Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ach, wat kost een reepje geheugen tegenwoordig nog? Je zou 't bijna gaan kopen onder 't motto "baat het niet, dan schaadt het niet". |
![]() |
|
256MB PC133 kost dus niets meer, €20 ofzo. En daar krijg je wel een hoop voor terug. Je zult het vooral merken als je meerdere dingen open hebt staan.
Met meer geheugen voorkom je dat je hardeschijf gaat swappen, wat dodelijk is voor de performance. 512MB valt heel goed mee te werken. Maar als je er win98 op draait zou ik dit wel zonde vinden, aangezien de memory management van win98/ME dus 3x niks is. Windows XP of desnoods 2000 is dan wel bijna verplicht. Dan heb je ook een heerlijk snelle desktop, waar je veel dingen tegelijk kunt doen, zonder dat je het langzaam aanvoelt. Maar het hangt er natuurlijk wel van af wat je ermee doet. Voor 1 applicatie zal het niet sneller zijn, en ook sommige spellen zul je geen verschil merken. Maar als je de Doom3 demo speelt, merk je wel een leuk verschil: met 256MB haal je 0,3fps, met 768MB haal je 9fps, wat voornamelijk komt omdat je hardeschijf niet meer zo ontzettend veel hoeft te swappen. ![]() Mijn advies: zet er een goedkoop 256MB PC133 module bij, zo is je computer weer wat langer houdbaar geworden.
||
Citaat:
![]() 'T is moeilijker te verkrijgen als PC133 en PC100 op 133 laten lopen gaat ook niet in alle gevallen goed..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Daar heb je 512MB PC2700 OEM voor! Bij FCC kost ie nu €33, al wel €4 meer dan eerst. 512MB PC133 kost nu €48, wat dan misschien een betere keus is.
|
![]() |
Ik was van plan om hem bij Paradigit te kopen, daar is 256 mb pc133 65euro. Zo te zien is het wel duurder dan andere winkels...
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je kunt ook op www.marktplaats.nl kijken...ik heb daar zelf drie maanden geleden 256Mb PC2100 CAS2 Apacer DDR gekocht voor € 45,- inclusief de verzendkosten (aangetekend).
Grote kans dat je daar voor € 15 wel een 256Mb PC133 reepje aantreft. |
![]() |
|
Met P2 300MHz kun je nog uitstekend desktoppen hoor. Vaak zit er echter maar 32MB of 64MB geheugen in, waardoor met gebruik van hedendaagse applicaties alles erg langzaam zal lopen. Maar breidt eens uit naar 256MB en je kunt het prima als desktop/internet PC gebruiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[upgrade] geheugen & videokaart Verwijderd | 39 | 22-12-2004 22:23 | |
Software & Hardware |
[PC] Geef je mening over deze 2 pc's! Hydraul!C FunK | 14 | 31-08-2004 15:52 | |
Software & Hardware |
[geheugen] uitbreiden van 512 naar 1024 matrix21 | 9 | 07-04-2004 17:56 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe PC] De onderdelen I-brahimovic | 25 | 10-03-2004 15:59 | |
Software & Hardware |
Supermarkt PC's F10®!@n | 52 | 10-05-2002 07:27 | |
Software & Hardware |
133 mhz/ 100 mhz geheugen pietje63 | 44 | 13-08-2001 08:52 |