![]() |
|
Ik heb zelf harde lenzen, en die kan ik er met een heel klein zuignapje uit halen. Lijkt op een gootsteenontstopper, maar dan natuurlijk veel kleiner.....
![]()
|
Maar als je lange nagels hebt, wordt het inderdaad wel een probleem om je lenzen er uit te plukken.
Ik houd mijn nagels net lang genoeg zodat ik mijn lenzen op de normale manier kan uitdoen.
|
![]() |
Hai..
Ik draag al iets van 10 jaar zachte lenzen... heb ook best lang harsnagel gehad... in het begin is het echt moeilijk, maar je kunt het volgende doen: hou je wijs en middel vinger naast elkaar (je weet toch hoe mensen een schaar-beweging maken) en dan met de topjes van je vingers, dus niet waar je nagels zitten, maar waar je mee voelt, waar je vinger afdrukken zitten zeg maar, via een soort schaarbeweging er uit halen. en die wijf die m'n nagels maakte, zei dat je ze best met je nagels zelf kon doen... alleen niet te hard, want dan beschadig je ze natuurlijk... ik heb dat nooit gedan... leek me eng |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Goedkope lenzen Greenscarfed | 7 | 23-04-2012 22:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Harde lenzen Verwijderd | 6 | 05-06-2008 10:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe lenzen Verwijderd | 2 | 10-05-2008 23:11 | |