Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 22:56
Gadje
Gadje is offline
hoe vond je t?
kvont tof vooral spineshank.... ik ben halfdood....*gaat slapen*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2003, 23:08
Roxy
Roxy is offline
khad uiteindelijk best toch kunnen gaan want ik heb natuurlijk geen ruk aan school gedaan, zucht..
Oud 31-05-2003, 18:50
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik vond het erg tof. Jammer van het geluid bij Chimaira, dat was niet echt geweldig vond ik. Maar ze speelden zeker wel goed. Had alleen niet verwacht dat ze er zo metal uit zouden zien, hehe
Spineshank vond ik ook goed, ondanks de keelontsteking van de zanger. Jammergenoeg speelden ze Transparent niet, maar wel veel andere vette nummers. Veel Slipknot t-shirts aanwezig.
Bij de singles van de cd 'the height of callousness' véél gespring, omg.
Ja, was een leuk concertje.
Oud 31-05-2003, 19:05
86dagreed
86dagreed is offline
Ik heb ze nog geinterviewd, wel cool, gratis zuipen op roadrunners kosten en beetje met zanger Chimaira en drummer Spineshank op terrasje zitten.

Heb ze nog gevraagd wat hun favoriete kleur onderbroek was, of ze liever vastzaten in een vissekom of konijnenhok en of ze liever bier of ochtendurine hadden.

voor rest wel serieuze shit, zal binnenkort wel ergens een link plaatsen.

Wisten jullie dat het 2 uur even niet doorging? Hoorden we, Chimaira moest vandaag hun belangrijkste show in Europa spelen (grootste show voor hun) en ze moesten om 10 uur weg en zanger Spineshank had keelontsteking, dus dat was een grote klotezooi. Toen zei de tourmanager van Die bands : 'nee sorry gat niet door'. Nou telefoontje naar VS, moest iemand daar van RR beslissen of ze mochte optreden of niet. Chimaira wou ook graag, want ja, was hun 1e show in nederland.

Ging door, gelukkig.

Die drummer van spineshank zat echt enorm verdrietig aan ons tafeltje toen het niet doorging, was wel enigzins indrukwekkend om te zien.

Concert: tja, chimaira geluid was slecht, geweldige presentatie vind ik 'metal' hoor , ik wil ze wel eens als headliner zien.

Spineshank vond ik goede presentatie, maar de magie van dynamo 1999 was er niet. Ik vond het goed, maar je kon horen dat hij niet goed bij tem was en ik eet niet. Het was zeker goed, maar niet Superieur.

Ow ja, dat irritante tmf publiek daar, heb ik me aan ge-ergerd.
Oud 31-05-2003, 19:28
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 31-05-2003 @ 20:05:

verslag van een insider : P
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 08:47
Carn
Carn is offline
Chimaira: Strak als een tiet, en ik vond het geluid persoonlijk niet zo slecht. Spineshank vond ik de balans stuk slechter, maar goed.

Wel netjes dat ze toch opgetreden hebben, ook leuk dat Johnny Santos na optreden ook ff uitgebreid krabbeltjes kwam zetten en fototjes nemen, ondanks zn keel probleempjes.

Wel humor, Chimaira moest zaterdag om 11:00 spelen op Download festival in Engeland, dus reken maar uit hoeveel je slaapt als je rond n uur of 23:30 in Tilburg weg rijd.

I
Hate
Everyone!
Oud 01-06-2003, 22:01
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
weezzz schreef op 31-05-2003 @ 19:50:
Bij de singles van de cd 'the height of callousness' véél gespring, omg.
Ja, was een leuk concertje.
idd, heel veel gespring/geduw/getrek. was weeres in gevecht om cd, had n vriend van mij m al. is best toffe cd.
kvont egt tof
@86dageed, leuk, kwil dat interview wel lezen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 00:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gadje schreef op 01-06-2003 @ 23:01:
idd, heel veel gespring/geduw/getrek. was weeres in gevecht om cd, had n vriend van mij m al. is best toffe cd.
kvont egt tof
@86dageed, leuk, kwil dat interview wel lezen
die roadrunner new shit dingen? kan je ook bij de locale new shit dealer halen en na afloop hebben we er ook nog n partij verspreid
Oud 02-06-2003, 17:11
Gadje
Gadje is offline
ja weet ik, maar dar kwam ik ook daarna achter, ze zeiden er nie bij dat ze die na afloop gingen verspreiden. en kwis nie eens wat voor cd t was agja, altijd leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten