Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb nooit zin in school...maar dat komt misschien ook omdat ik dit jaar niet echt veel doe er voor en nog steeds niet weet of ik over ga en of ik over wil..ik vind mn vakkenpakkket ook maar niks enzo..behalve de drie ckv vakken en geschiedenis,dat vind ik echt leuk om te doen en leren..de rest boeit mij niet echt..
t enige leuke aan school is de mensen..neej niet de docenten,maar me vrienden en vriendinnen op school... |
![]() |
|
ik vind het ontzettend leuk om naar school te gaan, op de middelbare school was dat al zo, ik hou gewoon van dingen leren, en nu ik een studie doe waar ik zelf voor gekozen heb omdat de inhoud me zo interessant leek vind ik college volgen ook zeker geen probleem.
|
Op dagen dat ik niet naar school hoef weet ik van gekkigheid niet wat ik moet doen. ZOnder school zou ik denk ik maar een saai leven hebben dus een leven zónder school is ook niet alles!
![]()
|
![]() |
Ik ben blij dat ik naar school kan,
interessante vakken in mijn profiel N&G waar je echt wat mee kunt, en waar je dingen mee kunt verklaren die al vanaf toen je klein was in je hoofd zitten. Buiten het profiel vind ik school wat minder, maarja, dat hoort erbij. Het huiswerk en de werkdruk is soms wel vervelend. Maar overall ben ik blij dat ik naar school kan. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind school wel leuk, mits er nuttige vakken worden gegeven.
Gs, ec12, ak, en, in, enz. zijn nuttige vakken die ik graag leer. Aan de andere kant zijn er echter totaal onnozele dingen zoals ckv. Ook worden er wat extra talen aan de leerling opgedrongen zoals fa en du. Die zouden eigenlijk gewoon keuzevakken moeten zijn. Aan engels heb je genoeg.
|
school gaat wel, maar het huiswerk.... soms vind ik school wel leuk, maar meestal niet. maar dat komt dus vooral door het huiswerk, ik houd zo weinig tijd over voor andere dingen. sommige vakken vind ik wel leuk, daar heb ik dan wel zin in, maar de meeste vakken vind ik gewoon stom.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind school gewoon leuk.
leuk om allerlei dingen te leren. ik heb een vakkenpakket wat ik leuk vind, gewoon vakken die ik interessant vind, en waar ik ook wel goed in ben. Het contact met klasgenoten enz. En de regelmaat. zoals nu vakantie vind ik wel lekker, als ik maar werk heb, want als ik 'n paar weken thuis zit te kijken, wordt ik stapeldol. en als ik naar school ga verveel ik me ook niet en 't is meestal nog nuttig ook! |
![]() |
||
Citaat:
dit zijn oa. dingen die je leert bij maatschappijleer, die ik voorheen nog niet kende (of nog steeds niet, omdat ik het onderwerp pas volgend jaar krijg). Kortom, ik ben het niet eens met je stelling ![]()
||
![]() |
Citaat:
Sorry, maar maatschappijleer is waarschijnlijk voor mij het vak waar ik het minste leer. Daarom is het gemiddelde van onze 4vwo klas ook een 8,1 voor maatschappijleer. Het zou aan onze methode kunnen liggen. |
![]() |
|
Nu wel, omdat ik volgend jaar in de 4de zit en ik dus over de helft ben. Verder MOET ik gewoon iets te doen hebben dat enige hersencapaciteit vergt, want anders denk ik teveel en word depri. Ook is school een goed excuus om vroeg op te staan, en als je mijn weekend ritme ziet zul je begrijpen waarom ik verplichtingen moet hebben.
![]()
|
Ja, ik vind het leuk school. Ik heb ook echt een ritme nodig anders doe ik vaak echt helemaal niks, behalve dan in het weekend.
Het is natuurlijk leuk dat ik vrienden op school zie, en kan bijpraten enzo. Ook dingen leren vind ik niet erg, mits het interessant is. Dingen als huiswerk, dat vind ik wel wat minder en dat doe ik ook niet echt.
|
![]() |
Ik vind school dus echt wel leuk! Gezellig met andere, je leert er nieuwe mensen kennen, je steekt er wat van op enzo. Ik werk nu elke dag van half 9 tot 5 uur en ik ben zo blij dat ik straks weer naar school kan/mag want zou er niet aan moeten denken vanaf nu tot m'n 65e te moeten werken! Vreselijk!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind school okay. Ik kan goed opschieten met leraren en ook wel redelijk met de mensen uit mn klas. Op school heb ik regelmaat en de kracht om mee te doen met de lessen. Als ik thuis kom, ben ik dit alles kwijt en doe ik, als ik niet goed in mn vel zit, geen ene fuck. Dus ik zit liever op school dan thuis, terwijl ik dat, als ik op school zit, natuurlijk niet zo voel.
|
Ik ga altijd wel graag naar school hoor. Vind het wel gezellig met klasgenoten en docenten, daar kan ik het wel goed mee vinden. Verder vind ik bepaalde vakken ook best interessant en als ik niet naar school zou gaan zou ik me dood vervelen. Ik heb nu net een paar dagen vakantie en in die eerste dagen moet ik echt wennen, dan weet ik helemaal niet wat ik moet doen en dan verveel ik me ook verschrikkelijk (het was zelfs zo erg dat ik mn kamer ben gaan opruimen
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik HAAT school.
dat zal wel komen omdat ik nooit geen vrienden op school had, altijd gepest en het buitenbeentje en ik een gruwelijke klotehekel had aan leraren. bovendien kan ik me helemaal niet concentreren en lopen de leraren me te discrimineren etc omdat je anders bent in zin van denken en doen. well, fuck them.. leraren die me commanderen en iets van me eisen kan ik wel wurgen, dus na 4 keer gezakt te zijn ben ik van school af en volgend jaar ga ik het wel weer proberen. ik heb gewoon een hekel aan school omdat het net een gevangenis lijkt.. dan MOET je op school zijn dan MAG je weer weg van school. ik kan daar niet tegen, heel raar misschien maar ja ik ben raar ![]()
|
kep nooit zin gehad in school, maar nu kan ik dus echt met geen mogelijkheid werk vinden waardoor ik dus sept nieuwe opleiding wil beginnen ipv volgend jaar sept.. de vraag is alleen nog of ik dus werkelijk aangenomen word bij die apotheek (kga apothekersass doen) en nu zit ik er dus wel echt op te hopen dat ik echt nar school kan aankomend jaar (tis toch maar 2 dgn in de week school de rest is werken)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
nergens meer zin in, depressief Anoniiem | 3 | 03-01-2012 12:34 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
Algemene schoolzaken |