Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoe heb je dat dan ingesteld op je computer? Heb je twee ethernetkaarten en maak je gewoon met beide een verbinding tegelijkertijd?
Het lijkt me namelijk handig om beide aansluitingen te gebruiken, want je betaalt toch voor beide F 100,- per maand per stuk. [Dit bericht is aangepast door Tnwr (26-11-2001).] |
![]() |
|
Verwijderd
|
*grinnik*
en dan zul je thuis een LAN hebben, die je ook wilt voorzien van internet.. zit je met 3 NICs in je PC.. anyway, volgens mij moet dit natuurlijk gewoon kunnen, 2 internetverbindingen gebruiken op 1 systeem.. je kunt ze niet alletwee tegelijk gebruiken is een logische gedachte, maar het zijn gewoon 2 netwerken die je aansluit, of dat nou 2 ISP's zijn of 1 ISP en een LAN, dat zal geen ruk uitmaken denk ik.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en die van adsl gaat naar de modem toe en dan via de telefoonlijn, bij adsl moet je dus zeg maar inbellen ofzo, en dan kan je zo internetten, als je dat niet doet(dat inbellen) dan open je browser gewoon en heb je chello, chello zit via de LANinstellingen van je browser, en adsl heeft zo een aparte verbinding wat je in de map externe toegang vind, en ja, t gaat prima ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
op irc zie ik een hoop mensen die inderdaad een goede verbinding hebben, maar ook mensen waar het gewoon traag is en die er elk kwartier uitliggen. adsl is tenminste stabiel. die snelheid boeit me niet zo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
wanneer je ADSL wilt gebruiken schakel je je Chello-netwerk uit en vice versa.. logischerwijs komt er dan helemaal geen extra software bij kijken, helemaal niet wanneer je de standaard Windows ICS gebruikt |
![]() |
||
Citaat:
"Trunking" heet dat geloof ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij heet het in Linux multicasting. Dat is voor als je meerdere default routes wilt. Vind load balancing nogal een vreemde benoeming, want dat wordt gebruikt voor servers bijv. dan heb je www1.site.nl en www2.site.nl
||
![]() |
Citaat:
![]() als je chello aanzet, schakelt adsl automatisch uit, en andersom. tegelijk gebruiken kan ook, maar dat tegelijk wil niet zeggen dat je de beide snelheden in 1x krijgt, ze behouden gewoon allebei hun eigen snelheid |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Zullen vast wel routers voor zijn die zo iets kunnen, maar dat zal dan waarschijnlijk niet goedkoop zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Netwerk met ADSL-modem filmfreak | 4 | 13-09-2004 13:12 | |
Software & Hardware |
[ADSL-MODEM] Routing vraag Tuinkabouter !! | 2 | 20-03-2004 11:30 | |
Software & Hardware |
[adsl] router en modem tegelijk via splitter laten inbellen ??? Atje85 | 18 | 05-01-2004 20:15 | |
Software & Hardware |
Speciaal voor Dreams ==>Hoe maak ik een thisnetwerk<== Dr HenDre | 11 | 06-12-2002 11:31 | |
Software & Hardware |
[netwerken] Thuisnetwerkje opzetten voor 4 pc's. Orion16 | 14 | 11-11-2002 21:46 | |
Software & Hardware |
netwerk (2 PC's) met ADSL ??????? hoe??? Dutchy15 | 50 | 27-02-2002 18:20 |