Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien zitten er leuke mensen bij je op school, je kan nu bv (vakantie) werk gaan doen of op een sport.
Als je tegen iemand begint te kletsen, dan zeggen ze heus wel iets terug hoor ![]() Veel succes ermee. Liefs San |
![]() |
|
zoeken
meer kan ik niet zeggen meestal ligt het er aan dat je te weinig zelfvertrouwen had zo was het bij mij toch ik dierf niet iemand onbekend aan te spreken en dacht dat ze me toch maar raar zouden vinden en dan gewoon gedacht van fuck it (maar dan met iets meer opbouw ![]() en af en toe is iemand aangesproken enzo helpt echt wel dacht altijd van wat is het ergste wat er kan gebeuren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze dat al doen, dat zijn ze jou niet waard. Het is toch dom als je op iemand neerkijkt? Laat ze dan maar lekker.... Praat je niet zoon minderwaardigheidcomplex aan joh! Je vindt echt wel mensen waar je mee op kan schieten. ![]() |
![]() |
|
Oh, sinds ik hier op het forum psychologie kom, zie ik overal wel problemen waarin ik mezelf herken. Zoals deze!
Ik ben ook heel lang erg eenzaam geweest, en bang om weer contacten op te bouwen uit angst dat het weer mis ging. Ik klap meteen dicht als iemand tegen me praat... Al zie ik het in mijn hoofd helemaal voor me, weet ik wat ik ga zeggen, ik durf het nooit. Ik ben begonnen op dit forum, met contacten leggen. Dat gaat makkelijker dan in het echt, je ziet toch niemand. Zo ben ik er een beetje ingerold. Ik ga nu naar een nieuwe school, wat een goede kans is om nieuwe contacten te maken, maar wel erg eng. Ik weet niet of jij al naar een nieuwe school gaat...anders is een club ofzo idd een goed idee! Of ga naar een leuke cafe ofzo, daar ontmoet je ook veel nieuwe mensen! Vaak als je een praatje maakt, gaan mensen vanzelf tegen je praten, en heb je zo contacht. Verzin een leuke openingzin, en stap op iemand af! Zo kom je ook sneller van je verlegenheid af, of wat het ook is. Durf je dat niet, trek dan iemands aandacht, komt tie vanzelf wel op je af! Dat is wat makkelijker! Het gaat vanzelf, heb ik ook gemerkt op die school. Succes!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me alleen Jason2 | 34 | 12-01-2011 22:09 | |
Psychologie |
Alleen -Melody- | 7 | 16-07-2004 23:18 | |
Verhalen & Gedichten |