Advertentie | |
|
![]() |
|
Zeker vanwege je 6 PCI kaarten zou ik idd gaan denken aan minimaal 400. Als je een vrij heftig vidkaartje hebt al helemaal.
Kijk anders eens hier: http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Let wel dat het totaal dat aangegeven wordt het PIEKvermogen is.
|
Verwijderd
|
Voor dat systeem zou ik inderdaad zoals gezegd gaan voor minstens een 350W voeding van een goed merk, dus een Antec of een Enermax, afhankelijk van je smaak. Wil je ook voor de toekomst een goeie investering doen dan kun je denken aan een 400- of 431W Enermax, maar dan zit je al in de prijsklasse 100+ euro.
Misschien (waarschijnlijk?) loopt het ook wel goed met een 350W merkloze voeding, maar als je altijd goed wilt zitten en ook bij je volgende upgrade niet weer een nieuwe voeding wilt kopen dan zou ik gewoon voor bovenstaande gaan. |
![]() |
||
Citaat:
(remember southbridge corruption bug? was uiteindelijk een fout van de Creative SB en een fout van VIA's chipset die dit liet resulteren in HDD corruptie.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, tegenwoordig valt het eigenlijk wel weer mee. Onder Windows 98 was het eigenlijk niet te doen om foutloos IRQ's te sharen, zeker niet met een videokaart, maar onder Windows XP, waar de ACPI-standaard veel beter geïmplementeerd is, is het eigenlijk vrijwel foutloos. Ik merk in ieder geval geen verschil in prestatie als ik een shared-IRQ naast mijn videokaart zet.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Voltage batterij is laag. Troy McClure | 0 | 27-11-2007 15:23 | |
Flora & Fauna |