Advertentie | |
|
![]() |
|
Gister vertelde een meisje van mn afdeling dat ook tegen mij, maar die zegt dat het bij haar soort psychose hoort. Zelf heb ik het ook wel eens. Niet echt vaak, maar wel eens. Dan heb ik ook het gevoel, dat ik niet loop, maar zweef. Ik voel geen grond onder mijn voeten. Heel vreemd gevoel, majah...kweet ook niet wat ut is, maybe wel psychosebui, omdat ik daar last van heb met mn borderline...majah
|
Hmpf, het lijkt verdacht veel op wat ik vaak droom. Heel de wereld bestaat, en dit lichaam ook, maar ik niet. Of ik besta wel, en heel de wereld, en mijn lichaam, gaat langs mij heen. Alsof ik een vis ben in een vogelwereld. Ik heb dat als ik niet slaap ook wel, maar niet zo sterk. Ik kan gewoon moeilijk contact leggen en onderhouden, en als het klikt, hecht ik me vaak te snel helemaal aan die persoon, waardoor hij of zij afgeschrokken wordt. Mgoed, wat dat betreft gaat het nu wat beter.
![]() Wat er ook op lijkt, of misschien wel hetzelfde is maar zich iets anders manifesteert, is dat ik als het 'gevaarlijk' word, mijn gevoel uit doe. Ik voel niets meer, het is leeg van binnen. Hoofdpijn en vermoeidheid zijn daar soms het gevolg van. Ik denk niet dat anderen het zo gauw zullen merken, omdat ik toch gewend ben om met een dik masker voor te leven. Als ik in zo'n bui ben, neig ik om iets langdurigs te gaan doen: muziek luisteren, tv kijken, computerspelletjes doen, lezen, fietsen, etc. Het moet een soort van cirkel of constants zijn (zappen, zelfde nummers luisteren, lange rechte stukken fietsen) zodat het bij mijn gemoedstoestand past. Nja, ik ben niet echt tevreden hoe ik het nu verwoord heb, maar misschien herken je er iets in.
||
Citaat:
![]() Vooral dat snel hechten aan personen waar het mee klikt. Dan hebben de meeste ook gelijk zoiets van :"Wat moet die gast nou weer van mij.. : |" Soms best lastig, masker ook erg herkenbaar, alleen dat van emoties uitschakelen heb ik minder. Draait bij meer om emoties om te zetten, bevoorbeeld als ik me somber voel, probeer ik dat om te zetten naar woede.
||
Citaat:
Emoties omzetten doe ik ook wel, en dan zuig ik alles op in een soort maalstroom van woede om mezelf, hoe stom ik wel weer niet geweest ben enzo. Maar meestal ben ik boos op mezelf zonder iets te voelen. (Hmpf, klinkt als een onmogelijkheid, maar het is wel zo. Rationeel boos ofzo.)
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Toch proces tegen Geert Wilders Verwijderd | 500 | 07-03-2009 15:13 | |
Psychologie |
Muziektopic #7 Verwijderd | 499 | 26-03-2008 11:27 | |
Psychologie |
(song)teksten die je raken.. ~~dolce~~ | 454 | 07-01-2004 14:16 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
ARTistiek |
[Foto]Run from the life of millions Type | 6 | 05-06-2003 20:16 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |