Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 12:55
emi
emi is offline
Over 2 weken is voor mij de eerste schooldag en ik kan haast niet wachten.
Hoe zit dat bij jullie? Hebben jullie alweer zin in school, of willen jullie nog langer op jullie luie reet blijven zitten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 12:59
Another Way
Another Way is offline
ja, het is het laatste jaar voor mij, de hel die 5 jaar duurde is eindelijk over

kan in eindelijk naar een normale school, met normale mensen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 13:08
Qamra
Qamra is offline
Ach zin.. Wat is zin he Ik ga gewoon weer naar school op 1 september en ik zie wel of het nog leuk word..

Ik ben iig een half jaar van een bepaalde klasgenoot verlost, dat is wel heel prettig
Oud 06-08-2003, 13:20
Megadeth
Megadeth is offline
Mja ik zie er niet bijzonder tegenop ofzo.. van vakantie wordt je zo moe.. ik iig.. als je naar school gaat heb je wat meer ritme
Oud 06-08-2003, 13:34
Verwijderd
neuh
Maar ik heb dan ook nog ruim 3 weken en ben net terug van vakantie dus 'k verveel me niet.. En ik ga nog wat leuke dingen doen Op dit moment heb ik iig geen zin om hard te gaan werken en hele dagen verplicht op school te zitten..., gelukkig is de vakantie nog niet voorbij
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 13:37
Verwijderd
ah bah... nee, absoluut geen zin in. ik ben net van school veranderd en ik ken nog zo weinig mensen, voel me nog niet echt op mijn gemak en mis mijn vrienden enzo. en ik heb genoeg te doen nu in de vakantie, over een paar daagjes gaan we verhuizen .
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 13:41
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 06-08-2003 @ 14:37:
ah bah... nee, absoluut geen zin in. ik ben net van school veranderd en ik ken nog zo weinig mensen, voel me nog niet echt op mijn gemak en mis mijn vrienden enzo. en ik heb genoeg te doen nu in de vakantie, over een paar daagjes gaan we verhuizen .
Mm ik ken het gevoel maar al te goed (3 verschillende basisscholen gezeten )

Maar bekijk het van de zonnige kant.. je maakt allemaal nieuwe vrienden en vriendinnen
Oud 06-08-2003, 14:05
emi
emi is offline
Ik zou dolgraag naar een andere school gaan...
om helemaal opnieuw te kunnen beginnen.
Maar toch heb ik ook wel zin om weer hier naar school te gaan.
Ik mis iedereen gewoon heel erg
En hier thuis is het ook tamelijk saai.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:32
Verwijderd
Jawel, ik heb alleen nog geen vakantie gehad vanwege m'n herexamen enzo Dus wanneer ik slaag, rol ik zo door naar m'n volgende opleiding, wanneer ik zak kan ik vakantie nemen en daarna weer verder gaan...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:55
Nona
Nona is offline
Ja, ik heb er zin in. Ik ga voor mijn 1e jaar naar de universiteit en dat lijkt me redelijk ok!
Oud 06-08-2003, 16:02
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb er niet echt zin in, ik houd van vakantie. Lekker niksen.. Alleen al dat ik er om half 7 uit moet is voor mij al een reden om er tegenop te zien, tis ook nog augustus als ik naar school moet en dus vet warm enzo en dan heb ii het nog niet eens over het huiswerk.
Oud 06-08-2003, 16:02
Verwijderd
Ik heb ontiegelijk veel zin in school! Eindelijk na 2 jaar lang met al die stomme mensen opgescheept te zitten krijg ik een nieuwe klas op niveau (hetrogene brugklas.. ik raad het NIEMAND aan die vwo doet..) en daar heb ik behoorlijk veel zin in. Ook omdat ik weer nieuwe vakken erbij krijg etc...Alhoewel ik veel harder zal moeten gaan werken en dus iets minder vrije tijd heb zie ik er niet tegen op ofzo..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 06-08-2003 @ 17:02:
Ik heb ontiegelijk veel zin in school! Eindelijk na 2 jaar lang met al die stomme mensen opgescheept te zitten krijg ik een nieuwe klas op niveau (hetrogene brugklas.. ik raad het NIEMAND aan die vwo doet..) en daar heb ik behoorlijk veel zin in. Ook omdat ik weer nieuwe vakken erbij krijg etc...Alhoewel ik veel harder zal moeten gaan werken en dus iets minder vrije tijd heb zie ik er niet tegen op ofzo..
Ook als VWO'er moet je sociaal kunnen zijn en met anderen een klas kunnen delen, maar ik herken je probleem.. Ik zat in de crimineelste klas op school Niet omdat ik crimineel was ofzo hoor 't Was gewoon toeval dat al het uitschot in 1 klas zat en ik er vervolgens tussen zat...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:46
Verwijderd
Ik heb er wel behoorlijk veel zin in ja Ten eerste heb ik iets te doen in m'n vrije uurtjes, ten tweede zie ik iedereen uit m'n klas weer (leuke klas) en ten derde hoef ik dan tenminste niet meer (zoveel) te werken
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:51
neobamboom
neobamboom is offline
Neen niet zo'n zin in.
Oud 06-08-2003, 16:53
sublime
sublime is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-08-2003 @ 16:55:
Ja, ik heb er zin in. Ik ga voor mijn 1e jaar naar de universiteit en dat lijkt me redelijk ok!
mij ook, maar eerlijk gezegd vind ik het op dit moment ook dood eng... dus of ik er echt zin in heb...

*ben mietje*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:20
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Het naar school gaan in de zin van: mensen bekijken, ja absoluut

Maar geen zin in het vroege opstaan, leren, huiswerk maken, opletten, aantekeningen maken etc
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:27
Verwijderd
Ik zit in de vakantie ook niet op m'n luie reet, dus ik zal niet veel verschil merken tussen nu en het academisch jaar straks.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:50
wissie
wissie is offline
Ik heb niet echt zin in school, maar ik zie er ook niet tegen op. Ik ben wel nieuwsgierig in welke klas ik kom, en ik kijk er naar uit bepaalde mensen weer te zien.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:10
@Moon
@Moon is offline
Ik heb aan de ene kant best wel zin in school. k ga dan naar de universiteit, lijkt me toch wel spannend, maar aan de andere kant wil ik ook nog wel blijven genieten van de vakantie en t mooie weer. Btje dubbelop
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:17
idontcare
idontcare is offline
ik heb er echt totaal geen zin in. tis me laatste jaar op de havo, dus ik moet nog mn best gaan doen ook. elke dag weer zo vroeg uit je nest enzow.. iel! voor mijn gevoel is mn vakantie ook pas net begonnen, echt zo vaag! ik moet 25 augustus weer
Oud 06-08-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 17:06:
Ook als VWO'er moet je sociaal kunnen zijn en met anderen een klas kunnen delen, maar ik herken je probleem.. Ik zat in de crimineelste klas op school Niet omdat ik crimineel was ofzo hoor 't Was gewoon toeval dat al het uitschot in 1 klas zat en ik er vervolgens tussen zat...
Het is dat er geen school was in Almere die dalton-70 minuten-onderwijs-op-niveau is anders had ik daar zeker gezeten..
Mgoed we dwalen oftopic!
Ik hoop dat ik erg goed ga starten want ik mag dan na mijn 1e rapport/reflectie op contrabas les
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:19
emi
emi is offline
cool

ik moet nog genoeg tijd kunnen vinden voor mijn keyboardles (nu 4e jaar)

maar de meningen over school zijn dus verdeeld....
Ik verlang er naar om op het bankje voor de school te zitten en alle mensen te observeren ..
HEERLIJK
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:30
Verwijderd
beetje dubbel, aan de ene kant heb ik er zin in omdat ik op een nieuwe school terecht kom met een nieuwe opleiding.

Aan de andere kant kan het vakantie me niet lang genoeg duren
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:34
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 07-08-2003 @ 00:30:
beetje dubbel, aan de ene kant heb ik er zin in omdat ik op een nieuwe school terecht kom met een nieuwe opleiding.

Aan de andere kant kan het vakantie me niet lang genoeg duren
gaat die vakantie je nieto ok een keertje ontiegelijk vervelen?!
ik wassut na 3 weken al zwaar zat..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 23:42
emi
emi is offline
ik had aan een week genoeg gehad..

oke misschien 2.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 07-08-2003 @ 00:34:
gaat die vakantie je nieto ok een keertje ontiegelijk vervelen?!
ik wassut na 3 weken al zwaar zat..
euhm nee eigelijk niet, ik kan t wel hebben met dit lekkere weer, elke dag zwemmen, met dit weer zitten er toch veel bekende dus nee echt vervelen doet t niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:03
Quiana
Quiana is offline
Héérlijk, stinkende kluisjes, zagende leraren,
propjes gooien, dringen in de gang, vlak na de bel
binnen komen om dan toch nog een briefje te moeten
halen, strafuren, preken, huiswerk, aantekeningen
maken, boeken meezeulen, en dat geweldige
mens van gym met een enorme conditie.

Oh, en dan moet ik de ge-wel-di-ge toespraak
aan het begin van elk jaar niet vergeten.

'Kinders, dit wordt het moeilijkste jaar van jullie
schoolcarrière. We beginnen langzaam, maar, onderschat
het niet, want voor je het weet, is het jaar voorbij!'

Stiekem heb ik er best zin in.

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 09:24.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:10
Verwijderd
nouja ik ga dan niet meer naar de middelbare school

maar mijn opleiding begint pas eind september...en ja ik heb er zin in en had liever gehad dat het zo snel mogelijk begon...

*haat vakantie*
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:50
L1
L1 is offline
op zich heb ik wel weer zin in school, aan de andere kant zal het best anders zijn dan vorig jaar. Onze klas is flink ingekrompen. 15 man ofzo. vriendengroep van mij is van school af dus het zal wel ff anders zijn. ach, ik zie wel. je moet er toch zelf het beste van maken.
Oud 07-08-2003, 12:23
Arun
Arun is offline
Ik heb wel zin om te gaan studeren ja, lijkt me wel spannend.. Maar écht zin om te leren.. Mwah.. Ik heb meer zin in het studentenleven..
Oud 07-08-2003, 12:32
emi
emi is offline
Citaat:
Quiana schreef op 07-08-2003 @ 10:03:
Héérlijk, stinkende kluisjes, zagende leraren,
propjes gooien, dringen in de gang, vlak na de bel
binnen komen om dan toch nog een briefje te moeten
halen, strafuren, preken, huiswerk, aantekeningen
maken, boeken meezeulen, en dat geweldige
mens van gym met een enorme conditie.

Oh, en dan moet ik de ge-wel-di-ge toespraak
aan het begin van elk jaar niet vergeten.

'Kinders, dit wordt het moeilijkste jaar van jullie
schoolcarrière. We beginnen langzaam, maar, onderschat
het niet, want voor je het weet, is het jaar voorbij!'

Stiekem heb ik er best zin in.
hehe, alles dat ik normaal zo haat aan school ben ik weer ontzettend gaan missen.
Mn mentor die me weer eens bij zich roept, de kantinejuffrouw die zeurt dat ik teveel snoep(jaja, zelfs zij!), leraren die zeggen dat ik mn boeken moet kaften, dat ik mn mond moet houden, dat ik mn huiswerk moet maken, te laat binnenkomen en zeggen dat mn sigaretje nog niet op was, achter de computers zitten en mn livejournal updaten*klik* en heeeel veel
maar toch houd ik ook wel weer van die aandacht
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:42
nandatje
nandatje is offline
Ik vind het echt niej leuk dat we weer naar school moeten hoor... Je MOET echt weer dingen enzow, vakantie is vet relaxed... Beetje werken, zwemmen, computeren, en vooral NIX doen...
Ik baal dus echt vet dat ik over 11 dagen ofzo alweer in die klote school zit

Gelukkig zie ik mijn skaTTiej dan nog wel vaak... Hij zit niej bij mij op school (gelukkig ) maar we hebben gewoon beloofd aan elkaar om elkaar veel te blijven zien Luv him
Oud 07-08-2003, 23:53
Verwijderd
Ach, niet zoveel zin, maar ook geen tegenzin..

Dit leventje wat ik nu leid bevalt me wel, maar ja,
ooit zal ik toch op eigen benen moeten staan
en dan is een opleiding wel handig denk ik

Ik ben wel benieuwd naar sommige klasgenoten haha..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 09:45
illogical
illogical is offline
ik moet er niet aan denken om met dit weer in dat warme computer lokaal te zitten
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 10:01
rasta_rochelli
rasta_rochelli is offline
Ik heb er serieus weer zin in. Nja, ok..niet echt in zeurende leraren, stikhete of juist ijskoude en meurende klaslokalen, enz. Maar ik vind het gewoon leuk om weer iedereen te zien, ik zit in een gezellige klas.
Als ik me ook weer door dit jaar heen sla (met zo min mogelijk doen met zoveel mogelijk resultaat) heb ik de middelbare school eindelijk gehad!! Daar heb ik ook zin in..kan ik eindelijk naar de universiteit..ik wil een studentenleven!
Oud 08-08-2003, 11:24
Balance
Balance is offline
nee, absoluut geen zin.
voorgaande jaren had ik dat wel, maar na 3 dagen school te hebben gehad bedacht ik me steeds weer dat het toch niet zo leuk was als dat het in de vakantie leek. Nu kijk ik vooruit en weet ik al dat het weer gaat worden.
Gelukkig nog 2,5 week vakantie waar ik hard van ga genieten.
Oud 09-08-2003, 19:29
neobamboom
neobamboom is offline
neee
maar de regelmaat zal me wel weer goed doen denkikzo.
Oud 09-08-2003, 20:17
Verwijderd
Ja,best wel.
Ik vind de vakantie eigenlijk best saai en wil dus wel weer naar school.
Wat niet wil betekenen dat ik zin heb in huiswerk. ...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:27
the tourist
the tourist is offline
Absoluut niet. Jammer genoeg heb ik nog maar 9 dagen vakantie Ik moet volgend jaar examen doen en daar zie ik erg tegen op. Ik moet echt mijn best gaan doen. Andere jaren maakte ik een deel van mijn huiswerk niet, maar ik denk dat het nu wel verstandig is om dat wel te doen En daar heb ik geen zin in...

Maar het is wel leuk om iedereen weer te zien.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 22:35
Verwijderd
Mwoah heb niet echt zin in school. 2 September heb ik eerst introductie week, maar vind het vooral eng ..omdat ik niemand ken [ja i know, bijna niemand kent daar mensen, maar toch]. Ach als je eenmaal weer in het ritme zit enzo valt het wel weer mee denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 12:55
Nyawa
Ik heb er wel weer zin in.
Iedereen weer zien, nieuwe mensen in mijn klas (ga naar 4VWO, dus 2e fase, dus nieuwe klassenindelingen) etc., het hele die-is-hot-en-die-is-absoluut-NOT-gebeuren met de nieuwe leraren...
En ik ben ook wel benieuwd naar die zogenaamde 'introductie-activiteiten' die gepland staan voor de tweede schooldag, ook al krijg ik bij het woord activiteit wat bange voorgevoelens...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 13:32
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Absoluut geen zin.. Komt omdat ik niet echt fan ben van de mensen waarmee ik 17 uur per week moet gaan doorbrengen (maar wel van de mensen waarmee ik de andere 7 uur les heb :-D).. Maar goed laatste jaartje, en daarna lkkr lang zomervakantie!! Ik heb toch liever vakantie, heb deze vakantie ook gewerkt dus dan heb je toch een bepaald ritme...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 13:47
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
ik hoef lekker niet meer naar school

tot januari werk ik in een drogisterij en
daarna ga ik naar de marine
Oud 15-08-2003, 13:51
Verwijderd
ik kreeg vandaag een brief thuis en daar stond in dat de scheikunde leraar van mijn oude school nu ook op mijn nieuwe school les komt geven! en het was echt de leukste leraar. ik had altijd lol met hem en hij had ook altijd begrip voor je als je in de problemen zat en daardoor geen huiswerk maakte ofzo.
toch nog 1 iemand die ik dan een beetje ken op die school
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:15
emi
emi is offline
Ik moet dinsdag mijn boeken halen, en woensdag weer beginnen.
En ik heb er echt onwijs veel zin in. Ik ben zelfs al even met 2 vriendinnen naar school geweest. 1 moest iets ophalen wat ze niet thuisgestuurd had gekregen. Maar het gaf een leuk gevoel om weer even op school te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:17
mar87
mar87 is offline
Ik heb superveel zin.
alle mensen weer zien, spreken.
de vakantie ben ik gewoon zat, al heb ik veel gewerkt. maar deze laastste week ben ik gewoon zát.
weer 'n normaal ritme.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 19:02
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Mjoah, gaat wel. Hopelijk wordt het dit jaar iets interessanter dan vorig jaar.
Oud 15-08-2003, 19:34
M@rco
M@rco is offline
Mwah...

Aan de ene kant is het wel weer leuk om iedereen weer te zien enzo. Aan de andere kant wordt dit m'n examenjaar, wat betekent dat ik van m'n luie reet moet afkomen en allerlei dingen moet gaan doen, en uitzoeken wat ik nou eigenlijk wil gaan doen als wanneer ik m'n diploma heb!

Maar ja... het moet maar hè
Oud 15-08-2003, 19:46
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Tuurlijk heb ik zin in school... zie ik al m'n vrienden weer en het is m'n laatste jaar dus ik denk dat ik er extra van ga 'genieten' door het super gezellig te maken
Reageren

Regels voor berichten