Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook tussen 'crimineeltjes' gelopen, en geloof me, het viel best wel mee. De meeste waren best aardige mensen als je ze beter leerde kennen. En het 'criminele' (als je niet het vmbo bedoeld) heeft vaak ook wel een oorzaak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Heb ik ook wel zo hoor. Als ik naar de MAVO moet boeit het me ook niet meer...zit nu erg in de gevarenzone maar er zit stijgene lijn in
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik moest dit jaar ook op een nieuwe school beginnen en ik kende helemaal niemand dacht ik. Maar toen bleek er ook een meisje vanmijn oude school op te zitten die ik vroeger niet uit kon staan en nu is ze een van mijn beste vriendinnetjes. Bij ons op school zitten ook allemaal niet zo erg leuke mensen. De meeste zijn al 2 keer wegens gedragsproblemen van een school afgetrapt. Ik ben gewoon braaf 2 keer blijven zitten
![]() ![]() succes, Lott |
![]() |
||
Citaat:
succes ermee!
||
![]() |
Citaat:
Sterkte ermee! ps NIETS, maar dan ook echt NIETS is het waard op je leven over te beindigen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt buiten school toch nog met je vrienden van je oude school afspreken? Dan raak je hen niet kwijt. Probeer het beste ervan te maken, dan heb je het snelst je diploma ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: ik hoop dat het nou wat beter gaat op school en zou nu best wel graag willen horen hoe het nu gaat, laat eens iets van je horen! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nu mee?! lievemeid2 | 58 | 29-04-2006 08:49 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
:(........ moet er ff uit magicflower | 11 | 07-01-2004 14:42 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 | |
Psychologie |
Ik zie het ff niet meer zitten. whizzer | 11 | 19-06-2002 19:04 | |
Liefde & Relatie |
wat zegt dit? **thuggirl** | 2 | 28-05-2002 21:27 |