Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoi Laura
Eetgedrag veranderd vaak(/altijd) door een verandering. Waar dan ook, zelf denk ik dat het bij jou in de vriendenkring ligt. (Heb eerdere topics gelezen, en we hebben het er aleens overgehad) Eerder vond jij je houvast bij vrienden, nu ze anders doen tegen je ben de 'houvast' een beetje kwijt. Ze steunen je nu misschien minder of anders, daardoor ben je ze ook anders gaan zien. Oftewel, een verandering heeft plaatsgevonden. Nu zoek je opnieuw iets waarnaar je kunt streven, waaraan je je vast kunt klampen, iets dat je een veilig gevoel geeft. Dat doe je nu door je eetgewoonte aan te passen. Misschien geeft het een goed gevoel als je steeds meer afvalt. Maar, daardoor (dat merk je nu zelf ook) gaat het steeds en steeds minder goed. Ik zou je graag willen adviseren om er over te praten met bijvoorbeeld de psychotherapeut. Ook al denk je misschien dat hij/zij er niet veel aan kan doen. Hij/zij kan vast heel goed adviseren wįt je nog meer kunt doen. Hou vol, ook voor jou komen er betere tijden! Geloof daarin, geloof in jezelf. Probeer elke dag eens wat op te schrijven over hoe je je voelt. En daaronder de negatieve en de positieve gebeurtenissen van de dag. 1 voorwaarde is wel, dat je in iedergeval meer positieve gebeurtenissen opschrijft dan negatieve. Lees het elke week een keer door. En zie in dat het niet alleen maar slecht met je gaat.
|
![]() |
je kan het op zijn minst aangeven bij je psychotherapeut
kan diegene je niet direct helpen hebben ze op zijn minst ervaring waar je dan heenmoet suc6 ![]() heb je btw al behandeling voor die stemmen?? (sorry als het al op psych staat, maar ik kom hier netzomin vaak voor mijn eigen bestwil)
|
Verwijderd
|
Ik denk dat TheOneWhoLeft een goed punt heeft..
Wanneer je controle verliest in je leven over bepaalde dingen, kan het zijn dat je die controle ergens anders gaat zoeken. Jij kan je eetgedrag controleren, je gewicht controleren, en zo dan tenminste nog een deel van je leven in eigen handen hebben. Je weet dat het niet goed is wat je doet, maar als je stopt, verlies je die controle weer en dat is erg eng.. Ik zou er zeker over praten met de psychotherapeut, als diegene jou zelf niet kan helpen, zal hij je vast wel advies kunnen geven over waar je wel de juiste hulp kunt vinden! |
![]() |
||
Citaat:
Neu, werd nooit geloofd, mn psych zei steeds dat ik Miriam (me blackrose) na-aapte (zaten samen in de groep van dagbehandeling) dus heb ik het er op een gegeven moment maar niet meer over gehad. Ik denk wel dat ik het er met de psychotherapeut over ga hebben.
||
Citaat:
morgen heb ik gesprek.. duz k zal eens zien wat ik vertel..... k ben altijd zo ongelofelijk onzeker.. moet me daar toch misschien maar eens NIET door laten (mis)leiden... Offtopic: sinds wanneer ben jij eigenlijk forumbaaz hier? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: sinds iets langer dan een week ![]() |
![]() |
||
Citaat:
t feit dat ze me niet serieus zullen nemen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: proberen alles te vertellen wat je dwars zit want dan kunnen ze je ook helpen op die punten die jou het moeilijkst liggen. als ik het goed begrepen heb, heb je het vandaag verteld, en ik ben echt trots op je! als ze er niks van weten, kunnen ze je er ook niet mee helpen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Bovendien, als je dat eetprobleem voor je houdt en het wordt alsmaar erger dan ben je op laatst nog verder van huis. Sterkte |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
[enquete] eetgedrag onder jongeren loveturn | 0 | 20-11-2008 13:30 | |
Beleidszaken |
[L&G] [E&D] Gestoord eetgedrag Roos | 89 | 12-06-2007 19:23 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #65 Verwijderd | 498 | 06-08-2006 14:57 | |
Eten & Drinken |
Centraal topic: Kan jij nog ongeremd genieten van eten? murwari | 72 | 27-01-2006 16:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
anorexia she_devil | 16 | 10-08-2002 13:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
onze vriendin heeft waarschijnlijk een eetstoornis, wat kunnen wij doen? sickgurlies | 17 | 17-11-2001 12:17 |