Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het wordt dan een spoedaanvraag... had ik ook, ik had anderhalve week om ut aan te vragen... twas of net wel op tijd binnen, of net niet, als je spoedaanvraag doet is ut bijna 2 keer zow duur ofzo...
|
het land in lukt wel, alleen om er weer uit te komen wordt wat moeilijker, dus ik zou maar doen wat hierboven gezegd wordt
|
Vaag? Ik kon 'em nl. gewoon ophalen, klaar-terwijl-u-wacht. Ik zou gewoon ff bij 't gemeentehuis langsgaan, als je ze uitlegt dat het een spoedgeval is kunnen ze je vast wel verder helpen.
Kleine tip: probeer NIET zonder paspoort Tjechie binnen te komen, ze controleren streng (vooral jonge mensen), en je komt onder geen beding zonder paspoort het land binnen als ze je snappen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk is het mogelijk om je paspoort sneller te krijgen, alleen dat is idd iets van 2 keer zo duur. Gewoon even naar de gemeente gaan en ze leggen je uit wat de kosten zijn en hoe snel je hem dan hebt (geloof dat het dan 1-2 dagen is). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
tegenwoordig worden de paspoorten niet meer bij de gemeente zelf gemaakt, maar op een centraal punt. Daarom duurt het allemaal wat langer.
En Chimera, vroeger was dat idd zo, maar is verandert helaas. @L1: je kunt op de website van je gemeente kijken hoe dat allemaal zit met spoed- en noodpaspoorten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dit paspoort wordt gelijk voor je gemaakt, meisje dat ik ken moest naar tjechie de volgende dag en had dus geen paspoort dus toen moesten we naar schiphol om dat ding te gaan halen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-07-2003 om 13:39. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet zeggen, die nieuwe zien d'r wel errug stoer uit. Bovendien heb ik echt een crappy foto op de mijne zitten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Wat cool, ik ben er ook met de stones en ik ga er ook heen, ik ga de 28e naar mijn oma.
Maar goed, zoals anderen al zeiden je moet een spoed paspoort aanvragen, tegenwoordig heb je een nieuw paspoort dat kan niet meteen worden gemaakt dat durt meestal een week. Ik denk dat je wel zeker op zo'n 80 euro kan rekenen (als het niet meer is). Als je nog vragen over tsjechie hebt, kan je ze mij altijd stellen ![]()
|
ff een update: ik heb een paspoort. Ik ga morgen weg. Voor het aanvragen van een paspoort staat officieel een week. Ik wist niet of dat van maandag tot maandag is of maandag tot vrijdag. Daarom had ik het over een spoedpaspoort. Het bleek van maandag tot vrijdag te zijn. Dus heb ik mijn paspoort vanmorgen opgehaald.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |