Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb er niet echt zin in, ik houd van vakantie. Lekker niksen.. Alleen al dat ik er om half 7 uit moet is voor mij al een reden om er tegenop te zien, tis ook nog augustus als ik naar school moet en dus vet warm enzo en dan heb ii het nog niet eens over het huiswerk.
|
Verwijderd
|
Ik heb ontiegelijk veel zin in school! Eindelijk na 2 jaar lang met al die stomme mensen opgescheept te zitten krijg ik een nieuwe klas op niveau (hetrogene brugklas.. ik raad het NIEMAND aan die vwo doet..) en daar heb ik behoorlijk veel zin in. Ook omdat ik weer nieuwe vakken erbij krijg etc...Alhoewel ik veel harder zal moeten gaan werken en dus iets minder vrije tijd heb zie ik er niet tegen op ofzo..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mgoed we dwalen oftopic! Ik hoop dat ik erg goed ga starten want ik mag dan na mijn 1e rapport/reflectie op contrabas les ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wassut na 3 weken al zwaar zat.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Héérlijk, stinkende kluisjes, zagende leraren,
propjes gooien, dringen in de gang, vlak na de bel binnen komen om dan toch nog een briefje te moeten halen, strafuren, preken, huiswerk, aantekeningen maken, boeken meezeulen, en dat geweldige mens van gym met een enorme conditie. ![]() Oh, en dan moet ik de ge-wel-di-ge toespraak aan het begin van elk jaar niet vergeten. 'Kinders, dit wordt het moeilijkste jaar van jullie schoolcarrière. We beginnen langzaam, maar, onderschat het niet, want voor je het weet, is het jaar voorbij!' Stiekem heb ik er best zin in.
Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 09:24. |
![]() |
|
op zich heb ik wel weer zin in school, aan de andere kant zal het best anders zijn dan vorig jaar. Onze klas is flink ingekrompen. 15 man ofzo. vriendengroep van mij is van school af dus het zal wel ff anders zijn. ach, ik zie wel. je moet er toch zelf het beste van maken.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Mn mentor die me weer eens bij zich roept, de kantinejuffrouw die zeurt dat ik teveel snoep(jaja, zelfs zij!), leraren die zeggen dat ik mn boeken moet kaften, dat ik mn mond moet houden, dat ik mn huiswerk moet maken, te laat binnenkomen en zeggen dat mn sigaretje nog niet op was, achter de computers zitten en mn livejournal updaten*klik ![]() ![]() maar toch houd ik ook wel weer van die aandacht ![]() |
![]() |
|
Ik vind het echt niej leuk dat we weer naar school moeten hoor... Je MOET echt weer dingen enzow, vakantie is vet relaxed... Beetje werken, zwemmen, computeren, en vooral NIX doen...
![]() Ik baal dus echt vet dat ik over 11 dagen ofzo alweer in die klote school zit ![]() Gelukkig zie ik mijn skaTTiej dan nog wel vaak... Hij zit niej bij mij op school (gelukkig ![]() ![]() ![]()
|
Ik heb er serieus weer zin in. Nja, ok..niet echt in zeurende leraren, stikhete of juist ijskoude en meurende klaslokalen, enz. Maar ik vind het gewoon leuk om weer iedereen te zien, ik zit in een gezellige klas.
![]() Als ik me ook weer door dit jaar heen sla (met zo min mogelijk doen met zoveel mogelijk resultaat) heb ik de middelbare school eindelijk gehad!! Daar heb ik ook zin in..kan ik eindelijk naar de universiteit..ik wil een studentenleven! ![]()
|
nee, absoluut geen zin.
voorgaande jaren had ik dat wel, maar na 3 dagen school te hebben gehad bedacht ik me steeds weer dat het toch niet zo leuk was als dat het in de vakantie leek. Nu kijk ik vooruit en weet ik al dat het weer ![]() Gelukkig nog 2,5 week vakantie waar ik hard van ga genieten.
|
![]() |
Absoluut niet. Jammer genoeg heb ik nog maar 9 dagen vakantie
![]() ![]() Maar het is wel leuk om iedereen weer te zien. |
![]() |
|
Ik heb er wel weer zin in.
Iedereen weer zien, nieuwe mensen in mijn klas (ga naar 4VWO, dus 2e fase, dus nieuwe klassenindelingen) etc., het hele die-is-hot-en-die-is-absoluut-NOT-gebeuren met de nieuwe leraren... En ik ben ook wel benieuwd naar die zogenaamde 'introductie-activiteiten' die gepland staan voor de tweede schooldag, ook al krijg ik bij het woord activiteit wat bange voorgevoelens... |
![]() |
|
![]() |
Absoluut geen zin.. Komt omdat ik niet echt fan ben van de mensen waarmee ik 17 uur per week moet gaan doorbrengen (maar wel van de mensen waarmee ik de andere 7 uur les heb :-D).. Maar goed laatste jaartje, en daarna lkkr lang zomervakantie!! Ik heb toch liever vakantie, heb deze vakantie ook gewerkt dus dan heb je toch een bepaald ritme...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kreeg vandaag een brief thuis en daar stond in dat de scheikunde leraar van mijn oude school nu ook op mijn nieuwe school les komt geven! en het was echt de leukste leraar. ik had altijd lol met hem en hij had ook altijd begrip voor je als je in de problemen zat en daardoor geen huiswerk maakte ofzo.
toch nog 1 iemand die ik dan een beetje ken op die school ![]() |
![]() |
|
Mwah...
Aan de ene kant is het wel weer leuk om iedereen weer te zien enzo. Aan de andere kant wordt dit m'n examenjaar, wat betekent dat ik van m'n luie reet moet afkomen en allerlei dingen moet gaan doen, en uitzoeken wat ik nou eigenlijk wil gaan doen ![]() ![]() Maar ja... het moet maar hè ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
nergens meer zin in, depressief Anoniiem | 3 | 03-01-2012 12:34 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
Algemene schoolzaken |
zin in school ???????????????? MrT | 50 | 12-07-2003 01:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |