Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Juist de kleine dingen in het leven zijn belangrijk. Ben blij dat je daar levensvreugde uit haalt. Zoveel mensen zien die kleine dingen niet meer. Het is ook niet mogelijk elke minuut van het leven te genieten,er zijn ook veel lessen te leren. |
![]() |
||
Citaat:
maar maakt mij dat ook blij...? Niet altijd... maar soms wel, als ik mijn ogen dichtdoe, en zie. Als ik dichter bij `zijn` kom...dan krijg ik soms tranen van het liefdevolle gevoel, en dan moet ik soms lachen om dit perfecte maar ironische leven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat liefdevolle gevoel ervaren is... waar het om gaat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Juist,je bent niet meer afhankelijk van dingen buiten jou,het is innerlijke vreugde.Dat kan niemand van je afnemen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maare hoe zit t bij jou dan? geniet jij van alles of wat?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben neiuwsgieirg sorry.....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Levensvreugde zit in de kleine dingen. ![]() |
![]() |
|
Over het algemeen geniet ik met volle teugen van praktisch ieder aspect van het leven. Ik zie mezelf dan ook als een behoorlijk gelukkig mens(helemaal nu ik geslaagd ben voor mijn havo). Er zijn wel dingen die het gelukkig blijven soms moeilijk maken, maar zolang ik die dingen als uitdaging zie, krijgt het leven mij niet klein.
Levensvreugde is overal uit te halen, gelukkiger worden vind ik niet moeilijk.
|
![]() |
Ik heb geluksmomenten. Momenten die soms maar heeeeeel kort duren, maar dan voel ik mijn hele lichaam overkoken van energie en dan heb ik ook een heeeeeele grote smile op mijn face. Ik kan die momenten door de vremeste dingen krijgen: een mooi liedje van acda en de munnik, de zon die smorgens op mijn huid straalt, las iemand iets lueks tegen me zegt, ALS ik heb hardgelopen en het ging heel lekker. Dan kan ik me echt heeeeel gelukkig voelen. Maar ik ben absoluut niet standaard gelukkig ofzo. (ook nie ongelukkig trouwens)
R |
![]() |
|
Eest zorg ik voor vrede in mijzelf. Een gevoel van complete vrede, een staat waarin je in harmonie bent met je omgeving en met jezelf. Uit deze vrede komt vreugde voort. Een vreugde waarvoor geen exterene invloeden nodig voor zijn.
Een hele kalme volmaakte vrede die je vult in elke atoom van je lichaam. Dit probeer ik omhoog te houden, wat lastig is als je dingen "moet" Zo is onze maatschappij gebouwd. Het draait om tijd en geld. Het moet zo snel mogelijk en zo veel mogelijk. Er is een constante druk en een constant gevoel van "Ik moet nu dit en dat doen" Dit ben ik nu aan het doorbreken, totdat er een staat komt waardoor de "veil" van deze Densiteit doorbroken wordt en de achterliggende matrix/opbouw en lightcodes van dit universum zichtbaar worden. Totdat ik reconnect met de energien van het universum en als dit gelukt is, kan ik mijzelf onderhouden met pure energie. Hiervoor is echter wel een groot proces aan verbonden, het verhogen van mijn frequentie, van de vibratie van mijn physical body en lightbodies. Daarna verkeer je in een staat van ultieme bliss en vrede, een vrede van complete harmonie met het universum. Wees Puur jezelf, Creer je een vrede injezelf en je zult meer gaan begrijpen wat ik bedoel. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja,vreugde zit in jezelf waardoor je geen externe factoren nodig hebt om je vreugdevol te voelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vreugde zit in jezelf ja. De omstandigheden maken wel wat uit, maar niet alles. Hoe ieder mens op bepaalde gebeurtenissen reageert verschilt. De een is gelukkig onder omstandigheden waar een ander zich doodongelukkig zou voelen. Hetzelfde geldt voor ongeluk. Veel mensen gaan weg, op letterlijke of overdrachtelijke wijze, en proberen zo te ontsnappen aan hun bestaan, aan henzelf. Maar dat heeft geen zin, want waar je ook naar toe gaat, je neemt toch altijd weer jezelf mee. Levensvreugde zit voor een heel groot gedeelte in het accepteren van je beperkingen, en vreugde putten uit wat je wel hebt en kunt. Count your blessings, every day.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Memories (KRO) Love & Peace | 0 | 26-11-2007 21:46 | |
Psychologie |
Alleen Jij ware man | 57 | 01-11-2004 08:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Erfelijke ziekte bij donor van sperma... PrackaH | 10 | 27-02-2002 21:30 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chirurg wil organen van dode criminelen voor transplantatie PV | 22 | 07-02-2002 19:20 | |
Psychologie |
Onbegrip voor 'denken in verscheidene lagen' Marc S | 8 | 11-01-2002 07:03 |