Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat wil ik ook wel, maar mn ouders zijn onverbiddelijk: eerst mn vwo afmaken, en dan mag ik het huis uit. Niet dat het nu niet zou kunnen, maar het is onlogisch - hij woont slechts 15 minuten fietsen hiervandaan. Als ik mn examen heb gehaald ga ik lekker met m in utrecht wonen. Hij woont ook nog thuis, vanwege mij. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga vanaf september ook samenwonen met mijn vriend, we zoeken ook een soort flatje of studio. Hij wordt 19 en werkt vanaf september, ik ben 20 en studeer nog, zit in mijn tweede jaar hogeschool. De reden waarom we willen samenwonen is omdat we onze zelfstandigheid willen en niet meer afhankelijk willen zijn van onze ouders, vandaar.
Ik kijk er al naar uit en ik denk dat het onvergetelijke ervaringen worden. Als je elkaar graag ziet en je hebt het geld ervoor dan waarom niet? Probeer er over te praten, niet opdringerig maar gewoon dat je het goed ziet zitten. Ik ben er zeker van dat het de moeite is als je ervoor gaat. Probeer anders eerst eens af en toe bij elkaar thuis te slapen en te zien hoe het gaat, welke gewoontes verschillend zijn of niet. ![]() |
![]() |
|
ikzelf zou niet zo makkelijk kunnen samenwonen, heb mn vrijheid teveel nodig..
maar n klasgenootje van mij is na 2 maanden al samen gaan wonen en dat gaat (na een jaar) nog steeds prima. als je alles goed regelt, kan t best goed gaan. bijvoorbeeld de dingen die koopt appart kopen ofzow en allebei evenveel huur enzo betalen. dan ben je eigenlijk gewoon huisgenoten met een relatie. als t na n tijd toch goed gaat kun je alles alnog gaan delen. ik vind wel dat je er allebei achter moet staan. als je vriend dus vindt dat t nog te vroeg is (voor hem) dan zou ik t niet doen.. succes
|
Ik weet niet of jij zeker al in dat flatje gaat zitten..?
Maar als je dat wel doet en je vriend die twijfelt nog steeds dan zou hij misschien gewoon een hele tijd bij je kunnen komen ''logeren'' en kunnen jullie kijken hoe dat gaat en hoe het bevalt.. kan hij altijd bij je intrekken. Maarja, als je dat flatje alleen wilt gaan huren als jullie er samen in gaan dan zou ik het niet doen.. Woont hij eigenlijk nog bij zijn ouders of heeft hij zelf ook een kamer.. Oh ik zie nu dat jij zelf al een tijdje op kamers zit..? Dan kan je hem toch een tijd bij jou laten slapen, alsof jullie daar samen wonen.. Kijk hoe dat bevalt, samen een kamer delen, samen koken, samen enz enz.. Denk dat je dan snel genoeg door hebt hoe het bevalt en of je daar al aan toe bent..
|
Zoals Methuselah al zei, dat is wel erg snel zo in je eerste jaren unief..
En als er iets fout gaat zit je daar in je studio als je die samen huurt, waarom probeer je t niet eens eerst om te kijken of dat lukt voor n korte periode.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3 Verwijderd | 500 | 16-12-2011 23:35 | |
Verhalen & Gedichten |
niet echt een gedicht, meer proza.... strontkind | 5 | 08-03-2008 08:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Werk, Geld & Recht |
wonen in amersfoort dwight88 | 20 | 09-06-2005 20:17 | |
Psychologie |
gevangen in jezelf heavyukkie | 23 | 22-02-2005 19:11 | |
Muziek |
Flat Tyres & Third Wing in Docx, Assen + Sally O'Briens, Groningen Struiks | 7 | 13-11-2004 19:26 |