Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() wat de inhoud met of zonder diepgang betreft; het komt er niet echt uit, de inhoud lijkt in eerste instantie misschien wat cliché enzo, maar voor mij persoonlijk zit er wel zeg maar een diepere betekenis achter.. alleen wilde ik die er niet 'open en bloot'' in zetten... maar kan me wel voorstellen dat t dan voor anderen minder diepgang heeft.. Citaat:
|
![]() |
|
Leuke woorden schrijf je neer in een gedicht dat wel enige diepgang kent hoor, mijn mening. Alleen vind ik persoonlijk je opbouw toch nog niet zo lekker lopen. Misschien helpt het gebruik van leestekens, spaties en hoofdletters om het geheel een meer uitgesprokenere vorm te geven wat betreft het lezen.
||
Citaat:
verdorie denk ik je gevonden te hebben ben je me weer ontglipt vasthouden wil ik je in mijn armen sluiten om je nooit meer los te laten maar op de vlucht ben je alweer je vrijheidsdrang is nog altijd groter dan je verlangen naar liefde MAar als ik leestekens enzo zou willen gebruiken in de huidige versie, waar dan bijvoorbeeld?? ik vind leestekens altijd zo raar in een gedicht, omdat je het toch al op een bepaalde manier leest... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
sex zonder gevoelens? Missy1 | 54 | 07-01-2005 13:49 | |
Liefde & Relatie |
playertje i'mstronger | 60 | 28-12-2004 11:48 | |
De Kantine |
Hakenkruizen in agenda/schriften Nokyaria | 319 | 03-01-2004 17:18 | |
Lifestyle |
hoe wil je je kinderen opvoeden? Ninnoc | 43 | 01-09-2003 14:43 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Seksualiteit |
Sadomasochisme sweetymy;) | 32 | 10-08-2003 11:21 |