![]() |
|
Verwijderd
|
je kunt zeggen dat het je leuk lijkt om zo lang bij hem te zijn, dat je graag wakker wilt worden in zijn armen en daar in slaap vallen, dat je graag alle tijd wil nemen voor seks (of alle tijd wil nemen 'om intiem te zijn', als je het moeiljik over seks kunt hebben tegen je ouders), dat je graag een lang gesprek voert en dat gaat nu eenmaal het beste 's nachts, dat je nieuwsgierig bent hoe het is om bij hem te slapen
waarom mag het dan niet van je ouders? wat voor redenen geven ze zelf? kunnen ze niet een hele nacht zonder je, of denken ze dat jij niet een nacht zonder hen kan (heb je heimwee)? Zijn ze bang dat het de verkering/relatie met je vriend negatief beinvloed? vinden ze dat seks jouw zaak is om jouw leven, maar bij-elkaar-slapen hun zaak omdat 't hun huis is (of dat van de ouders van je vriend)? ennem -> l&r? |
![]() |
|
![]() |
ik snap het zelf ook niej, als ik erover begin dan zeggen ze:"onbespreekbaar" .. en als ik dan zeg dat "het" toch wel gebeurd dan zeggen ze dat ze me te jong vinden enzow.. maar de ex van mijn broer was ook 14 toen ze bij ons kwam slapen duss.. OUDERS?! *hele diepe zucht*
XiZz..
|
![]() |
Jij vindt jezelf al een hele grote meid, maar je ouders zien nog steeds dat hummeltje dat ze trots thuisbrachten uit de kraamkliniek en waar ze in een klap zo vreselijk veel van hielden, en waar ze hun rechter arm voor zouden afhakken als dat moest.
Het is nog maar zo kort geleden dat je lekker op schoot kroop, dat missen ze, en ze zijn er nog niet aan toe om geconfronteerd te worden met deze nieuwe fase in jouw leven. Met het hebben van sex is weer het afscheid van jou een stapje dchterbij. En ze willen je niet kwijt! Dat kunnen ze nog niet aan. Het is iets psychisch, en het duurt even voor ze aan het idee gewend zijn. De meeste ouders hebben 18 in hun hoofd als grens, ik waarschuw maar vast.
Laatst gewijzigd op 06-03-2003 om 14:48. |
![]() |
|
ik zou erg gewoon over praten tenminste proberen...gewoon vragen of ze nou bang zijn dat jullie "het" zouden doen? of dat ze bang zijn dat jullie "het" onveilig zouden doen? vinden ze het idee misschien eng? of zijn ze gewoon bang dat kleine meisjes groot worden? gewoon rustig over praten..heeft bij mij ook gewerkt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |