Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben vorig jaar blijven zitten dus heb dit jaar 4havo overgedaan.
vond t niet echt een ramp ofzo. wou ook wel blijven zitten omdat mijn vader ieder moment kon overlijden en ik dan in mn examenjaar zou zitten en ik niet wist hoe ik er op zou reageren... had opzich wel over gekund als ik hard had gewerkt. in het begin vond ik t wel raar.. ging ook niet zoveel met die mensen om uit mn klas, maar wel met 1 meisje, want zij had vorig jaar met mij precies dezelfde vakken gedaan en we hadden nu weer precies hetzelfde vakkenpakket dus ik kende haar al. en ook kende ik nog een paar andere mensen die al eerder waren blijven zitten en bij wie ik in de brugklas had gezeten. nu ga ik met iedereen heel veel om en heb t echt heel gezellig. Gezelliger dan vorig jaar. Deze mensen zijn gewoon veel leuker.. Dus het is echt geen ramp. |
![]() |
||
Citaat:
succes!
|
Verwijderd
|
Ik ben gelukkig nooit blijven zitten, hoewel het er in de 2e erg om hing. Ik had toen al zo'n beetje berust in het feit dat ik naar de havo ging en daarna verder zou gaan op het vwo (dus na de havo), maar hoe meer ik er over nadacht hoe meer het als falen voelde. Ik heb me toen kapot geknokt en ben toen, zonder bespreekgeval te zijn, gewoon over gegaan. Dat was echt
![]() ![]() |
![]() |
|
Nopez, nooit gebeurd
![]() Nu gebeurt het ook niet, want ik zit al op een hogere school, heb mijn propedeuse al, en tot nu toe alles gehaald van de andere jaren dus ik ga zeker door naar het volgende jaar.
|
NOg nooit gebeurd, maar heel misschien blijf ik dit jaar (3vwo) zitten, het lijkt me heel erg. Als het gebeurt hoop ik wel bij leuke kinderen te komen natuurlijk, maar dat is dan ff afwachten. Eerst ga ik nog hard werken want ik probeer gewoon over te gaan, heb er eingelijk wel vertrouwen in!!!
![]()
|
Ben in de 3e blijven zitten.. Helft van de klas bleef zitten dus was niet zo erg.. Ikben zelf 16 en zit bij jongens van 14 in de klas
![]() ![]()
|
Ik blijf waarschijnlijk ook zitten, maar ja. ik vind het niet zo erg. in de 4 jaar dat ik hier nou op school zit is al meer dan de helft van mijn klas blijven zitten. dus ik ken de meeste wel en heb er al bij in de klas gezeten
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben ziek enkan ik neit teveel indrukken hebben dit weekend ben ik 1 dag weggeweest naar rotterdam (gewoon familie) en de volgende dag 5 uurtjes weggeweest emt mn moeder naar een bos met de trein.. en gister was ik er echt kapot van.. ik kon alleen maar slapen.. Kon neit normaal op een stoel zitten omdat ik zo duizelig was en had knallende koppijn ik kan gewoon neit teveel dingen doen volgens de psyg.. anders word ik ziek.. En ik zit idd vrij veel achter de computer omdat ik niet zo superveel anders kan doen.. Ja ik doe nu wel een beetje thuissshcool ga met honden enzo wat doen.. maar als ik met iemand afspreek ofzo ben ik de volgende dag daar nog helemaal moe van. ik verzuim sinds de meivakantie volledig omdat ik toch weet dat ik blijf zitten.. daarvoor ging ik nog wel af en toe |
![]() |
|
Ik ben in de 3e al een keer blijven zitten en nu in de 5e weer. Ik heb 't echt nog geprobeerd, ik heb me helemaal de pokke zitten leren maar tijdens de repetitities weet ik telkens helemaal niks meer. ik heb nu dus 5 onvoldoendes dus het is echt over
![]() Gelukkig heb ik bericht gehad van Velvet dat ze graag wat van me willen horen, dus misschien kan ik daar dan binnenkort gaan werken. En als ik ooit de motivatie mocht krijgen om weer te gaan leren, dan kan ik iedergeval een mbo-opleiding doen en vanaf dat verder....of vanaf m'n 21e proberen ergens binnen te komen met een toelatingsexamen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Zitten blijven of is er een oplossing Turtle3 | 3 | 03-09-2007 02:32 | |
Algemene schoolzaken |
Zitten blijven op LO? -00333- | 39 | 08-12-2004 06:27 | |
Algemene schoolzaken |