Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja ik zag laatst een vlaamse gaai zitten in onze tuin, die zie je toch ook niet veel meer.. geloof ik. Ik woon dan wel in een dorpje maar toch... was voor het eerst dat ik er eentje zag in de vrije natuur... eerder wel gezien in boekjes en tv.
||
Citaat:
|
![]() |
|
denk ik weer eens een niet veel voorkomende vogel te zien... maken jullie mijn mooie fantasie weer kapot
![]() *hij was ontsnapt en we hebben 4 dagen ons best gedaan om m te vangen voor de eigenaar, iemand uit onze straat, uiteindelijk hadden we m met een schepnetje te pakken gekregen...ook alleen maar omdat ie achter een tak bleef hangen... maar ik had een goede daad verricht*
|
wij hebben een keer een muskanarie gezien in de tuin. dit is een kanarie die naast gele veren ook bruine veren heeft. omdat het een vinkachtige is, net als de mus, noemen ze het een muskanarie.
deze is waarschijnlijk ontsnapt geweest, we konden hem helaas niet vangen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
'n postduif in onze tuin. beestje was erg zielig en verzwakt en zo dus mijn zus en ik zo goed als we waren''t beestje vangen. Toen hebben we via de ring aan zijn pootje de eigenaar kunnen achterhalen, en die zei doodleuk van ja hou 'm maar een paar daagjes en laat 'm dan maar weer terugvliegen (vet asociale vent, hij ging helemaal zeggen hoe we'm moesten verzorgen, en niet eens dankjewel ofzo)
Toen hebben we 'm in 'n kooitje gezet met eten en drinken, gewacht tot ie weer wat was aangesterkt en 'm in de tuin gezet. Daar bleef ie echter doodleuk zitten. Toen heeft mijn pa hem in de auto mee naar woerden genomen, maar toen zat ie een paar dagen dus weer in onze tuin ![]() ![]() en over padden gesproken: Ik kwam laatst 'n pad op 'n fietspad naast een metrostation tegen. foto 1 foto 2
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Verwijderd | 12 | 26-10-2004 16:54 | |
Psychologie |
nachtmerries! Verwijderd | 18 | 10-05-2004 05:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kort verhaal] We gaan winnen. clubje | 9 | 04-09-2003 20:57 | |
ARTistiek |
Verhaal: Zelfhaat MAS187 | 12 | 23-07-2001 11:00 |