Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 17:19
Choke
Choke is offline
Wie is dat al eens overkomen.. of bij wie gaat het dit jaar gebeuren??? ik blijf waarhscijnljik zitten.. en ik kijk er zo erg tegenop!!!
Oud 12-06-2003, 17:24
foefighter
foefighter is offline
humz nou veel sterkte ik ga als het goed is wel over. Ik moet deze periode dus echt niet verpesten. Ik denk ook wel dat mijn ouders aardig boos zouden zijn als ik zou blijven zitten. Dat betekend dus geen computer enz enz. maar even ontopic.

Blijven er verder geen bekenden van je zitten ofzo dan kun je daar nog altijd mee omgaan?
Oud 12-06-2003, 17:26
deesmees
deesmees is offline
wat voor school doe je dan?welke klas?
ja lastige is ze zijn jaar jonger en kinderachtiger en al paar jaar ''samen'' zeg maar,je komt als vreemde ertussen en das niet leuk!
Oud 12-06-2003, 17:34
Miracle
Miracle is offline
Ja, ik blijf dit jaar ook zitten. Vind het niet zo erg eigenlijk.
(maar dat ga ik hier niet helemaal uitleggen)
Oud 12-06-2003, 17:41
Verwijderd
het overkwam mij ooit in de 4de ik was niet treurig ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 17:57
mR
mR is offline
Ben in de 2de blijven zitten.

Valt opzich wel mee, alleen knudde dat je niet met je oude klasgenoten meer in de klas zit.

Verder was t voor mij gwoon rustig t jaar overdoen en daarmee een betere basis voor volgend jaar leggen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:05
ssjpan
ssjpan is offline
Ik blijf dit jaar ook zitten, maar ik vind het niet zo erg. Er blijven veel jaargenoten zitten. En nu hoef ik niks meer te doen voor school, terwijl de anderen die wel of misschien over gaan, heel veel moeten inleveren enzo. Ik mag dat gewoon overslaan.
Oud 12-06-2003, 18:21
Thomas
Thomas is offline
Nog nooit meegemaakt, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:24
Denise84
Denise84 is offline
nooit overkomen
Oud 12-06-2003, 18:26
Shock
Shock is offline
Ben een paar keer net met de hakken over de sloot overgegaan, dit jaar ga ik het ruimschoots halen als ik er even de tijd voor neem
Oud 12-06-2003, 18:29
Verwijderd
ditr jaar blijf ik zitten

maar daar staat dan weer tegenover dat ik oko ben overgeslagen vroeger
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:30
Veenbes
Veenbes is offline
Nog nooit gedaan en denk ook niet dat het dit jaar gebeurt, ik zou het wel erg vinden als ik niet meer bij mijn vrienden in hetzelfde jaar zou zitten. Qua leeftijd is het juist wel fijn, dan ben ik niet meer de jongste.
Oud 12-06-2003, 19:28
Lightlady
Lightlady is offline
Neuh nog niet gebeurd...
Maybe dit jaaar kweenie....
Dit trimester telt 2x mee dus kan het nog halen als ik zin heb
Oud 12-06-2003, 19:29
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
dreen schreef op 12-06-2003 @ 18:34:
Ja, ik blijf dit jaar ook zitten. Vind het niet zo erg eigenlijk.
(maar dat ga ik hier niet helemaal uitleggen)
doen!

is mij btw nog nooit overkomen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:12
the tourist
the tourist is offline
School & Studie?

Ik ben nog nooit blijven zitten.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:14
Quiana
Quiana is offline
In de 1e, en in de 2e. De tweede keer dat ik de 2e deed
ben ik ermee gekapt, kijk zelf maar of je dat
als zitten blijven ziet of niet.

Sterkte ermee.
Oud 12-06-2003, 20:19
Dminor
Dminor is offline
Ik heb er geen ervaring mee en ga er ook geen ervaring mee krijgen. Zodra het ook maar enigszins in de buurt ervan zou komen, zou ik denk ik eens wél iets uit gaan voeren, zij het met mate, en dan lukt het alsnog makkelijk.

En dyfuus: jij moet niet zoveel achter de computer hangen, volgens mij verzuim je daardoor veel te veel tijd en ben je mede daardoor blijven zitten. Of zit ik er helemaal naast?
Oud 12-06-2003, 20:20
M@rco
M@rco is offline
Ja, is me één keer gebeurd en dat gaat me niet nog een keer overkomen.

Vond het toen niet zo erg... zat toch in een kutklas, m'n huidige klas is een stuk leuker
Oud 12-06-2003, 20:32
Gutterflower
Gutterflower is offline
Ik bleef vorig jaar zitten, in 4 vwo. Vond het niet zo heel erg. Het was niet zo dat ik aan het eind van het jaar nog in spanning zat of ik wel of niet overging, want ik wist rond maart al dat ik het niet zou halen. Ik vond het wel jammer dat ik mijn klas moest verlaten, maar ik heb nu ook een leuke klas, dus.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:34
Verwijderd
Ik ben een keer blijven zitten in de tweede. Dit vond ik toen heel erg, vond het niks om met die stomme brugjes in de klas te komen. Uiteindelijk heb ik er geweldige mensen leren kennen, die nu mijn beste vrienden zijn.
Ik denk dat er een verschil is tussen blijven zitten in de onderbouw en blijven zitten in de bovenbouw. Als je in de onderbouw zit, zit je de hele dag met dezelfde klas. Daardoor verlies je sneller je oude vrienden. In de bovenbouw heb je meer clusters, waardoor het niet zo heel erg veel uitmaakt bij wie je in de klas zit, want je vrienden zie je toch wel in de pauzes.
In je nieuwe klas leer je echt wel nieuwe mensen. De eerste week is rampzalig, daarna weet je eigenlijk niet beter. Het is rot, maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:41
Verwijderd
het is me gelukkig nog nooit overkomen gelukkig
maar het is niet zo heel erg als het gebeurd, wat is 1 jaartje nou op je hele leven?
Ik ga bijvoorbeeld naar de UT en dan hoor je dat het juist niet zoveel voorkomt dat mensen hun studie binnen de tijd (5 jaar) halen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:52
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
1 keer.

In de vierde, en ik vond dat niet zo erg. Zowel door de klas waar ik uitkwam, als die waar ik in terecht kwam Die was 'beter'.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:07
wissie
wissie is offline
Ik blijf dit jaar zitten door niet nader te noemen omstandigheden, en ik vind het jammer dat ik een jaar extra op de middelbare school moet zitten, maar qua klasgenoten kan het me niets schelen. Ik zit in de bovenbouw, en we trekken als klas niet met elkaar op, dus het maakt niet uit dat ik nu bij andere mensen kom.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:10
Repsaj
Repsaj is offline
Ja, eerst was ut wel klote maar daarna viel het wel mee. Nieuwe mensen, fietsend door het jaar, veel vrijstelling, en toen toch jammer dat het jaar alweer voorbij was...
Oud 12-06-2003, 21:39
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ben in de 5e blijven zitten en in de 6e gezakt, toen naar andere school gegaan. nog 3 vakken gedaan waarvan ik er 1 niet haalde, dus net 1 vak te weinig had voor mnVWO toen weer een jaar 3 vakken gedaan. En nu zit ik met 9 vakken in 9 jarig VWO

Maar blijven zitten is niet zo erg. Al doe je het niet voor je lol natuulijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 21:54
Kamilla
Kamilla is offline
Niet echt blijven zitten, wel dat ik 3 Havo niet haalde. Toen kon ik dus kiezen om of die klas over te doen of naar Mavo 4 te gaan. Ik heb voor dat laatste gekozen omdat ik eigenlijk zo snel mogelijk van die school af wilde.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:24
miro
miro is offline
Ik ben in havo 2 blijven zitten. Vond ik heel erg, kwam allemaal bij van die "kleuters" in de klas Maar van de andere kant voelde ik me best wel stoer, ik hoefde echt helemaal niks te doen. En die jongetjes uit mn klas keken best wel tegen me op
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:29
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
koemeeltje schreef op 12-06-2003 @ 22:54:
Niet echt blijven zitten, wel dat ik 3 Havo niet haalde. Toen kon ik dus kiezen om of die klas over te doen of naar Mavo 4 te gaan. Ik heb voor dat laatste gekozen omdat ik eigenlijk zo snel mogelijk van die school af wilde.

die keuze had ik ook
Oud 13-06-2003, 03:13
Verwijderd
Ben vorig jaar blijven zitten dus heb dit jaar 4havo overgedaan.
vond t niet echt een ramp ofzo. wou ook wel blijven zitten omdat mijn vader ieder moment kon overlijden en ik dan in mn examenjaar zou zitten en ik niet wist hoe ik er op zou reageren...
had opzich wel over gekund als ik hard had gewerkt.

in het begin vond ik t wel raar.. ging ook niet zoveel met die mensen om uit mn klas, maar wel met 1 meisje, want zij had vorig jaar met mij precies dezelfde vakken gedaan en we hadden nu weer precies hetzelfde vakkenpakket dus ik kende haar al. en ook kende ik nog een paar andere mensen die al eerder waren blijven zitten en bij wie ik in de brugklas had gezeten.

nu ga ik met iedereen heel veel om en heb t echt heel gezellig. Gezelliger dan vorig jaar. Deze mensen zijn gewoon veel leuker.. Dus het is echt geen ramp.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 15:26
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Choke schreef op 12-06-2003 @ 18:19:
Wie is dat al eens overkomen.. of bij wie gaat het dit jaar gebeuren??? ik blijf waarhscijnljik zitten.. en ik kijk er zo erg tegenop!!!
Ik leef met je mee hoor, mij gebeurt het ook dit jaar. Ik kan kiezen of ik naar 4 HAVO wil of blijf zitten in 3 VWO. Ik blijf gewoon zitten denk ik. Het nare is wel dat je met allemaal kleine kinderen in de klas komt maar dat went denk ik wel

succes!
Oud 13-06-2003, 16:10
Verwijderd
Ik ben gelukkig nooit blijven zitten, hoewel het er in de 2e erg om hing. Ik had toen al zo'n beetje berust in het feit dat ik naar de havo ging en daarna verder zou gaan op het vwo (dus na de havo), maar hoe meer ik er over nadacht hoe meer het als falen voelde. Ik heb me toen kapot geknokt en ben toen, zonder bespreekgeval te zijn, gewoon over gegaan. Dat was echt , dat ik gewoon over kon. Mijn mentaliteit is toen heel erg veranderd en in de derde deed ik meer mijn best, ging toen gewoon goed over, wel met een onvoldoende. Dit jaar gaat het nog beter dan alle jaren ervoor en heb ik het hele jaar gemiddeld nog geen onvoldoende gestaan. Ik hoop dat ik dat volhoud en dan ga ik zeerrrr ruim over, met echt een goede lijst.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 20:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nopez, nooit gebeurd had alles altijd goed in orde.
Nu gebeurt het ook niet, want ik zit al op een hogere school, heb mijn propedeuse al, en tot nu toe alles gehaald van de andere jaren dus ik ga zeker door naar het volgende jaar.
Oud 13-06-2003, 20:45
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Nee, nooit gebeurd.
Oud 13-06-2003, 21:14
pepijn 14
pepijn 14 is offline
tot nu toe niet gebeurd, dit jaar heel krap; ik moet voor wiskunde een 5.7 halen en voor n/s een 7.2. dan ga ik met 2 vijven over
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 21:45
Tofke_H
Tofke_H is offline
School & Studie
Oud 13-06-2003, 21:53
Mémoire
Mémoire is offline
Ik blijf dit jaar zitten, zit er nu nog niet echt mee. Ik denk (weet wel zeker) dat, ik daar na de vakantie anders over denk, en dat ik me er wel klote over ga voelen, maarjah eigenschuld.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 08:51
soske
soske is offline
NOg nooit gebeurd, maar heel misschien blijf ik dit jaar (3vwo) zitten, het lijkt me heel erg. Als het gebeurt hoop ik wel bij leuke kinderen te komen natuurlijk, maar dat is dan ff afwachten. Eerst ga ik nog hard werken want ik probeer gewoon over te gaan, heb er eingelijk wel vertrouwen in!!!
Oud 14-06-2003, 11:02
DXC
DXC is offline
Ben in de 3e blijven zitten.. Helft van de klas bleef zitten dus was niet zo erg.. Ikben zelf 16 en zit bij jongens van 14 in de klas Dat is ook niet alles.. Maar je leert wel veel nieuwe mensen kennen..
Oud 14-06-2003, 13:16
@Moon
@Moon is offline
Ja, in groep 2 Vind het nu echt zwaar irritant, ben je telkens zowat de oudste van de klas....
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 14:21
kweety
kweety is offline
Ik blijf waarschijnlijk ook zitten, maar ja. ik vind het niet zo erg. in de 4 jaar dat ik hier nou op school zit is al meer dan de helft van mijn klas blijven zitten. dus ik ken de meeste wel en heb er al bij in de klas gezeten
Oud 14-06-2003, 16:20
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Quiana schreef op 12-06-2003 @ 21:14:
In de 1e, en in de 2e. De tweede keer dat ik de 2e deed
ben ik ermee gekapt, kijk zelf maar of je dat
als zitten blijven ziet of niet.

Sterkte ermee.
wat doe je nu dan?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:38
Mindfields
Mindfields is offline
jep, ik blijf zitten in 3gym
Oud 15-06-2003, 15:35
Verwijderd
Nee,gelukkig ben ik nooit blijven zitten.En dit jaar blijf ik ook niet zitten.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 15:52
marlies
marlies is offline
Citaat:
@Moon schreef op 14-06-2003 @ 14:16:
Ja, in groep 2 Vind het nu echt zwaar irritant, ben je telkens zowat de oudste van de klas....
zeker omdat je nog te 'speels' was.. Dat vind ik altijd zo'n onzin!! en nu zit jij met de gebakken peren
Oud 16-06-2003, 11:40
Nieni
Nieni is offline
Gebeurt misschien nu in 3 gymnasium...maar als ze me een beetje matsen met het profieltotaal enzo...ga ik misschien over. Of ik krijg een taak, dat kan ook nog...
Oud 16-06-2003, 15:01
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
jeuh ik ben over met 2 vijfen. een voor engels, en een voor duits 1,2
stond oko nog een 5 voor letterkunde, maar had een 8,9 op tentamen......
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 15:09
guess what
guess what is offline
ik ben vorig jaar blijven zitten, en er is niets ergs aan! mensen in je nieuwe klas leer je gauw genoeg kennen en het is allemaal iets makkelijker, dus je kan ook nog bij blijven
Oud 16-06-2003, 19:20
Verwijderd
nog nooit
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 12-06-2003 @ 21:19:

En dyfuus: jij moet niet zoveel achter de computer hangen, volgens mij verzuim je daardoor veel te veel tijd en ben je mede daardoor blijven zitten. Of zit ik er helemaal naast?
je zit dr helemaal naast

ik ben ziek enkan ik neit teveel indrukken hebben

dit weekend ben ik 1 dag weggeweest naar rotterdam (gewoon familie) en de volgende dag 5 uurtjes weggeweest emt mn moeder naar een bos met de trein.. en gister was ik er echt kapot van.. ik kon alleen maar slapen.. Kon neit normaal op een stoel zitten omdat ik zo duizelig was en had knallende koppijn

ik kan gewoon neit teveel dingen doen volgens de psyg.. anders word ik ziek.. En ik zit idd vrij veel achter de computer omdat ik niet zo superveel anders kan doen.. Ja ik doe nu wel een beetje thuissshcool ga met honden enzo wat doen.. maar als ik met iemand afspreek ofzo ben ik de volgende dag daar nog helemaal moe van.

ik verzuim sinds de meivakantie volledig omdat ik toch weet dat ik blijf zitten.. daarvoor ging ik nog wel af en toe
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 18:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben in de 3e al een keer blijven zitten en nu in de 5e weer. Ik heb 't echt nog geprobeerd, ik heb me helemaal de pokke zitten leren maar tijdens de repetitities weet ik telkens helemaal niks meer. ik heb nu dus 5 onvoldoendes dus het is echt over
Gelukkig heb ik bericht gehad van Velvet dat ze graag wat van me willen horen, dus misschien kan ik daar dan binnenkort gaan werken. En als ik ooit de motivatie mocht krijgen om weer te gaan leren, dan kan ik iedergeval een mbo-opleiding doen en vanaf dat verder....of vanaf m'n 21e proberen ergens binnen te komen met een toelatingsexamen.
Reageren

Regels voor berichten