Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het leven heeft soms (bij sommige mensen vaak) tegenslagen. Dit is zo een (grote) tegenslag voor jou. Niet iedereen is 100% happy en het lukt niet iedereen om alles 100% goed te doen... wedden dat het jou dit keer wel lukt! (maar dan moet je niet op je luie reet blijven zitten hé! ![]() Anywayzz, het examen gaat om je prestatie en niet hoe goed je geleerd heb. Leren is wat anders dan Studeren. Bij je schoolonderzoeken heb je moeten leren... nu moet je studeren (dus begrijpen wat je geleerd heb). En ja, slapen is ook heeeeeeeeel belangrijk! Je kan beter vroeg naar bed gaan dan om 12 uur s'nachts nog ff leren (70% vergeet je toch weer). Good luck peoplezz! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou ik ben tot iets van 6 uur doorgegaan ofzo 's ochtends ja! en ja ik ben laat begonnen. ken boek a en boek b1 wel ok. en boek b2 niet zo goed... maar ja shit happens!!!! ik kon niet slapen vanochtend ![]() ![]() natuurlijk wil ik hoger cijfer. maar ja... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien komt het ook allemaal nog wel goed met mij... IK KAN HET!!!!!!! JAAAAAA TJAAAKKKAAAAAAAAAAAA..... nee, sorry het helpt niet ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2008 |
Motivatie flyaway | 8 | 11-04-2008 22:17 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #81 darkfairy | 495 | 14-01-2007 19:22 | |
Algemene schoolzaken |
niet kunnen opbrengen Vini-Vidi-Vici | 21 | 28-03-2004 01:04 | |
Psychologie |
jezelf mentaal sterk houden damaetas | 26 | 06-04-2003 19:19 | |