Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 13:43
moesja
Avatar van moesja
moesja is offline
ik geef me aan jou
want bij jou wil ik zijn
ik geef me aan jou
onzeker verloren en klein

geen woorden om te zeggen
geen traan om te huilen
alleen jou armen
alleen jou om te schuilen

en de herinering
de herinering aan die nacht
de herinnering aan die man
die mij heeft verkracht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2003, 13:46
poesiefox
poesiefox is offline
Och meissie, wat verschrikkelijk voor je...

Hoe lang is het geleden? Hoe gaat het nu met jou?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:48
moesja
Avatar van moesja
moesja is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 11-03-2003 @ 14:46:
Och meissie, wat verschrikkelijk voor je...

Hoe lang is het geleden? Hoe gaat het nu met jou?
2 ,5 jaar september 2000
het ging eerst helemaal niet goed met me maar iets later leerde ik mijn vriend kennen en daarmee heb ik nu een prachtig meisje het doet nog pijn en ben nog bang voor bepaalde dingen maar samen met hem lukt het me om eruit te komen............
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
moesja schreef op 11-03-2003 @ 14:48:
2 ,5 jaar september 2000
het ging eerst helemaal niet goed met me maar iets later leerde ik mijn vriend kennen en daarmee heb ik nu een prachtig meisje het doet nog pijn en ben nog bang voor bepaalde dingen maar samen met hem lukt het me om eruit te komen............
*herkenning*
sterkte meid!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:10
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
ook herkenning


heel veel sterkte! je komt er echt wel meid.
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 22:11
moesja
Avatar van moesja
moesja is offline
Citaat:
chretienne schreef op 11-03-2003 @ 20:10:
ook herkenning


heel veel sterkte! je komt er echt wel meid.
Ik baal ervan dat zoveel meisjes zicht hierin herkennen niet om hun maar omdat het te vaak gebeurd........ ben bang voor mijn dochter hoe moet het als zei zometeen 15 is...........

angst pure moeder angst............


xxx moesja
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 22:20
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Citaat:
moesja schreef op 11-03-2003 @ 23:11:
Ik baal ervan dat zoveel meisjes zicht hierin herkennen niet om hun maar omdat het te vaak gebeurd........ ben bang voor mijn dochter hoe moet het als zei zometeen 15 is...........

angst pure moeder angst............


xxx moesja
Ik ben vrij beschermd opgevoed, maar ook ik kwam er niet
'onderuit'..........
Niet om je bang te maken, maar er is zo weinig wat je
eigenlijk kan doen...
Misschien kan je je dochtertje (als ze wat ouder is) op een
cursus zelfverdediging doen.
Of iets van karate ...
Zo leert zij iets, hoe ze zich kan verdedigen...

Sterkte!
Dashja
__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 23:24
poesiefox
poesiefox is offline
Precies, leer het kind hoe ze moet gillen en gemeen knokken. En nooit met vreemde mensen meegaan. Nooit. Ook niet als ze zeggen dat jij ze gestuurd hebt, of dat jij ziek bent of gevallen ofzo. Want die kids trappen daar in! Oefen het met haar. Leer haar nee zeggen en weglopen.
Leer haar liever brutaal te zijn dan beleefd dingen doen die ze niet wil. Maak haar zelfbewust, laat haar goed voor zichzelf opkomen, zelfs al betekent dat dat ze ook naar jou niet blindelings luistert. Dat hoeft toch ook niet, jij bent niet plotseling onfeilbaar geworden tijdens de laatste wee. Vraag haar steeds waarom ze iets wel of niet wil, en leer haar nadenken en argumenteren, en dat haar wil doorslaggevend is. Zij is van zichzelf.

Als zij die kracht uitstraalt, zal niemand het zelfs maar in zijn hoofd halen om haar te durven verkrachten.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 07:10
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-03-2003 @ 00:24:
Precies, leer het kind hoe ze moet gillen en gemeen knokken. En nooit met vreemde mensen meegaan. Nooit. Ook niet als ze zeggen dat jij ze gestuurd hebt, of dat jij ziek bent of gevallen ofzo. Want die kids trappen daar in! Oefen het met haar. Leer haar nee zeggen en weglopen.
Leer haar liever brutaal te zijn dan beleefd dingen doen die ze niet wil. Maak haar zelfbewust, laat haar goed voor zichzelf opkomen, zelfs al betekent dat dat ze ook naar jou niet blindelings luistert. Dat hoeft toch ook niet, jij bent niet plotseling onfeilbaar geworden tijdens de laatste wee. Vraag haar steeds waarom ze iets wel of niet wil, en leer haar nadenken en argumenteren, en dat haar wil doorslaggevend is. Zij is van zichzelf.

Als zij die kracht uitstraalt, zal niemand het zelfs maar in zijn hoofd halen om haar te durven verkrachten.
moet ik even melden hoor: Ik zit op zelfverdediging en daar hebben ze me geleerd dat je niet moet gillen maar schreeuwen. Beetje moeilijk uitleggen maar gillen zit zeg maar hoog en is voor die aanvaller alleen maar een naar geluid maar voor hem/haar minder reden om ervandoor te gaan/bang te worden. Schreeuwen zit laag, zorgt dat je niet paniekerig bent, geeft je het gevoel sterk te zijn, maakt woede los en schrikt de tegenstander af.

Dus schreeuwen, niet gillen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 08:34
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Mijn moeder zei vroeger (zo'n 10 a 12 jaar geleden) altijd tegen mij dat ik iedereen in de buurt moest laten weten dat dat mijn ouders niet waren. In die tijd waren er steeds veel kid-nappers in da buurt en ik moest altijd zeggen: jij bent mijn mamma/pappa niet. Hihi, tis wel lang geleden en ik weet nie of het helpt, maar dat is voor kleine kinderen van een jaar of 4 wel een goede manier om duidelijk te maken aand e omgeving dat er iets gebeurt. Want welk kind zegt nou tegen z'n eigen ouders dat dat z'n ouders niet zijn, en tegen spartelen als ze naar binnen moeten doen ze allemaal wel es. Daarom is het ook wel moeilijk omdat kleine kinderen wel vaker vervelend zijn. Maar dat soort dingen kunnen idd zo maar gebeuren, hoe bezorgd je ook bent. Je kunt beter je kind leren om zelfstandig te zijn enzow, dan dat je het beschermt, want dan zijn ze juist 'aantrekkelijker' om mee te nemen. Maar maak je er niet al te druk om. Zorg gewoon dat je eerlijk tegen je kind bent
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 09:49
Verwijderd
Ook herkenning..

bij mij is het nu 3 jaar geleden en tuurlijk ben ik nog weleens bang voor bepaalde dingen, maar verder gaat alles perfect. Ik laat mijn leven niet door hem controleren. Het is mijn leven and I love my life.

Heel veel sterkte en ik vind het een 'prachtig' gedicht.

dikke kus van mij
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 10:27
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
Juist ja, hier de eerste "mannelijke" reactie...
Ik vind het zeker belangrijk om kinderen bewust te maken van het feit dat er nou eenmaal ontspoorde mensen rondlopen... maar....

Het lijkt me niet de bedoeling dat je een soort van paranoia bij je kind aanpraat, de basis leggen is oke, maar om een kind van een paar jaar oud al te wijzen op de grote minpunten in het leven is misschien wat overdreven. Zorg gewoon dat hij/zij bewust met mensen omgaat, maar laat geen afkeer tegen mensen groeien.
Dit onderwerp is waarschijnlijk een stuk beter bespreekbaar als het kind een jaar of 12 is, afhankelijk van de ontwikkeling van het kind.

Overigens vind ik (met bepaalde grenzen) dat meisjes en vrouwen die niet in staat zijn om zichzelf te verdedigen (en dat zijn er een hoop heus wel!) zoiets als pepperspray bij zich mogen dragen...
Een jongen/man die zich dermate onbeschoft gedraagt verdient sowieso een klap in het gezicht...een harde vlakke...

Gratis groeten...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 11:30
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Citaat:
F!DO D!DO schreef op 12-03-2003 @ 11:27:

Overigens vind ik (met bepaalde grenzen) dat meisjes en vrouwen die niet in staat zijn om zichzelf te verdedigen (en dat zijn er een hoop heus wel!) zoiets als pepperspray bij zich mogen dragen...
En laat dat nou net verboden zijn....

(voor zover ik weet dan), maar haarspray is ook handig
__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 11:35
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
Citaat:
Dashja schreef op 12-03-2003 @ 12:30:
En laat dat nou net verboden zijn....

(voor zover ik weet dan), maar haarspray is ook handig
Ja klopt helemaal, maar dat wil toch niet zeggen dat je er niet aan komen kan..hmm haarlak vind ik al een aanval op je haar..dus..heel handig!
__________________
denk naar je eigen!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 12:45
moesja
Avatar van moesja
moesja is offline
Ik had pepperspay bij me en heb op kickboksen gezeten........
Op zo'n moment ben je zo verdomd bang dat hij die mes die tegen je ribben aan zit doordrukt dat je verlamd bent.........

Ik wil mijn klein meid er zo graag voor behoede maar toen ik 15 was moest ik nog voor het donker thuis zijn en een keertje iets later en het is meteen mis........

Ik denk niet dat je je kinden er voor kunt bescheremen en ik dek dat die onmacht mij het bangste maakt want het gebeurd overal zelfs op school............

Ik denk dat ik inderdaad niet te paniesch moet worden en dat ze wel normaal met andere moet kunnen omgaan maar ik weet nog neit hoe ik dit het beste kan doen hopelijk komt het antwoord vanzelf...........

xxx moesja
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:02
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Citaat:
Ja klopt helemaal, maar dat wil toch niet zeggen dat je er niet aan komen kan..hmm haarlak vind ik al een aanval op je haar..dus..heel handig!
dacht ik ook!

Citaat:
moesja schreef op 12-03-2003 @ 13:45:
Ik wil mijn klein meid er zo graag voor behoede maar toen ik 15 was moest ik nog voor het donker thuis zijn en een keertje iets later en het is meteen mis........

Het gebeurt niet altijd in het donker....
*om het allemaal nog erger te maken..*
Op zo'n moment kan je verlambt zijn en nix kunnen doen.
(Had ik tenminste) Maar ik zou je dochtertje toch op 1 of andere
cursus doen. Misschien ziet zij wel de mogelijkheid (mocht het
haar overkomen) om wel van zich af te slaan/schreeuwen/vechten.
__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:03
poesiefox
poesiefox is offline
Tsja, tegen een mes kun je niet op, tenzij je daar speciale training voor hebt gehad, en die training bovendien steeds bijgehouden wordt.

Verkrachting of beroving door de enge man die uit de bosjes springt komt vaak omdat je op het verkeerde moment op de verkeerde plaats bent. Dit zijn hele zieke mensen, die er echt op loeren. Jij had pech, ik heb tot nu toe geluk gehad.

De meeste verkrachtingen vinden echter plaats in de prive sfeer. Meestal kennen dader en slachtoffer elkaar, is het een kwestie van machtsmisbruik. Daar kun je dochter wel degelijk voor behoeden. Maak er geen stil muisje van, maar een pittige meid die haar mannetje staat, en niemand over zich heen laat lopen. Want die meiden, daar deinst een foute leraar of buurman of oom wel voor terug.

Voorbeeldje, mijn peetoom. Heeft zijn kleindochter jarenlang misbruikt. Ik logeerde er ook iedere vakantie, maar ik werd nooit lastig gevallen. Het verschil? Ik had een grote kwek, over mij liep niemand heen. De kleindochter was heel timide en gesloten. Die heeft het al die jaren niet aan iemand durven vertellen. Bij haar durfde hij wel, bij mij niet.

Super angstig worden hoeft dus niet. Het kind moet wel enig leven hebben. Je kunt haar moeilijk in een doosje doen en dan bewaren, heel goed bewaren.(liedje van Donald Jones)

Maar de beste bescherming zit in haar zelf. Dat straalt ze uit. Dat kun je haar leren. En niet in het donker over straat laten gaan he.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:12
moesja
Avatar van moesja
moesja is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-03-2003 @ 14:03:
Tsja, tegen een mes kun je niet op, tenzij je daar speciale training voor hebt gehad, en die training bovendien steeds bijgehouden wordt.

Verkrachting of beroving door de enge man die uit de bosjes springt komt vaak omdat je op het verkeerde moment op de verkeerde plaats bent. Dit zijn hele zieke mensen, die er echt op loeren. Jij had pech, ik heb tot nu toe geluk gehad.

De meeste verkrachtingen vinden echter plaats in de prive sfeer. Meestal kennen dader en slachtoffer elkaar, is het een kwestie van machtsmisbruik. Daar kun je dochter wel degelijk voor behoeden. Maak er geen stil muisje van, maar een pittige meid die haar mannetje staat, en niemand over zich heen laat lopen. Want die meiden, daar deinst een foute leraar of buurman of oom wel voor terug.

Voorbeeldje, mijn peetoom. Heeft zijn kleindochter jarenlang misbruikt. Ik logeerde er ook iedere vakantie, maar ik werd nooit lastig gevallen. Het verschil? Ik had een grote kwek, over mij liep niemand heen. De kleindochter was heel timide en gesloten. Die heeft het al die jaren niet aan iemand durven vertellen. Bij haar durfde hij wel, bij mij niet.

Super angstig worden hoeft dus niet. Het kind moet wel enig leven hebben. Je kunt haar moeilijk in een doosje doen en dan bewaren, heel goed bewaren.(liedje van Donald Jones)

Maar de beste bescherming zit in haar zelf. Dat straalt ze uit. Dat kun je haar leren. En niet in het donker over straat laten gaan he.
Ik ben zelf nouh ook niet bepaald op mijn modje gevallen en de kleine meid bijt nu al van zich af al is ze maar 14 weken oud...........
Dus ik denk dat het in dat opzicht wel goed komt...........
En als ik toen niets gedaan had die avond.......dan had ik hier niet meer gezeten ......... echt niet..........

xxx moesja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2003, 13:34
poesiefox
poesiefox is offline
Kun je het aan om ons te vertelllen wat er precies gebeurt is, die avond? Zou het opluchten?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:37
moesja
Avatar van moesja
moesja is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-03-2003 @ 14:34:
Kun je het aan om ons te vertelllen wat er precies gebeurt is, die avond? Zou het opluchten?
ik ben nog steeds bezig het mijn vriend helemaal te vertellen........
het is te zwaar (ondertussen zit de kleine hier op mijn schoot op der vuistje te sabbelen sorry moest er effe uit toen ik het gesmak hoorde )

xxx moesja
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:56
fil
fil is offline
Citaat:
moesja schreef op 11-03-2003 @ 23:11:
Ik baal ervan dat zoveel meisjes zicht hierin herkennen niet om hun maar omdat het te vaak gebeurd........
Menselijke kant: verkrachting en alle andere soorten misbruik zijn walgelijk en zorgen ervoor dat het slachtoffer vaak voor de rest van z'n leven een kras op z'n ziel houdt.

Andere kant (eigenlijk ook wel menselijk, maar dan op een veel stiekemer manier): verkrachting, misbruik, moord, mishandeling, oorlog, enz zijn allemaal dingen die bij de (georganiseerde) maatschappij horen die wij met z'n allen in stand houden. Het is allemaal een keerzijde van dezelfde munt, en hoe mooier we de ene kant van de munt ook maken, hoe lelijker de andere kant van de munt wordt.

Maar goed, je hebt je dochtertje gelukkig nog. Geniet maar van dat kleine wondertje! Een baby is het mooiste wat er is. Heej geluk! Doei! fil

Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:35
<(-_-)>
Avatar van <(-_-)>
<(-_-)> is offline
erg mooi gedicht.
mijn medeleven voor de mensen met een slechte ervaring.
maar toch heb ik een vraagje, waar gebeuren nou die verkrachtingen, bij je ex thuis of in het bos

ik kan me er zo boos om maken he
waar is het nou allemaal voor nodig

nou ja vind het maar een kut onderwerp
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:00
moesja
Avatar van moesja
moesja is offline
Citaat:
<(-_-)> schreef op 12-03-2003 @ 16:35:
erg mooi gedicht.
mijn medeleven voor de mensen met een slechte ervaring.
maar toch heb ik een vraagje, waar gebeuren nou die verkrachtingen, bij je ex thuis of in het bos

ik kan me er zo boos om maken he
waar is het nou allemaal voor nodig

nou ja vind het maar een kut onderwerp
der is geen plek voor dat het gebeurd overal door die enne gymleraar of je beste vriendzomaar ineens door een vreemde of die enne oom ................

het is niet een bepaald iemand...................niet een bepaalde plek het kan zelfs onder je eigen dak gebeuren
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:04
<(-_-)>
Avatar van <(-_-)>
<(-_-)> is offline
Citaat:
moesja schreef op 12-03-2003 @ 17:00:
der is geen plek voor dat het gebeurd overal door die enne gymleraar of je beste vriendzomaar ineens door een vreemde of die enne oom ................

het is niet een bepaald iemand...................niet een bepaalde plek het kan zelfs onder je eigen dak gebeuren
ja ik weet het maar je hoort vaak ga niet alleen naar huis of savonds niet door het bos of zo....
__________________
***In the time of chimpanzees I was a monkey***
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:08
moesja
Avatar van moesja
moesja is offline
Citaat:
<(-_-)> schreef op 12-03-2003 @ 17:04:
ja ik weet het maar je hoort vaak ga niet alleen naar huis of savonds niet door het bos of zo....
En dan ga je niet door het bos maar ontmoet je een jongen die o zo lief lijkt en je vriendje word.............. Het maaktneit zoveel uit denk ik het kan overal gebeuren........... Gewoon jezelf zijn vaak gaat het om de uitstraling 9 van de 10 keer wel bij mij ging het niet op omdat ik die persoon niet kende............

En hoe moeilijk het ook is en met waat ie ook bedreigd vertel het alle tijden alleen kom je er niet uit................en als het gebeurd probeer niet in paniek te raken hoe verdomd meoilijk het ook is............

xxx moesja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 16:08
<(-_-)>
Avatar van <(-_-)>
<(-_-)> is offline
bij mij is het gebeurt op lowlands (vriendenkring)
zoiets verwacht je toch niet van vrineden
__________________
***In the time of chimpanzees I was a monkey***
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:11
moesja
Avatar van moesja
moesja is offline
Citaat:
<(-_-)> schreef op 12-03-2003 @ 17:08:
bij mij is het gebeurt op lowlands (vriendenkring)
zoiets verwacht je toch niet van vrineden
Zeker niet maar het gebeurd wel veel te vaak 9 van de 10 verkrachtingen en aanrandingen worden gepleegd door een bekende uit angst doet daarom 88% geen aangift moet je nagaan hoeveel zeden aangifte er worden gedaan per jaar en hoeveel er worden verzwegen.................

xxx moesja

p.s. en ook als je 30 ben kan het je overkomen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:34
aboe
aboe is offline
*herkenning, heel veel herkenning*

Ik vind het echt heel erg om te lezen dat er g*dverdomme zoveel meiden zijn die hier ook mee te maken hebben gehad.
Ik denk onderhand dat bijna iedereen er op een of andere manier mee te maken krijgt,.... (van het "vrouwelijk geslacht") al is het een vriendin die je kent ofzo die het heeft meegemaakt ..

Ik vind het moeilijk om te zeggen hoe je zoiets kunt voorkomen, want ik denk niet dat je dit kunt voorkomen. Bij mij is het door 4 verschillende gebeurt (die elkaar niet kende) en ik denk dat ik iets uitstraal(de) op een of andere manier... ik liet/laat snel over me heen lopen ofzo??????

Damn.... *roept veel herinneringen op*

Sorry, ik weer verder niet wat jullie hier aan hebben, normaal post ik eigenlijk nooit en lees ik alleen maar, maar op de een of andere manier knapt er nu iets...

Aboe
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 23:34
poesiefox
poesiefox is offline
Hebben jullie slachtoffers eigenlijk al wraak genomen? En dan bedoel ik met een eind hout erop losrammen, gewoon op dinsdagmiddag ofzo, als hij zijn tuintje staat te wieden, of op zaterdag als hij de auto aan het wassen is.

Het lijkt mij de enige manier om niet langer slachtoffer te zijn.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:26
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ja, dat is het nou precies: Als het door onbekenden gebeurt, blijf je daar mee rondlopen, je kunt t dan nergens kwijt...
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 21:22
moesja
Avatar van moesja
moesja is offline
Citaat:
Konijn schreef op 13-03-2003 @ 21:26:
Ja, dat is het nou precies: Als het door onbekenden gebeurt, blijf je daar mee rondlopen, je kunt t dan nergens kwijt...
Precies ik zou niet weten wie ik meppen moet........... en de politie heb het onderzoek gestaakt.....................
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 22:19
aboe
aboe is offline
Bij mij waren het allemaal bekenden..maar dat wil echt niet zeggen dat ik naar ze toe ga en mijn woede naar ze uit..
Het gevoel zit binnenin..en op een of andere manier kan ik er niet mee naar buiten komen, of te wel niet naar de juiste personen uiten.

Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 22:23.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 07:46
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 13-03-2003 @ 00:34:
Hebben jullie slachtoffers eigenlijk al wraak genomen? En dan bedoel ik met een eind hout erop losrammen, gewoon op dinsdagmiddag ofzo, als hij zijn tuintje staat te wieden, of op zaterdag als hij de auto aan het wassen is.

Het lijkt mij de enige manier om niet langer slachtoffer te zijn.
Dan wordt je 'dader', nee, daar schiet je iets mee op.

Iedereen igg heel veel sterkte.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 07:47
Verwijderd
nou niet mijn teksten verwijderen!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 09:17
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-03-2003 @ 00:34:
Hebben jullie slachtoffers eigenlijk al wraak genomen? En dan bedoel ik met een eind hout erop losrammen, gewoon op dinsdagmiddag ofzo, als hij zijn tuintje staat te wieden, of op zaterdag als hij de auto aan het wassen is.

Het lijkt mij de enige manier om niet langer slachtoffer te zijn.
Veel beter, vertel het aan een kerel waarvan je weet dat ie om je geeft en de guts heeft om zo'n gast totaal in elkaar te rammen. Let him do the job!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 09:54
Evangelion
Avatar van Evangelion
Evangelion is offline
Als ik dit zo lees zijn er ZO VEEL meisjes/vrouwen die hier direct mee te maken hebben gehad...ik begin nu echt te twijfelen aan het mannelijke geslacht.

Mijn vriendin is een stuk of 5 keer 'bijna' verkracht, maar omdat ze zelf een pittige dame is is dat gelukkig niet gebeurd. Andere mensen die ik ken zijn jammer genoeg niet zo 'gelukkig' geweest...

Voor de mensen die dit mee hebben moeten maken...sterkte. Een verkrachter weet volgens mij echt niet wat hij zijn slachtoffers aandoet..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-03-2003, 11:10
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Evangelion schreef op 14-03-2003 @ 10:54:
Als ik dit zo lees zijn er ZO VEEL meisjes/vrouwen die hier direct mee te maken hebben gehad...ik begin nu echt te twijfelen aan het mannelijke geslacht.
Geloof mij, niet iedereen van het mannelijk geslacht is zo. Ik denk dat het wel een geestelijke storing is als mannen hun lusten niet onder controle hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 12:28
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 14-03-2003 @ 12:10:
Geloof mij, niet iedereen van het mannelijk geslacht is zo. Ik denk dat het wel een geestelijke storing is als mannen hun lusten niet onder controle hebben.
Het gaat nietom lusten, het gaat om macht. Verkrachting is een vorm van mishandeling, maar dan sexueel getint. Veel gestoorde verkrachters hebben iets tegen het vrouwelijk geslacht, en die 'pakken'ze dan op die manier terug.

Wraak is dan de ultieme reactie op dit soort eikels. En ik zou het niet aan mijn vriend vertellen, die vermoord 'm. En dan mag hij de gevangenis in. Zelf doen is ook veel therapeutischer.

Leonoor, ik ben liever dader dan slachtoffer.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 14-03-2003 @ 13:28:

Leonoor, ik ben liever dader dan slachtoffer.
Dat is een gevaarlijke uitspraak
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:09
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 14-03-2003 @ 13:28:
Het gaat nietom lusten, het gaat om macht. Verkrachting is een vorm van mishandeling, maar dan sexueel getint. Veel gestoorde verkrachters hebben iets tegen het vrouwelijk geslacht, en die 'pakken'ze dan op die manier terug.

Wraak is dan de ultieme reactie op dit soort eikels. En ik zou het niet aan mijn vriend vertellen, die vermoord 'm. En dan mag hij de gevangenis in. Zelf doen is ook veel therapeutischer.

Leonoor, ik ben liever dader dan slachtoffer.
Iemand in elkaar rammen is ook een vorm van mishandeling. En als jij hem in elkaar ramt kun je ook de gevangenis in, eigen rechter spelen mag nou eenmaal niet in Nederland. Ik kan zeggen 'als je zo iets doet, ben je niet veel beter', maar dat vind ik wel erg hard, toch denk ik dat er een kern van waarheid in zit. Nadeel is alleen, hij heeft je leven verziekt...maar goed, moet je dan ook dat van hem verzieken?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 17:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-03-2003 @ 15:09:
Iemand in elkaar rammen is ook een vorm van mishandeling. En als jij hem in elkaar ramt kun je ook de gevangenis in, eigen rechter spelen mag nou eenmaal niet in Nederland. Ik kan zeggen 'als je zo iets doet, ben je niet veel beter', maar dat vind ik wel erg hard, toch denk ik dat er een kern van waarheid in zit. Nadeel is alleen, hij heeft je leven verziekt...maar goed, moet je dan ook dat van hem verzieken?


Hield hij rekening met mij? Hoef ik ook geen rekening met hem te houden. Niet als het om iets als verkrachting gaat.

Hij hoeft ook niet dood hoor, en blijvend letsel hoeft ook niet. Maar het mag best even flink zeer doen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 14-03-2003 @ 18:08:
Hield hij rekening met mij? Hoef ik ook geen rekening met hem te houden. Niet als het om iets als verkrachting gaat.

Hij hoeft ook niet dood hoor, en blijvend letsel hoeft ook niet. Maar het mag best even flink zeer doen.
Als iedereen zo dacht...dan was er nog meer geweld dan er nu al is... Tuurlijk was hij fout, heel erg fout, maar moet jij dat dan ook doen?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 23:39
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 14-03-2003 @ 18:08:
Hield hij rekening met mij? Hoef ik ook geen rekening met hem te houden. Niet als het om iets als verkrachting gaat.

Hij hoeft ook niet dood hoor, en blijvend letsel hoeft ook niet. Maar het mag best even flink zeer doen.
Ben jij dan ook voor de doodstraf?

Ik bedoel, wat schiet jij ermee op met jouw eigen problemen (veroorzaakt door hem) om hem te kwetsen? Voor jou verwerkingsproces maakt dat geen ene flikker uit, het voelt alleen lekker.

Ik vind het nogal barbaars/primitief om te denken dat het voor jou eigen trauma wat uitmaakt of iemand anders een trauma heeft. Dat is gewoon sadisme.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 13:24
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 14-03-2003 @ 13:28:
Het gaat nietom lusten, het gaat om macht.
Dit is niet helemaal juist. Afhankelijk van het type verkrachter (mijn Leerboek Seksuologie vermeldt 5 types) kan er zowel van lust als macht sprake zijn, waarbij de lust door het machtsgevoel over het slachtoffer kan worden verhevigd.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 17:18
moesja
Avatar van moesja
moesja is offline
[QUOTE]Leonoor schreef op 14-03-2003 @ 18:33:
[B]Als iedereen zo dacht...dan was er nog meer geweld dan er nu al is...


Dat zeg je wel.......maar ik denk dat wanneer meer vrouwen voor zichzelf zouden opkomen het misschien zou kunnen vermindere........ ze stoppen echt niet als je vraagt meneer zou je dat alsjeblieft niet kunnen deon dat vind ik niet zo fijn en hij houd heus niet op met dreigen als je antwoord nou maar je amatk me bang...................Ik vind dat wij best het recht hebben ze te laten zien dat we niet bang voor ze zijn je weet niet hoe het is iedere keer weer angstig om te kijken uren lang te douchen om dat vieze gevoel maar kwijt te raken je weet neit hoe het is je onschuld kwijt te zijn de eeuwige wonden die met een , EEn klein stom dingetjes weer helemaal open getrokken kunnen worden.......... je hebt geen idee........................de pijn niet zowel fysiek maar ook geestelijk wanneer hij zijn geslachtsdeel in je steekt en je weet hij heeft het recht niet maar doe je der maar iets tegen als je verlamd van angst ben .................. en ga het maar tegen je ouders vertellen als je zwanger ben of hij je leven nog verder vergalt door dat je een ziekte als AIDS oploopt al die testen al die angstige maanden................. je voelt je ellendig en verdomd alleen en dan durf jij te zeggen dat ik zijn leven vergal door hem te meppen EN OF ik het recht heb want de politie doet er niks aan.............. die zijn te druk bonnen uit te schrijven EN OF ik het recht heb want iemand zal mijn kinderen moeten bescheren voor dit soort gekke mannen en ik vertel je vanuit de diepte van me hart als ik hem tegen kom en ik krijg de kans............. ik krijg een keer de kans ............. ik zal er voor zorgen dat hij mijn dochter niets aan kan doen en dat meen ik want met deze angst kan ik niet leven.........ik ben zat de eeuwige slachoffer te zijn..........................

moesja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Meisjes doden lastige man
infrasoft
329 24-08-2007 18:44
Seksualiteit verkrachting als sexspelletje...
evanescence
77 07-06-2005 19:38
Muziek De beste anti-USA songs
SSER
76 24-04-2003 14:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap kinderporno
zjempoow
36 22-07-2002 13:52
Levensbeschouwing & Filosofie De Bijbel ... foutje ?
N*A*Shezbaernon
83 31-01-2002 13:18
Levensbeschouwing & Filosofie wie levert nu het bewijs van het geloof
ratsja
123 17-01-2002 19:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.