Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is een software-prullenbak. Voor hardware heb je een harde prullenbak nodig. ![]()
||
Citaat:
hm..zeur ![]() ![]() problemen kunnen toch in een softwarematige prullenbak? aangezien problemen niet iets tastbaars is? ![]()
||
Citaat:
Zijn probleem is wel degelijk tastbaar: een in Taiwan door kinderarbeid geproduceerd elektrisch kacheltje. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
omdat jij een probleem hebt, hoeft dat niet te betekenen dat wij je verplicht zijn een antwoord te geven! We zijn hier niet een helpdesk die betaald word om zich over jouw probleem te buigen. Met een beetje initiatief lukt het je zelf ook wel, dus ipv hier te zeuren ga zelf zoeken op internet ofzo! Als ik zo'n kaartje had, had ik dus echt wel rtl4, en als ik het kan, dan kan jij dat net zo makkelijk. Zeikbal!
||
Citaat:
Ik kom vast heel lollig en vervelend over, maar humor moet zo nu en dan kunnen, vooral als duidelijk is als de topicstarter niets meer met zijn of haar topic kan. Ik vind het vervelend voor je dat je dat probleem hebt; ik voel me ook genaaid als ik een (duur) produkt koop en het voldoet niet aan mijn verwachtingen. Zaak is dan om bij de winkel te klagen, de fabrikant te emailen/bellen of anderzins aktie te ondernemen. Maar dit probleem is te specifiek voor anderen om jou te helpen. Suggesties waren er om de frequentie handmatig in te voeren, je zou na kunnen vragen of deze mogelijkheid bestaat. Veel andere bruikbare antwoorden zul je in dit topic echter niet vinden denk ik.
|
pff, beetje kinderachtige posts van sommige mensen hier zeg. ook van de mensen waarvan ik dit niet echt zou verwachten. fijn dat jullie er niets van weten. hou dan gewoon je mond, ga geen tv-kaarten die je niet kent afkraken en prullenbakken posten (ok, dat was wel grappig
![]() @ topicstarter, meer info! welk progje gebruik je om tv te kijken. heb je al gezocht naar hoe je dat ding zlef kan instellen? dus, allemaal weer lief doen en zo. enligtment maak je naar als forumbaas waar en ruim de boel in dit topic een beetje op dan is iedereen weer blij ![]() -de postbode-
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[laptop] tv-out is zwart wit beeld very drunk driver | 21 | 28-09-2005 15:03 | |
Software & Hardware |
[IRQ] Problemen met tv tuner 0oFZo0 | 0 | 19-11-2004 22:59 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Het nut van Video-in? Atje85 | 25 | 04-11-2003 10:21 | |
Software & Hardware |
wat is een goeie tv kaart? aap777 | 8 | 20-05-2003 21:54 | |
Software & Hardware |
tv kaart werkt niet :-( kikkerkut | 7 | 22-02-2002 19:12 | |
Software & Hardware |
tv kaart werkt niet meer :-( kikkerkut | 1 | 31-01-2002 11:32 |