Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Alles, maar dan ook echt alles (okeej, op 3 of 4 nummers na) van Acda en de Munnik ...
Van Dik Hout is ook wel okeej... Boudewijn de Groot, Verdronken vlinder...Euhm... Rowwen Hèze Guus Meeuwis... Eigenlijk van alles, behalve marco Borsato, Frans Bauer, Marianne Weber, vader Abraham, Corry Konings, BZN, De Zangeres zonder Naam, Jan(tje) Smit...Die soort muziek dus... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Klein Orkest - Over de muur
Blof - Dansen aan zee De Dijk - Als ze er niet is Herman Brood & Hennie Vrienten - Als je wint Goede Doel - Belgie Alles van Paul de Leeuw Alles van de Sjonnies en verder veel van Ruth Jacott
|
Heideroosjes - Goede Tijden, Slechte tijden
Heideroosjes - Sjonnie en Anita Heideroosjes - Klapvee Heideroosjes - Opa Heideroosjes - Ik wil niks Heideroosjes - Iedereen is gek (behalve jij) Acda en de Munnink - Laat me slapen Alles van Band Zonder Banaan Alles van WC Experience
||
Citaat:
![]() Acda en de Munnik zijn soiezo goed (Alle liedjes)... En van Frans Bauer, Marianne Weber enz. hou ik niet zo van... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Huursubsaaidie #1649 Chick Rock | 500 | 01-05-2012 19:52 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel +2 Verwijderd | 500 | 28-03-2011 14:22 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Haaai Buzz Lightyear | 13 | 27-11-2010 08:21 | |
Muziek |
Beste Nederlandstalig nummer Sint Juttemis | 128 | 28-04-2004 22:01 |