dan ook maar 47, maar loopt nooit vast. een TB moet de 60 makkelijk vol kunnen houden, zelfs de 70 overleeft ie wel! hij slijt misschien iets sneller, maar eer dat ie dood is is ie toch antiek (als je er niet mee gaat knutselen)
||
![]() |
Citaat:
Mijne is nu stressed 52 graden en hij werkt perfect. Hij draaide eerst op 60 graden stressed (paar weken) en dat ging ook perfect. |
![]() |
|
Mijn Duron draait onder de 40 graden stressed, en de gem. kast temperatuur ligt rond de 25 graden.
Nou heeft die wel minder warmte ontwikkeling, maar een Athlon zou in principe niet boven de 55 graden hoeven te komen als je goed koelt. Probeer de kabels ff allemaal opzij te hangen zodat het niet allemaal recht voor die cooler hangt, dat heeft natuurlijk weinig zin. Pak wat tai-rippies (schijf ik dat goed?) oid. Coolpasta is in principe niet nodig, maar je kan het proberen.
||
![]() |
Citaat:
Maar case koeling is idd belangrijk. Als je kast 10 graden koeler wordt, wordt je CPU over het algemeen ook 10 graden koeler. |
![]() |
|
[/B][/QUOTE]
Je hebt toch een héél lompe koeling nodig wil je een fatsoendelijke Athlon onder de 55 graden houden zónder koelpasta (CPU koeler dus). Koelpasta is serieus nodig. Maar case koeling is idd belangrijk. Als je kast 10 graden koeler wordt, wordt je CPU over het algemeen ook 10 graden koeler.[/B][/QUOTE] easy me athlon word maar 34 graden stressed ![]() met maar 4 caseblowers enne een chieftec kast ![]() [Dit bericht is aangepast door guyver (21-10-2001).] [Dit bericht is aangepast door guyver (21-10-2001).]
|||
Citaat:
windoos he
|
![]() |
heb amd 1.4Ghz, niet overclocked
mijne cooler is al maanden kapot en ik heb gewoon de ventilator van mijn oude 250Watt voeding deruit gedaan en gemonteerd op cpu (mits een beetje gestuntel is da wel mogelijk ![]() ij blijft goe hangen rond de 48 dus ik zit goe btw: amd r0x0r
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dark Saai Of The Moon #289 Verwijderd | 500 | 22-07-2008 03:30 | |
Software & Hardware |
Temperatuur van mijn CPU - is dit ernstig? Severus | 33 | 02-05-2007 22:46 | |
Software & Hardware |