Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik twijfel een beetje of dit hier wel thuis hoort en niet op DoP
Het ligt eraan wat jij wil, als je echt commentaar wil op hoe je gedicht in elkaar zit en of dat goed is, is het DoP, maar als je reactie wil op de inhoud dan past het hier beter. Het wordt mij niet echt duidelijk wat je precies wil, ik laat hem nog even staan tot ik met een van de andere fb's kan overleggen. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik me eigenlijk afvraag op wie is al die haat gericht? Goed dat je zoiets zo kunt opschrijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zinnetje doet me twijfelen. Het ligt er toch aan wat diegene wil? Als hij technisch commentaar wil, dan hoort het gewoon op DoP. Maar ik zal dan ook nog maar even reageren op de inhoud: goed dat je dit in ieder geval zo van je afschrijft, het kan een heel goed hulpmiddel zijn om dingen te verwerken. Ik kan redelijk uit het gedicht opmaken wat je hebt meegemaakt, en er zit inderdaad nog heel veel woede.. Probeer daar es wat mee te doen, met die woede.. Het zou een gedicht kunnen zijn dat mn moeder heeft geschreven weet je dat, ookal is haar verleden anders dan het jouwe. |
![]() |
|
![]() |
heel goed van je dat je alles zo op kan schrijven en dan ook nog eens in zo'n mooi gedicht...
ik probeer ook heel vaak mijn gevoel onder woorden te krijgen maar dat lukt mij niet... ik zou zeggen ga zo door, schrijf alles op wat je voelt is goed voor je een manier om het te verwerken ik weet ook niet wat er in je verleden gebeurd is, kan wel iets bedenken bij je gedicht... maar toch heel veel succes en ook voor mij geld als je wilt praten je bent altijd welkom
|
![]() |
Bedankt voor alle reacties alvast
![]() Het was bedoeld om mn gevoelels los te laten, want krop ze misschien teveel op en iemand zei dat schrijven helpt, dus heb ik t zo proberen te verwoorden... Voor mn gevoel had ik m dus op psych. geplaatst, maar hij mag wel op DoP als je wil ![]() Iedereen iig bedankt ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je intentie was, t hier te plaatsen, zou ik t niet op DOP zetten. (of je moet op de technische kant/ de verwoording, graag kritiek willen horen)
|
![]() |
Ik vind het ritme niet fijn of eerlijk gezegd slecht. Probeer daar wat aan te verbeteren. Je hebt lange zinnen en dan ineens hele kort, beetje vervelend om te lezen, vind ik.
Verder vind ik het erg gerijmd. In sommige gedichten vind ik dat niet storend, maar hier wel. Gewoon te... De inhoud vind ik niet mooi weer gegeven. Ik vind dat je in dit gedicht geen mooi woordgebruik hebt. Te expliciet, en niet orgineel. Als gevoelsgedicht zal je er misschien veel in kwijt hebben gekund, maar qua technisch gezien en qua woordgebruik vind ik dit geen mooi en goed gedicht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
ERETOPIC VI: Jotie 't Hooft. Verwijderd | 36 | 16-07-2009 23:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Eretopic IV: Lucebert Verwijderd | 71 | 03-06-2005 20:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schikbarende haat onder Marokkaanse jeugd DEADLOCKED | 353 | 24-12-2004 21:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn leven, misschien teveel emotie van mij, maarja.. darkmoonlight | 3 | 09-01-2004 20:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] plein TinToevallig | 2 | 19-04-2003 18:24 |